לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

ממחר- דיאטת אינטרנט


מישהו מוכן להסביר לי איך מהערך של Cnidocytes (התאים הצורבים של מדוזות, בשבלכם) הגעתי לערך של צ'בי צ'ייס (קורניליוס קריין, מסתבר)?!
ויקיפדיה זה מסוכן.
יעיל, אבל מסוכן.
ובנתיים You can call me Al.
לא, בעצם אל, אל תקראו לי.
אני לומדת.




נכתב על ידי , 15/2/2010 18:01  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס, שקרים ווידיאוקליפ


תנו לי לקחת אתכם קצת אחורה

שימו פליי, תנו לקליפ לרוץ עד 1:20.

סמכו עלי, יש פונאטה:

 


~~~~~~~~~~~~~~~

     סקס    

~~~~~~~~~~~~~~~

 

אני זוכרת את הפעם הראשונה שנתקלתי בקליפ הזה.

זה מתישהו בצבא, קצת אחרי שנגמר סיפור ההתאהבות הראשון שלי.

באותה תקופה, MTV היה כמו בשבילי כמו המעיל שסוחבים בחורף בגלל שקר אבל לא באמת משתמשים בו, והוא תמיד היה מתנגן לי ברקע בבוקר במהלך המירוץ אחרי ההתעוררות.

אני זוכרת שמשהו בקליפ הזה גרם לי לבהות לשבריר שניה בטלוויזיה, ומשום מה מצאת את עצמי יושבת ומסתכלת על כל הקליפ:

בחורה יפה, חזקה ועצמאית שקמה בבוקר לבד במיטה שלה ושרה על איך העולם שלה.

כן, היא קמה לבד. אבל היא לא מוותרת על החלפת מבטים עם כל גברבר שווה שעובר לידה.

העולם הוא מגרש המשחקים שלה, והיא מחליטה על החוקים.

ואו.

מה בחורה שבורה כמוני צריכה יותר מזה?

משחקי סקס זה כח, והכח בידיים שלי.

ומה אני נותנת לבחור עלוב אחד קטן לשבור אותי?

אני צעירה, יפה, רווקה וחזקה בדיוק כמו הבלונדה שמפזמת לה בכייף בקליפ.

יש עוד הרבה שם בחוץ וזה הזמן שלי לשחק איתם קצת.

 

I'm single

That's how I wanna be.
 

~~~~~~~~~~~~~~~

שקרים

~~~~~~~~~~~~~~~
 

לא לקח לי הרבה זמן להבין, שגברת בדינגפילד שיקרה לי.

איזה חזקה, ואיזה בטיח.

השיר הבא שלה (למעוניינים) שהתנגן על מסך ה"בוקר טוב" שלי הראה את אותה בחורה חזקה, עצמאית, שרה לקצב הסמי היפ הופ על שיר שהיא מנסה לכתוב.

ואז מגיע הפזמון בו היא מפזמת לה ללא בושה עד כמה I love you I love you I love you לאיזה בחור אקראי בחייה.

סליחה? נטאשה?

לא סיכמנו על גירל פאוור?

מה קרה ל'אני לא צריכה גבר שיחזיק אותי/ אני לבד ואני אוהבת את זה'?

עכשיו את הולכת ומתאהבת לי?

איכזבת.

 

~~~~~~~~~~~~~~~

  וידאוקליפ 

~~~~~~~~~~~~~~~
 

מיותר לציין שהתבגרתי קצת הרבה מאז אותה תקופה ושהימים של להקשיב לבחורות שמרקדות לי על המסך רחוקים ממני מרחקי שנות אור.

אבל מאז ומתמיד אהבתי מוזיקה, והיא תמיד היוותה לי ספת פסיכולוג ריקה, נעימה ומבדרת.

משהו קטן שאני אוהבת לעשות (ופה יקפצו מלא אנשים שיגידו 'הי! חשבתי שאני היחיד שעושה את זה!') -

כשאני הולכת ברחוב, נוסעת באוטובוס, או אפילו סתם יושבת אצל חברים, אני אוהבת לפעמים לשים את העולם סביבי במיוט לשניה או שתיים, לשים פליי על מוזיקה אקראית שמתנגנת לי בתודעה (או באמ פי) באותו הרגע, ולהסתכל על העולם סביבי כאילו הוא וידאוקליפ.

 

אז נכון שזה מפגר, ובנאלי.

אבל לפעמים, מידי פעם, אתם תמצאו אותי בכל זאת מזמזמת לעצמי את אותן מילות שיכנוע עצמי שגברת בדינגפילד דיברה עליהם למעלה.

אפילו שאני יודעת שאני לא צריכה באמת לשמוע אותם בשביל לדעת שהכל בסדר.

לפעמים, זה כייף לחזור אחורה, לנקודות חיזוק ישנות.

 

~~~~~~~~~~~~~~~

******

~~~~~~~~~~~~~~~
 

אז בין לימודים על אמבות, מדוזות ויערות גשם, עלתה לי בגוגל פרסומת על ולנטיין שמסתבר שחל מחר.

או אולי בעצם היום. לא יודעת.

שלא תחשבו שהתקלקלתי או משהו כזה- מעולם לא הסכמתי לחגוג את היום המסחרי הזה.

גם כשהיה לי חבר, או סתם דייט אקראי, נמנעתי מלצאת ביום הזה. חגיגות קלנדריות בשבילי זה רק ימי הולדת. ואולי, יום שנה אחד. (שנה, כן? לא "חודש ויומיים לנשיקה הראשונה שלנו!" קוצי מוצי בלוג ורוד של נענע...)

אבל זה כן גרם לי לשים לב שניה, שלראשונה בחיי, אני לא סתם לבד- אלא אני באמת בסדר עם זה.

אני כן יוצאת, וכן מחפשת- אבל אני לא נותנת למוסכמות החברתית של "בן זוג" להשפיע עלי.

או במילים אחרות- אני די מרוצה ממצב ה"סקס, שקרים ווידאוקליפ" הנוכחי שלי.

אז תני לי לתת לעצמי טפיחה קטנה על השכם.

(תסתובבו שניה, לא נעים לי שאתם מסתכלים...)

(זהו, סיימתי. אתם יכולים להסתובב חזרה)

מקווה שעם או בלי בן זוג- גם אתם מרוצים.

או שלא.

לא אכפת לי.

גם ככה אתם במיוט כרגע (... ♫♫♫ ♫♫ ...)

 

 

ואם קליפ הילדות, הפוסט האופטימי והמילה ולנטיין שכאן עדיין לא הפחידו אתכם מספיק-
אני די בטוחה שזה יעשה את העבודה:
 
חגיגות שמחות לחוגגים
והמון הצלחה לנבחנים!
 
Kozel
 

קבלו בקטנה שוב את גברת בדינגפילד, עם קליפ שלה שאני דווקא מאוד אוהבת עד היום,
למרות שהיא לא ממש הטעם המוזקלי שלי.

נכתב על ידי , 13/2/2010 16:41   בקטגוריות ולנטיין  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Move it


לפידים מקלות ואבנים.
או תת מקלע.
או להכניס עיפרון מאוזן אחת ושיצא מהאוזן השניה.
Make it stop! Please God, make it stop!!!

*שכנים של מטילדה החליטו להתפרע בקאריוקי סוער וחשבו שלסגור את החלונות בבית זה מיותר.
ויש להם חיבה לשירי מזרחית, זיופים, ולכפתורי ווליום גבוהים*

~~~~~~

3 ספלי מאגים עם שאריות קפה לשעבר בצד אחד,
ערימות דפים בצד שני,
יד ציבעונית בכל צבעי הקשת שמרקרים קיימים בהם,
ושקע בשולחן כתיבה בצורת הראש הדפוק שלי.

*גם מטילדה ממורמרת מלימודים*

~~~~~~

                                                                           

הפוסט של פיקולו והפירגון של נענע גרמו לי לרצות עוד:

זוכרים את המסמר (2 פוסטים מתחת)?
אז גם פיקולית עשה דבר דומה ואני מזמינה אתכם:
פוסט קישורים.
כי גם אתם יכולים להיות מטילדה לפוסט אחד!
ראו תוייגתם:
כוסברה ורודה
אופניק מזוייף
זאת שפה בשביל לבדר אותנו
ועצלנית מיוללת. (מואהאה!)

בהצלחה,
קוזל.



גבירותי ורבותי- ארז פורן.
מלך.

נכתב על ידי , 11/2/2010 20:02   בקטגוריות move it, קישורים, קאריוקי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

18,941
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)