לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009


אני בחורה מוזרה, אני.

בגשם ובלילה אני פורחת ומחייכת,
בימי הביקור החודשי בניגוד לכל המיתוסים אני פשוט מאושרת,
ומחשבות שרצות לי בראש לאחרונה גורמות לי להבין שאני ממש חולת נפש.
אבל כנראה בקו השפיות הבריא.


לו רק ידעתם כמה זה נכון


נכתב על ידי , 30/12/2009 19:48  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Cigarette smoke in your eyes


בקטנה


אוקי, אז היום איפשהו באמצע השיעור (המפוצץ בסטודנטים) יצא לי ולמיסטר בחורצ'יק להנעל אחד על השניה במבט. לשבריר שניה.

עכשיו, יצא לי לחשוב על זה ככה-

בתכלס, אין לי בעיה לגשת, להגיד היי, ולטעון- "אני מכירה אותך".

עשיתי את זה בעבר, ואני בטח אעשה את זה גם בעתיד.

אבל, העובדה שלפני כמה חודשים ראיתי שיש לו חברה, כנראה מרתיעה אותי.

מה גם שזה מישהו שנראה לי יותר מעניין מסתם להכיר.


עכשיו, יש את הקטע הזה, שאתם רואים מישהו, ואתם יודעים שאתם מכירים אותו, אבל לא יודעים מאיפה.

וכל פעם שאתם רואים אותו, אתם מסתכלים עליו ומנסים להריץ שמות או מקומות בראש במטרה להזכר מאיפה.

היות וזה קורה לי די הרבה, ושטויות כאלה יכולות לסחוב אותי הרחק ממקור הריכוז הנוכחי שלי

(נו, אתם יודעים- זה כמו שאתם רואים סרט עם שחקן מוכר, ואתם לא יכולים לישון עד שלא תדעו מאיפה אתם מכירים אותו) (-זה, אגב, לא קורה לי) (-מאז שגיליתי את IMDB...)

אני בדר"כ שוברת קרח מאוד בקלות.

אתמול חשבתי לגשת למיסטר בחורצ'יק ולעשות את אותו דבר.

אבל...

נו, אולי ביום שבו אני ארגיש שאני נראת טוב.

אולי פעם הבאה שאני אראה אותו באוטובוס.


יודעים משהו?

נשמור את זה לסוף הסמסטר.

עד אז בטח כבר יהיה לי תירוץ אחר...


~~~~~~~~~~

משובח


קראתי היום בבוקר, שמישהי שהייתה במועדון ועישנה, נקנסה וזוכתה על כך, בגלל שהיא הייתה היחידה שנקנסה.

מצד אחד זה מעצבן.

עד שאוכפים את החרא הזה, הם מזכים אותה.

מצד שני, הפקח יצא אידיוט, כי לאחרים הוא ויתר, ולה לא.

טוב.

עד שנחיה באופוריה נטולת סיגריות- לפחות יוצאים מזה שירים טובים:



~~~~~~~~~~

תזכורת זה


שאלות מפגרות על עולם האגדות.

עדיין בתוקף.

(נענע- את מלכה את. תאמיני לי. מלכה.)

נכתב על ידי , 29/12/2009 12:23  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סבתא, למה האוזניים שלך גדולות כל כך?


ואם יש לכם עוד שאלות מפגרות שלא חשבתם שיש להן תשובה, אתם מוזמנים לשאול כאן. הצפרדע מחכה למכות שלכם.

עודד אמר להרים ידיים

נכתב על ידי , 28/12/2009 13:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)