לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the open ocean


מישהי שרואה את החיים בצורה קצת צינית.. מחשבות,דעות והעולם הפרטי שלי+ תמונות. לפאמים;)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010


אין בעולם בן אדם יותר טיפש מהבן אדם הטיפש ביותר בעולם.. נכון?

 

אז זהו ש...

לא בדיוק.

 

ילד חכם,   מצליח,   מוכשר,   יפה,   בעל סכילים  רבים  וגבוהים  

יכול להיות האדם הכי טיפש בעולם?

הגיונית, לא. לא??

 

ועוד איך!!!

 

החיים חולפים לנו מהר מידיי ולא פעם שמענו ואמרנו בעצמנו "הייתה לי ההזדמנות ו.... - כמוכר. פספסתי"

ולרוב אנחנו מאשימים את עצמנו ב"פספוס" הזה. ולרוב זה גם נכון.אבל אנחנו יודעים נכון?.. הפספוס הזה זה... לא היה בכוונה!!

 

אבל מה קורה שאנחנו בועטים החוצה לאלף אזאזלים את ההזדמנות הכי טובה שקיבלנו בחיים??

 

להבריח בצורה קשה, עיקשת, רעה ומאוד מאוד מכוונת את ההזדמנות הזאת.

זו ט-י-פ-ש-ו-ת-!

פשוט טיפשות לשמה...

 

למה שמישהו שיש לו הכל ירצה לזרוק את הדבר שמכניס לו עיניין לחיים?, שבלי הדבר הזה... עד שהוא לא מתגבר על האובדן, הוא שבר כלי בלעדייו?

 

למה??

 

לא יודעת.

 

מה שקרה לי- אני לא יכולה להסביר, אני גם לא מצליחה להבין ולפענח את הראש של ה.."ילד" המוכשר, היפה והחכם הזה ש.. הייתי הכל בשבילו.

ככה לפחות חשבתי. אני יודעת שהוא היה הכל בשבילי.

אני יודעת ש... לירוק לבאר ששותים ממנה, זה לא כל כך מומלץ- אבל לגרש את הדבר העיקרי בחייך- זה פשוט טיפשות!

נשמע לך מוכר ילד?....   טיפשות. אהבת את המילה הזאת.

 

בכל מקרה... מה שקרה זה ש... אהבת אותי, ירדת עליי, העלת אותי וזו בעצם הייתה הדרך שלך להוריד אותי, השקעת בי, הטחת אותי, נישקת אותי, קיללת אותי, סטרת לי, התמכרת עליי, המשכת למתוח את החבל הרבה אחרי שהוא נקרע ו....

 

איבדת אותי.

 

3\>

 

אני עם זה...  גמרתי.

 

 

נכתב על ידי The blue butterfly , 5/9/2010 16:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  The blue butterfly

בת: 31

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe blue butterfly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The blue butterfly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)