לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


זמרת/ שחקנית. חולת אופנה, טלויזיה, מחשב ורכילויות מעולם הבידור ההוליוודי !!!!! בזמני הפנוי כותבת, תופרת, שומעת מוזיקה, מנגנת בגיטרה או בפסנתר, שרה בקולי קולות..... ולישון זה התחביב האהוב עליי

Avatarכינוי: 

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015


טוב, אז לסיפור שהחלטתי לכתוב קוראים "רייצ'ל החדשה". והוא מבוסס על הפרק ה-1, מהעונה ה-4 של "גלי". זוהי גירסה שונה מלאת טוויסטים והוספתי בה דמויות מסאגות אחרות. את השמות של הדמויות כולם מכירים, אבל היו דמויות ששיחקתי עם שמם האמיתי ( במציאות ) ושם משפחתן ( בסרטים ), אז כן - זה נשמע מוזר, אבל רציתי שגם יוכלו לזהות את הדמויות הללו גם בדמיון. 

 הערות קטנות : עלילת הסיפור מבוססת על הסידרה ''גלי'' ששודרה בערוץ פוקס. זהו פאנפיק על הסידרה ועל דמויות משניות שצירפתי לפיק מסדרות שונות של סאגות מפורסמות שכולם מכירים, מ'דמדומים' ומ'משחקי הרעב'. 


 ב'גלי', ידוע הרי שתיכון מקינלי וכל האירועים שקרו בעלילתה המקורית של הסידרה התרחשו במדינה אוהיו, שבארצות-הברית. לכן העברתי את כל תוכן העלילה לסן-פרנסיסקו, קליפורניה. תהנו !!! 

 

 

 

Glee Characters :

Finn Hudson    Artie Abrams    Rachel Berry   Quinn Fabray    Samuel " Sam " Evens    Blaine Anderson       Kurt Hummel
           Noah " Puck " Puckerman       Mercedes Jones      
Micheal Robert "mike" Chang        Azimio   
  Santana Lopez        Joe Hart     Brittant s. Pirece
  emma Pillsbury      William Schuster     Principle Figgins   Kitty Wild       Dvaid Karofsky
 
 דמויות נוספות : 
Bella swan + Charlie + Rene  
 Jacob Black + Billie (Dad) 
 The cullens : Carlisle + Esme => Edward, Alice, Jasper, Emmet & Rosalie 
 renesmee Cole    Jassica stanley      Angela Weber 


 josh Mellark    Jennifer Everdeen    Gale Hunter 
 
 


  

נכתב על ידי , 10/4/2015 13:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי,
 אני יודעת שעבר הרבה מאוד זמן מאז שפירסמתי כאן סיפורים או ניסיתי לפרסם. זה לא חשוב יותר ואני מעדיפה לעבור הלאה. אני יודעת שחלק מכם לא יקבלו את זה בהבנה ואולי זה סתם קשקוש, אבל מאז שהסידרה GLEE פרצה לתודעתנו ושודרה לראשונה בטלוויזיה, נעשיתי מכורה. לא באופן אובססיבי-כפייתי, אבל הסידרה כל כך עזרה לי במשברים אישיים ומורכבים ביותר בחיי מבחינת משמעותית וגם במובן המוזיקאלי, בייחוד בפעמים שהיו לי משברי אמונה בעצמי ובכישרון השירה שניחנתי בו. הייתי שרויה במצב של ' למה אני ממשיכה לעשות זאת לעצמי ? עובדת כל-כך קשה, בשביל לשיר ? להופיע ? לזכות בהכרה ? לקדם את הקרייררה המוזיקאלית שלי ולנסות לפתח ולהתפתח כאמנית-זמרת-כותבת שירים ?'

 

 אז מסתבר שהסידרה המעולה הזו והזמרת האהובה עליי, טיילור סוויפט - עזרו לי הרבה יותר ממה שיכולתי אפילו לתאר לעצמי. שמרו על שפיותי, החזיקו ראשי למעלה, לעמוד זקופה וגאה על מי שאני ושהשלמות והמושלמות שבי היא מה שאני צריכה וסוף-סוף מתאימה לפאזל שלי. שני הדברים  הללו גרמו לי לא להיכנע ולא לוותר לעצמי לא משנה מה אחרים אומרים לגבי שכל מה שקשור בשירה זה בזבוז זמן ושלא אצליח.. לכן החלטתי לחזור ולכתוב. הסיפור שכתבתי מבוסס לפי העלילה של הסידרה המצליחה גלי, אבל לא תואם לה.

 

הסיפור הזה - הוא על טינה כהן-צ'אנג ועליי. זה לא באמת עליי כטינה או כטינה עליי, אך זה הרבה יותר מזה. חלקים באישיותה של טינה שאיתה הזדהיתי הם אותם חלקים וזכרונות שאני חולקת איתה, אפילו חלקתי בעברי. בעיקר בקטע הבריונות. התכונות החדשות שבה הם התכונות שמגדירות אותי לגבי מי שאני.

 זהו סיפור מנקודת מבט אחרת, על חייה של טינה כהן-צ'אנג ועל מה היה קורה לאחר תקופה ארוכה בה הרגישה שלא העריכו אותה מספיק או נתנו לה במה - מגלה יום בהיר אחד, שהכישרון שלה התפתח מאז חטיבת-הביניים וכעת - תורה לזרוח הגיע. עכשיו ; אני בהחלט מכירה בזכויות היוצרים של הסידרה. וישנם דברים מסויימים ששיניתי בעלילה המוכרת, אך חוץ מהמיקום הנוכחי ( כלומר, המקום בו מתרחשת העלילה ) ישנם תוספות של דמויות חדשות.

 

 . מקווה שתאהבו את הגירסה העדכנית שלי המבוססת על הפרק הראשון, עונה 4 - THE NEW RACHEL. בחרתי לקרוא לו >

 

 

 

          רייצ'ל החדשה : THE NEW RACHEL\ BETTER THAN RACHEL



             

 

 

נכתב על ידי , 10/4/2015 04:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRanDyisaw3Some אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RanDyisaw3Some ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)