לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הוחלט במערכת

שבסוף חלומות מתגשמים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2021

מעז יצא מתוק


וזה כל כך הרגיז אותי, תשובתו של הפרופסור שענה שאני לא יודע מה זה צבע ושצבע אדום הוא בעל אורך גל של 700 ננו-מטר.


הוא גם הוסיף שאני לא יודע מהו מימד, ואין דבר כזה מימד צבע.


מיד נכנסתי לערך שלו בויקיפדיה וקראתי שיש לו גם פטנטים על שמו והחלטתי לבדוק את פשר הפטנטים.
נכנסתי לאתר משרד הפטנטים האמריקאי ושם גיליתי שבנוסף לעניין שגילינו בנושא הזמן והמרחב וכתבנו עליו בשנים האחרונות
(הוא במאמר מדעי ואני בספר שכתבתי), נפגשו דרכינו גם בעניין משותף נוסף - בהצגה גרפית של משוואות. שנינו הגשנו בנפרד בקשה לפטנט,
כל אחד על הרעיון שלו כאשר אני הקדמתי בשנתיים, הגשתי בשנת 1997 והוא בשנת 1999.
אני מעיין בפטנט ומגלה שם גרפים המתארים את המשוואות המתמטיות שהוצגו שם. רואה שמדובר בתיאור גרפי של קווים שווי-פוטנציאל של פרמטר

המהירות וקופץ משמחה שהרי זה בדיוק מה שהאלגוריתם שלי יודע לעשות. נכנס לתוכנה שלי ורושם את המשוואות של הפרופסור ותוך שניה מקבל את

הגרף הצבעוני המתאר בדיוק את הפונקציה שמתוארת בגרף שבפטנט שלו. יוהו...



                            של הפרופסור                                                                 שלי



כתבתי לו שמעז יצא מתוק, שנינו עסקנו לפני זמן רב ורשמנו פטנטים על הצגה גרפית. בנוסף שלחתי קישור מאתר של פרופסור ג'ורג' פרנסיס

על שימוש בצבע כמימד רביעי.  http://new.math.uiuc.edu/math198/MA198-2009/serio2/

ומה הוא השיב? שאין כל התקדמות המצאתית בפטנט שלי. 

אז תגידו אתם, במבט ראשוני וללא כל הסבר, איזה גרף לדעתכם נותן יותר מידע, האם זה הגרף השחור-לבן או הגרף הצבעוני?

ועתה ההסבר: בגרף שלי הצבעוני, אם מסתכלים על מערכת הקשתות האנכית שבה הצבעים נעים אל עבר הצבעים הצהוב והלבן משתמע מכך

שהמהירות יורדת. ואם מסתכלים על מערכת הקשתות האופקית שבה הצבעים נעים לעבר הצבעים ירוק וכחול משתמע מכך שהמהירות עולה.

מסקנה כזו לא ניתן לדעת בגרף השחור-לבן של הפרופסור.

מכאן שברור שישנה כאן התקדמות המצאתית (מעבר לכך שאופן יצירת הגרפים שונה בתכלית ואצלי ישנה גם רזולוציה גבוהה יותר של 5000x5000

פיקסלים ובגרף השני בשחור-לבן רק 121x121 פיקסלים).


 


בסופו של דבר החלטתי שלא להמשיך בוויכוח ולכתוב שאף על פי שלא הגענו לעמק השווה תודה על ההתכתבות.


מצרף שיר, שיהיה הנושא לפוסט הבא:



 


https://www.youtube.com/watch?v=0hgfLoI-UDA 




 

נכתב על ידי Intsi , 17/10/2021 15:18  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Intsi

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIntsi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Intsi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)