לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

life in plastic


כינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: DG. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

whenever i'm down - i call on u my friends


החלטתי להתמקד בחיובי - או לפחות לנסות.

כמו למשל הנעלים החדשות האלה, שאני מאוד מאוד אוהב, היו עוד שני זוגות שרציתי, אבל לא היה במידה, עדיף זוג אחד על כלום.




בעיני הן קרובות לשלמות.

נעלים בעיצוב דולצ'ה גבאנה, שולחן קפה בעיצוב פטרישיה אורקוולה.
נכתב על ידי , 11/6/2009 01:22   בקטגוריות DG, נעלים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



MET Costume Institute Gala 09


אגינס נראתה מדהים - סופסוף היא נראית כמו סופר מודל - ולא ייאמן שהשמלה בארברי - מעולה, כולל השיער כולל האיפור כולל הכל.





חבורת סטלה מקארתני (ע"ר) נראית כאילו הן באו להנות, אהבתי במיוחד את סטלה.



אוקיי צוות GG:

אני לא מבין את הבקורת על בלייק - נראית מדהים.

וגם סינדי עם שמלה מאותה סדרה.



עכשיו לייטון, נכון לא הצליח לה, אבל כמו שכבר הסברתי כמה פעמים ההבדל בין המתלבש הכי טוב למתלבש הכי גרוע הוא קו דק מאוד, הכי פשוט זה לבוא עם סתם שמלת ערב או נשף, אני מעריך אותה על הנסיון וגם על הבחירה, זה ממש לא המובן מאליו, וצריך אופי בשביל לבחור את זה.



אד ווסטוויק - נראה טוב לשם שינוי



ועכשיו להבדל בין דוגמניות על לסתם נשים מטופחות מהשורה, ליסה אירן לא ידעה שמה שמותר לדוגמניות על אסור לבנות תמותה והתוצאה לפניכם קורבן אופנה מושלם, לעומת יצור מושלם.



ואם אנחנו כבר בבלמיין וייצור מושלם - קבלו את דאריה



אמבר נראתה גם כן מעולה.



וחבורת DVF אהבתי מאוד, גם מה שדיאן לובשת וגם איך שאווה נראתה.



אלבר אלבז כיבד אותנו בנעלי טבח - לחבר השף שלנו יש כאלה לעבודה. מהחשובות רק נאדיה לבשה לאנווין, מוזר.




אין לי מושג מי זאת ה january הזאת, אבל היא נראית טוב.




וזאת ללא ספק המתלבשת בטובה ביותר של הערב (יחד עם עוד אחת שתכף נגיע אליה) שלום הארלו שנראית פשוט מדהים, העיניים שלה תמיד היו הקטע והן פשוט יוצאות פה שזה לא ייאמן. המחווה לבוב מאקי ממש במקום לערב הזה - ככה סופר מודל נראית. בחירה מושלמת.



ומולי סימס לבושה מצויין (דולצ'ה) רק האיפור והשיער - מה זה ניסו לעשות אותו לילי ואן דר ווסן?



טום פורד - אין צורך להכביר במילים.




סאשה נראית מדהים גם השיער גם הבגדים גם התכשיטים הכל, שיחקה אותה שהיא זאת שעם ג'יאמבאטיסטה.




סלמה בלייר נראתה טוב לשם שינוי, ואותו דבר הולך לאן האת'וואי שבד"כ נראית זוועה בעיני והפעם נראתה טוב. שתיהן ב מארק ג'ייקובס. כנראה שהפתרון לבנות עם פנים בעייתיות זה הרבה שיער.




הנה דוגמא לשתי בנות שהן אף פעם לא מופת גדול לטעם טוב ולשם שינוי יצאו ממש נחמד בערב הזה:



ואת אלי סטפנס שאם אני זוכר נכון (ותקנו אותי אם אני טועה) העיפו לפני שנתיים או שלוש מהפאריס פאשיין וויק כי היא הייתה זמנה מדי ויצא שהיא עשתה רק תצוגה אחת או משהו כזה, אני חושב שהבעייה של המשקל העודפת מאחוריה. וגם אהבתי את הנר(ק)סיסו רודריגדז (איפה ג'סיקה סיינפיילד????)



קאתרין מקניל נראתה מעולה בRM לא מבין מה זה השפם שלו.



פאולינה פורציקובה שכבר מזמן לא שואל את עצמה who's gonna drive you home tonight היא יודעת שהיא תקופעה עם הכוכב עבר הזה לנצח... היא עדיין יפה מאוד מאוד, פשוט יפה.



ו KKשראינו תמונות ממש לא מחמיאות שלה נראית טוב לשם שינוי.



האחיות אולסן אהבתי מאוד את שתי הבחירות - וגם האיפור והשיער של שתיהן, ממש יודעות לעשות את העבודה, הבנות האלה נולדו עם טעם טוב built in



זאתי אין לי מושג מי היא - אבל אהבתי את הג'יל סנדר. מאוד.



אני הגעתי למסקנה סופית שאני פשוט שונא את לארה סטון, אני לא מבין את ההתלהבות ממנה, היא אחת הדוגמניות הכי מכוערות, שונא שונא שונא. גם את השמלה גם את הכל. קארין יכולה להקדיש לה גליונות שהיא רוצה, אני לא אוהב אותה. לא לא לא.



את זאק פוזן אני גם שונא - איזה שמלה גרועה, איזה פטאתיות, אתה פשוט עלוב, לרשום vogue על השמלה??? מה זה בולשיט הזה? ואיזה שמלה מכוערת - נראה כמו חיקוי גרוע של בלומארין. שתהיה לי בריא, לא מספיק שאתה אחד הבחורים הכעורים שנראו אי פעם אז אתה גם עושה כאלה בגדים מכוערים? מקווה שהמיתון הזה יקבור את העסק שלך.

סתם סתם סתם, לא מאחל לאף אחד שום דבר רע, אני פשוט לא אוהב את העיצוב שלו, זה הכל.

והלנה, לך יש לי רק להגיד shame on you לא יכולת לפתוח את הארון ולהוציא איזה פריט וינטאז' או משהו מה זה הבולשיט הזה עליך???



סטלה טנאנט בבחירה הזויה. נקודה. כאילו מה???



אני מת עליה, שמלה מדהימה של גליאנו, היא נראית מעולה.



ועוד ורסאצ'ה - דונטלה ואלגברה (שנראית כאילו עדיין יש לה את העניין ההוא לא פתור) וג'יזל עם טום בראדי - ששמעתי הרבה ביקורת על הבחירה שלה בורסאצ'ה יחסית פשוטה - אני מניח שזה קשור לזה שהיא עושה להם את הקמפיין, אם היא הייתה עושה את דיור בטח היינו רואים אותה בדיור, זה דרכו של עולם... בכל מקרה תראו עם מי היא הגיעה, היא יכלה גם לשים שק על הראש. וחץ מזה אם היא לא הייתה לובשת את השמלה הזאת מי הייתה יכולה להרשות לעצמה ללבוש את זה???



החבורה של מארקיזה - אבתי מאוד, ג'אורג'ינה נראית פאקינג גוד, וקיטט נראית מדהים.



החבורה של מארני - שאתם יודעים שאנחנו בטרוף על מארני עכשיו וכל הקטע שלהם בכלל באופן כללי.



מייקל קורס בבחירה מפתיעה לטובה, לוריין האטון נראית ממש טוב בשמלה הזאת, מישהו צריך לעשות את כל השיט האמריקאי הזה, והוא עושה את זה טוב. עם האובססיה של אמריקה לג'קי - יש לו עוד עבודה להרבה שנים, אין צורך לחדש.




ברוק שילדס היא פשוט אמאזונה - נראית טוב אבל אמאזונה. מי היה מאמין שבגללה ילכו מכות??? עוד אף אחד לא יודע בדיוק מה קרה שם, אבל כנראה שג'ק דחף אותה בטעות, קיפר ראה את זה ודרש התנצלות - לא קיבל התנצלןת, אז ג'ק קיבל בוקס לפנים - ועכשיו כבר המשטרה מטפלת בזה, ולא רק זה אלא שאנה גם עצבנית כי כולם מדברים על התקרית במקום הארוע. והכל בגלל ברוק.



והנה הבחור התחיל את כל הסיפור הזה, הדובר שלו הוציא הודעה שכל מי שמכיר אותו יודע שהוא אפילו בזבוב לא יכול לפגוע - טוב כמו שאתם רואים למעלה זה לא בדיוק זבוב הדבר הגדול הזה שהוא פגע בו, וכמו שרואים מהתמונה למטה הוא פגם מאוד גם בראקל עם מה שהוא הלביש אותה לא אהבתי בכלל וגם לא את החימצון המוגזם הזה. נורא.



ולקולקצייה האחרונה בהחלט שלו בנינה ריצ'י הייתה נוכחות יפה (ומרשימה) לו דיילון.



טורי בורץ' - שבצדק בחרה לא לבוא עם אחת מהיצירות הבינוניות שלה, ואוחזת בבחור חדש שהוא כנראה ממוצא ישראלי (הוואספים הולכים ומתמעטים כנראה, אם אני לא טועה השם הפרטי שלו זה ליאור או משהו כזה) וכמובן בי שאפר (לא בי ההיא) שנראית פשוט מדהים, אין מילים.



נטאליה השמלה סתמית מעט, אם כי היא כל כך כל כך יפה שבאמת כלום לא משנה, מאז שהיא הולכת עם השביל הזה באמצע היא פשוט עוד יותר יפה - אם זה בכלל הגיוני...



אני לי מה להגיד על לילי, אני באמת אוהב את הבחורה אבל בזמן האחרון היא מעלה ומורידה כל הזמן, פה נראה שהיא יותר למעלה מאשר למטה.



דפני גינס מפתיעה בבחירה אמריקאית - נראית מצויין נהדר, מה שלא תרצו.



והגענו למתלבשת בכי טובה של הערב ללא שום צל של ספק:




עכשיו תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב, מי שלא מבין שזאת המתלבשת הכי טובה של הערב - פשוט לא מבין כלום.

לא מבין את חוקי במשחק, לא מבין את עולם האופנה ולא מבין כלום בעולם העסקים או ביחסי ציבור או בכל דבר הכי בסיסי שיש.

חברים זאת מאדונה, לא לייטון מייסטר - היא יכולה ל"שאת" עליה כל תלבושת שהיא רק תרצה, זה בדיוק כל העניין בלהיות מאדונה - כל דבר שהיא תלבש לעולם לא יראה יותר מדי או מוגזם מדי, מה שעל לייטון נראה כמו תחפושת על מאדונה נראה טבעי, אין מה לעשות - זאת מאדונה (כבר אמרתי?)

אחרי שהיא הגיע עם שן מזהב, עלתה לתצוגה של גוטייה עם חזה חשוף וכלב במקום ילד, הייתה כל כך הרבה דמויות, לבשה כל כך הרבה מעצבים - כל דבר פחות מזה פשוט היה מקבל מיד ציון לא מספיק.

גאוני.

לא פחות.

לקייטי פארי וליידי גאגא יש עוד הרבה הרבה מה ללמוד לגבי איך עושים סנציה עם בגד בלי לצאת ליצן (ולליידי גאגא ספציפית יש עוד גם ללמוד את הפעולה היחסית פשוטה של ללבוש מכנסיים - נראה שהיא מתקשה עם זה מאוד).

אני לא יודע עד איזה גיל היא מתכוונת להמשיך עם זה, אבל כרגע היא עושה את זה פשוט מצויין. מושלמת.

כל התמונות לקוחות מ style.com









נכתב על ידי , 9/5/2009 11:35   בקטגוריות 80's, DG, Gossip Girl, Kate, Tom Ford, דוגמניות, מדונה  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והנה השער של הווג המדהים - ווג פאריס אפריל 09


שלא תגידו שאני שם פה רק אנורקסיות, הנה בחורה בקטגוריה של נשים שמנות שאנחנו אוהבים.

אני באמת לא יודע מה יש בה אבל אני פשוט מת עליה, בלונדינית, ברונטית מה שלא יהיה מת עליה.

מלאה במקומות הנכונים (ככה אומרים את זה??? יש כזה דבר???) - או יכולה לעשות עם לינדזי הסכם עודפים.

ולא נמאס לי עדיין מהדיסק שלה.

מת עליה.

צילום מאריו סורנטי, סטיילינג the one and only קארין.






תמונות vogue.fr
נכתב על ידי , 27/4/2009 08:44   בקטגוריות DG, פעילות גופנית  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתם שואלים - המעצבים עונים


ש: שלום למדור, ברשותי אוסף רחב של כפפות אשר לא יוצא לי להשתמש בהן ביום יום עקב החיים בישראל החמה, הם יש לכם עצה מה כן אפשר לעשות איתן?

ת: עם כפפות אפשר לעשות הכל, כובע, צעיף או חגורה - כיד הדמיון הטובה עליכם.












אהבתי את הגזרה והכל.



הימנית
















טוב, אהבתי הכל - לא צריך להוסיף יותר, לא? הם פשוט מוצלחים כל כך. אתם יודעים שלעצמי אני קונה רק דולצ'ה, אני ממליץ גם לכן. זה פשוט תמיד נראה מעולה וגורם להרגיש מצויין, אין נפילות.


נכתב על ידי , 4/3/2009 22:17   בקטגוריות DG  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



every girl's dream


דולצ'ה הביאו אותו בקולקצייה בובתית במיוחד לקו של D&amp;G, אני לא יכול לחשוב על בחורה אחת שלא תרצה את הבגדים האלה (חוץ מהקוראת שלוה שמבדוי, שלא רוצה שום דבר שהוא יפה, כי ככה).

טוב, אין טעם להכביר במילים, השמלות האלה מדברות בעד עצמן, עם הפלטפורמות האלה...



והנה לוק קצת יותר פשוט, שלא חייבים לרוץ ל D&amp;G כדי להשיג, אני בטוח שלכולן יש איזה מכנס סיגר שחור גבוה בבית, פלפורמות של ysl או לבוטין, וטי שירט של אני לא יודע מי, פראדה נניח? ויש לכם את המראה. למרות שהרבה יותר קל ללכת לD&amp;G ולקנות הכל.



ונחזור שוב קצת יותר לצד הפנסי, החצאית והשמלה הזאת - הם באמת הוציאו הפעם קולקציה מדהימה, אם זה D&amp;G אני לא יודע מה מחכה לנו בדולצ'ה.



ולחלק הזה אני קורא קולקציית קולדפלי




מישהו יודע מי מעצב להם את התלבושות? עד שש' לא אמרה לי, לא חשבתי על זה שהם מנסים ללכת על הקטע של הביטלס..




אני מצטער שאני כל הזמן מעדכן, שבוע האופנה במילאנו וכל הזמן יש דברים יפים.






נכתב על ידי , 2/3/2009 20:41   בקטגוריות DG  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מקרה שהיה כך היה




טוב סיימתי לעבוד ורצתי להספיק לקפה מהיר עם ש' ועם החברה השוויצרית המהממת שלה. אה כן, וגם הקיבוצניק.

עכשיו אני חייב להגיד משהו - הבנות הישראליות פשוט לא יכולות להתחרות בהן, כאילו אני מצטער. הבחורה הזאת היא בגובה שלי אולי שניים שלושה סנטימטר יותר, רק שהרגליים שלה מתחילות בערך במתניים שלי, היא רזה בצורה פלילית, ואין לה שום זכר לאף היהודי או משהו כזה (למרות שהיא כמובן יהודיה). אך שוויצרית. אני חייב להגיד שהיא הייתה לבושה קצת משעמם, אבל מאוד שוויצרי, בחיים לא תתפסו ישראלית לבושה כל כך אלגנטי. ומצד שני, כמה מעניינת היא כבר צריכה להיות בלבוש כשהיא כזאת כוסית הג'ינס סקיני, עם טרנץ' שחור (קצר) חגורה רחבה לסגור אותו, ונעלי בובה, עשו בהחלט את העבודה, כשאת יפה, אז באמת באמת שלא צריך להתאמץ יותר מדי.

אבל בכלל לא עליה רציתי לדבר.

פגשתי אותן ואותו בקפה השכונתי, טוב אחד מהם, לא השכונתי עם האוכל, לא השכונתי השכונתי, השכונתי הצרפתי, חתיכת שכונה יש לנו. שכבר הרבה זמן לא יצא לי להכנס אליו. איך שאני נכנס המלצר אומר לי, איזה מעיל מהמם, הוא של דולצ'ה? טוב מי שקורא כאן כבר יודע שהתשובה לשאלה הזאת כשזה נוגע לי היא: כן. יואו אני לא מאמין שקנית את המעיל הזה רציתי אותו ולא נשאר ומישהו קנה אותו ואני לא מאמין וזה אחד המעילים היפים, והוא מהמם ואיזה יפה הוא.

טוב תודה וכו', ננסה שנייה לשבת ולדבר עם האנשים שבאתי לראות.

טוב, המלצר נעמד לידינו ובוהה, בסוף הוא אומר לי אכפת לך אם אני שנייה אלבש את המעיל, נורא רציתי לקנת אותו וכו'.

אתם יודעים שיש לי לב מזהב, אז נתתי לו למדוד, הוא הסתובב איתו והראה לכל הבית קפה, החמיא לי שוב על כל הבגדים שלי, איזה מהמים. טוב תודה.

הזמנתי קפה, הוא הוציא לנו עם זה צלחת פטיפורים כי באמת שהמעיל שלי כל כך יפה ואפילו נתתי לו למדוד את זה.

חייכתי ואמרתי תודה.

הוא המשיך - אז איפה אתה קונה את הבגדים? רגע איזה עוד בגדים יש לך? אתה אוהב גם dsquared (כן, אבל פחות) מה זה מה פה מה שם.

בקיצור אמרתי לו את המנטרה הקבועה שלי, אני נורא שמרן, בשבילי רק דולצ'ה ופראדה.

טוב ניסיתי לנהל איזה שיחה עם ש' והשוויצרית והקיבוצניק, לא היה קל, אבל בכל זאת דיברנו קצת, ואז בא לאסוף אותי החבר ללימודים, והלכנו ללמוד. איזה הספק ליום אחד.

הוא אומר לי שוב המעיל מהמם, אמרתי לו כן, אבל הוא קצת חם בשביל הארץ, בקושי יוצא לי ללבוש אותו - אז הוא ישר הציע אם אני רוצה למכור לו אותו כי לא יוצא לי ללבוש אותו, אמרתי לו עד כאן, אני גם בשביל ללבוש משהו פעם אחת החיים אקנה אותו, ובטח שלא אמכור.

טוב, זה היה מאוד מוזר, הבטחתי לו שאני אחזור לקפה עם מעילים אחרים - ככה סתם כדי לגוון...

ל' מתנכרת לנו, לא ברור למה.
נכתב על ידי , 1/3/2009 21:44   בקטגוריות ש/ל, DG  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב, הגיע הזמן לשים גם את הקולקציה שאני בתכלס גם קונה בסוף


כאילו אני יכול להתרשם מריק אוונס, או בארברי, או לא יודע מה, אבל בסוף תמיד זה דולצ'ה גבאנה בשבילי. בנעלים פראדה, ולפעמים גם קצת בבגדים פראדה, אבל בתכלס, ב95% מהמקרים זה דולצ'ה גבאנה. החולצות, הטי שירטס, הג'ינסים, החליפות, המעילים, הנעלים, הצעיפים, התחתונים, הכפפות, הכובעים, החגורות, הסוודרים, הג'אקטים, בסוף זה דולצ'ה גבאננה. מת עליהם חולה עליהם, לא יכול בכלל לחשוב על לקנות משהו אחר. תגידו מה שתגידו עליהם, אני מכור לדולצ'ה גבאנה. מכור.

לעבודה, עוד אין לי חליפה עם רכיסה כפולה.



את הראשונה לא הבנתי, אולי זה לבית, השנייה - אוי, לעולם לא יכולים להיות לבן אדם אחד מספיק טרנץ' קואטס שחורים (או בז' או בכלל) יש לי הרגשה שאני קונה.



אני מת על ג'ינס וגופיה ככה, רק שאני מרגיש שזה כבר קצת פרחי מדי המעמדי ובגילי, לא יודע נחשוב על זה, אולי עם ג'אקט ואז להוריד .

את הצעיף אני בטוח אקנה המעיל זה בעייה, העור תנין האלה גם בסוף עונה לא יורדים מעשרת אלפים דולר (במקרה הטוב)





אני מאוד אוהב את הג'אקטים מהקטיפה שלהם, וגם מאוד אוהב את המעיל האפור, והצעיף, והכובע, ותיק.





החולצה, הג'קט.



הצעיף הג'אקט המכנס. הג'אקט הכובע ושימו לב לטי שירט, אני מבין שבחורף הבא נגזר עלי להסתובב עם חולצה של סילבסטר סטאלון, אם זה גזר הדין אני מקבל אותו בהכנעה.





ונסיים בקמפיין גברים החדש לקיץ.



מעניין אם מישהו מהקןראים שלא מכיר אותי באמת, יכול להבין בכלל כמה אני מכור ובאיזה רמות.
נכתב על ידי , 2/2/2009 08:12   בקטגוריות DG  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarcs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marcs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)