לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

life in plastic


כינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: Gossip Girl. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

או שאנחנו על המפה או שכבר אין סלבריטיז מעניינים בעולם


או שמיטל דוהן שילמה כדי שיפרסמו את התמונות שלה:




שה http://thesuperficial.com בכלל ידע מי זאת מיטל דוהן? אני היתי צריך שיזכירו לי - אז הם?

בכל מקרה שום דבר מרשים.

רק לא ברור מי שפרייאר שלקח אותה איתו ל st. barths  חשבתי שלא באים עם סנדביץ' למסעדה...

נ.ב.

אני מקווה שלא פגעתי ברגשות קוראי הדתיים.
נכתב על ידי , 9/6/2009 15:48   בקטגוריות Gossip Girl, כשלונות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Leighton Got Game!


הבחורה הזאת תגידו מה שלא תגידו - יש לה אומץ ויש לה סטייל (וכנראה שיש לה סטייליסט טוב!) אבל בסופו של דבר היא בוחרת את הבחירות שלה (או לפחות את הסטייליסט) ולבחורה יש רומץ - וכנראה גם אובססיה לבריאן אטווד.

ועל זה נאמר ??? Who the Fuck is Emilio de la Morena

אני בטוח שאנחנו עוד נשמע עליו.






תמונות: justjared.com ו emiliodelamorena.com











נכתב על ידי , 2/6/2009 20:38   בקטגוריות Gossip Girl, נעלים, סתם  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה תמונות ששמרתי ועוד לא יצא להעלות, אבל הגיע הזמן


חלק רלוונטיות, חלק לא, אבל בכל זאת - הגיע הזמן לנקיון, אז קבלו עירבוביה של גוסיפ, קארין ונטאשה אחת.

דודה בלייק ליבלי - לבושה מהשוק ברמלה - עם נעלים של לבוטין - נראית כמו עבוsדת סטיילינג של מוקי בוגנים. ומיסטר דן האמפרי עם סנטר אחד יותר מדי.



the name is bass - chulk bass

צ'אק עם הנערה הענייה מברוקלין, ככה זה כשעושים סדרה עם יותר מדי אנשים צעירים - הם בסוף הופכים לזוגות.



התמונות עד כאן היו לקוחות מה popsuger.com

אני לא זוכר אם זה fashinologie.com; או ה nymag.com אבל מישהו מהם עשה אוסף של תמונות מקאן של קארין בהן היא מפירה את כל החוקים שלה לגבי עצמה - שטוח, מיני וכו'... אז קבלו.

התמונה הזאת מצחיקה אותי במיוחד כל כך צרפתייה - ועל זה נאמר גם הצרפתייה הכי טובה...



בתמונה הזאת היא דווקא עומדת בכל הכללים (שימו לב שהיא ממחזרת את הנעלים מלמעלה!!!) אבל זאת לא הסיבה ששמתי אותה, שימו לב לקולקצייה החדשה של פוצ'י - אני לא זוכר איך קוראים למעצב החדש שם - אבל קארין סימנה אותו, וזה אומר שנראה עוד הרבה, פה היא בשימלה שהוא עיצב לה במיוחד.



וסתם נטשה פולי בקאן - ככה סתם שנכנס לפרופרציות איך בחורה יפה באמת נראית.



זהו, עד הניקיון הבא.

נכתב על ידי , 1/6/2009 11:09   בקטגוריות אקטואליה קשה, דוגמניות, Gossip Girl  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



GG - you can run - but you can not hide!


כמה שניסיתי - כמה שרציתי זה לא יוצא לי מהראש.

מאש כל החלומות של בלייר על אודרי - כל פעם שאני רואה תמונה של אודרי, אני קודם כל חושב על בלייר - קצת כמו הזנב מקשקש בכלב, לא?

אז קבלו את אודרי הפבורן פוגשת את LOUIS XV; - איך אומרים אצלנו? מיליון בנות היו הורגות בשביל הכיסא הזה, והאמת היא שאני מדמיין אותו מושלם בחדר של בלייר, ולא רק זה, אפיו גם אצלי בבית, בקטע פופ ארט שכזה (שמתאים כבר קצת לכריות שבכר יש לי והעלתי את התמונות שלהן בעבר) בכל מקרה נראה לי שזה דורש לצבוע את כל הקירות בבית לצבעים אחרים מלבן - הכיסא הזה. וגם אין לי מושג איך בדיוק שולחים כזה דבר...







ועוד כרית של חתול קטן וחמוד - שגרם לי להתגעגע לחתול המקורי והחמוד ביותר.




נכתב על ידי , 31/5/2009 16:17   בקטגוריות Gossip Girl, לבטים, סתם  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מי נראה הכי טוב? ומי פירשה נכון יותר אתה runway ל real life ?







אגב, מה אתם חושבים, לקחה מדי אחת קטנה מדי???



והנה לייטון - נראית מעולה - אני לא בטוח, אבל נראה לי שזה הג'יל סנדר הזה או משהו מהקולקצייה לפחות. בכל מקרה הביצוע שחה מושלם, וגם הנעלים - זה הי נראה כל כך מבוגר בקולקצייה, ועכשיו עליה...






ונסיים בצ'אק באסס - מקווה שזאת פעם אחרונה שאתם שומעים ממני על הסדרה עד שהיא חוזרת, מבטיח לנסות....





תמונות: popsuger.com  style.com 




נכתב על ידי , 24/5/2009 00:12   בקטגוריות Gossip Girl  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא מאמין שעכשיו נצטרך לחכות עונה שלמה עד שזה יתחיל שוב


וחוץ מזה אני לא יודע איך זה יהיה עכשיו כשהם הולכים לקולג'.

טוב היה פרק מדהים (כמו תמיד) - והבגדים בפרק הזה שברו את כל השיאים, וכמו תמיד בלייר בלייר בלייר - עליה עושים את העבודה הכיט טובה והכי מעניינת.

אתם יודעים, כשראיתי את התיק הזה אמרתי - מארק - בטוח מארק- מקסימום מארק ביי מארק - ואלי זה גם הזכיר לי קצת איזה תיק של בלנסיאגה שראיתי פעם בקורסוקומו וזהו - אבל לא - ופה באמת הגאוניות של המלבישים של הסדרה למצוא תיק מהמם בסטיוארט וויצמן??? OMG אמא שלי לא קונה שם מרוב שזה זקן. גאוניות, התיק גם כל כך זול שרק באתר של בלומינגדיילס אפשר למצוא אותו - משהו כמו 750$ - תאמינו לי - זה לא כסף.





שימו לב לשתי השרשראות, השמאלית ממש יפה - למרות שקצת קשה לראות בתמונה - אם מישהו יודע של מי היא...







ועכשיו אני צריך ללכת לקרוא ספר על באזל II אני חושב שזה מעניין כמו שזה נשמע...


התמונות מהאתר של בלומינגדיילס ו CW
נכתב על ידי , 23/5/2009 09:39   בקטגוריות Gossip Girl  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



OMG OMG OMG GG HERE


ש' הסבה את תשומת ליבי וכל הקרדיט ל nrg.co.il על הידיעה - אבל הנה עיניכם הרואות אסתי גינזבורד וצ'ייס קרופורד!!!




ועוד שאלה אם אנחנו כבר כאן - מי זאת לעזאזל חופית גולן? ומה היא עושה על השטיח האדום בקאן???



תמונה nymag.com


נכתב על ידי , 22/5/2009 00:32   בקטגוריות Gossip Girl, מסתורין  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarcs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marcs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)