לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

life in plastic


כינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רולאנד גארוס 2009 גמר נשים


אני הייתי בעד קוזצניצובה - הרגשתי שזה הזמן שלה לנצח- סאפינה עוד צעירה - עוד יהיו לה הזדמנויות.

ושטאפי גרף נראית HOT

בכל מקרה היה מאוד מאוד מרגש - אני אפילו לא רוצה לחשוב מה יהיה מחר בגמר עם פדרר - ואומרים שגם אנה ווינטור הולכת להגיע - אם כן, אני מבטיח לנסות לצלם אותה, אם כי מחר יש לי כרטיסים למקומות פחות טובים.




אני מת להגיע עכשיו גם לווימבלדון, אבל אני מרגיש שזה כבר קצת יותר מדי - גם ככה גם פייר גרנייר וגם הגמר של הרולאן גארוס באותה נסיעה זה הרבה, אבל מי יודע...

ואני אפילו לא יכול לחכות לפדרר - פשוט לא יכול, לא יכול.
נכתב על ידי , 6/6/2009 23:30   בקטגוריות אקטואליה קשה, החיים יפים, המשבר הכלכלי, פעילות גופנית  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



GG HERE




Spotted
סגנית של אחת מראשי הבנקים בישראל שתמיד מסתובבת בלי מותגים (לפחות לא כאלה שאני זיהיתי) באחד מהבוטיקים בכיכר קונה את כל הקולקצייה החדשה של פראדה - כולל כל ההדפסי נחש כשבעלת הבוטיק בעלת המבטא הגרמני - משכנעת אותה שזה הכל לעבודה - וכשהיא נועלת את הנעל המפורסמת שכולן נפלו איתה בתצוגה.

האם היא קיבלה בונוס מיוחד על התוצאות של הרבעון האחרון?

הייתכן שיש פה מהפך? קודם התלתלים, אחר כך המותגים???

ולמה היינו שם? כי בכל זאת מיתון או לא, אחותי יחפה לא יכולה ללכת, אז היא בחרה זוג אחד של מארני ליום יום, יש משהו במארני שתמיד מתחבר אצלי למיו מיו וגם קצת לקלואי - בעיקר בנעלים - זה איכשהו מותגים שבנות צעירות תמיד כל כך מתמכרות אליהם.







הוספנו על זה אחרי זה עוד שרשרת שליאת גינצבורג הכינה לה במיוחד - ועוד עגילים שהיא בחרה לעצמה מליאת, ועוד זוג אחד של עגילים.

אחרי זה בשביל שלא נשכח שיש מיתון גם נכנסנו לזארה - מה אני אגיד לכם כשצעירים ורזים הכל נראה יפה, גם זארה. היא קנתה שמלה אחת וזוג של מכנסונים וגם זה רק כי לא היה לנו זמן ליותר.

אני אעלה מאוחר יותר את התמונות ששוות התייחסות מערב הגאלה במטרופוליטאן. חשבתי שאני אוכל להתעלם מזה אבל קראתי כל כך הרבה חוו"ד לא נכונות על המתלבשים בכמה בלוגים שאני חייב להעמיד את הדברים על דיוקם - וזה כמה וכמה בלוגים - כל אחד טעה לגבי משהו אחר או התעלם ממישהי אחרת.
נכתב על ידי , 8/5/2009 19:32   בקטגוריות prada, המשבר הכלכלי, נעלים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד התלבטויות בנושא תיקים


היום הלכתי למצוא את התיק המוזלם - כמובן שאין כזה. זאת המסקנה.

באמת שפשוט לא הצלחתי להחליט.

אבל דבר אחד ברור את השחור שרציתי בעיקרון - זה שהיה בין שני המועמדים הסופיים - אני לא רוצה, או לפחות עכשיו אני לא חושב שאני רוצה.

הוא היה פשוט מובנה מדי כזה - מצד שני מבחינת ש טח אחסון הוא היה יחסית גדול
 
אז מה שנשאר זה החום כהה כהה (הראשון בפוסט עם התמונות) הוא בכלל לא רע, אבל לא ממש גדול, גם לא קטן.

למרות שאני שונא להתלבט לגבי דברים בחנות יותר מדקה, בכל זאת הבית שלי מלא בתיקים שלא השתמשתי בהם בסוף, וממש חשוב לי הפעם להיות ממש מרוצה ולהרגיש שקניתי את התיק האולטימטבי - אז ממש התלבטתי בחנות.

שמתי את הלפטופ שלי בכל אחד מהתיקים שהיו בחנות, שמתי את התיק עלי עם הלפטופס, עם המעילף בלי המעיל, החזקתי ביד, על הכתף וכו'.

המוכרת הייתה ממש נחמדה וסבלנית, אפילו כשחזרתי בפעם השנייה, ועם זאת לא יכולתי להחליט - זה כנראה החום הכהה, הוא כנרהא הנכון ביותר,אבל עדיין, אני לא מצליח להגיע לוודאות של 100%. וחוץ מזה פתאום הרגשתי שרגע, אני בעצם הולך להוציא על התיק 9,000 ש"ח - זה באמת מה שאני רוצה? לא עדיף להוסיף עוד 10,000 ש"ח ולקנות שעון חדש ושזהו?

לא יודע, לא יודע, לא יודע.

ומסכנה אמא שלי שביקשה שאני אביא לה ארנק חדש וכבר בחרתי ואמרתי לה שאני מביא, אבל אז הבנתי שאם אני אכנס (בפעם השלישית) לקנות את הארנק אני כבר אקנה גם את תהיק, ואני עוד לא סגור על זה ב100%, ואני רוצה להיות ממש ממש בטוח בנושא, אז לא יצא.

ומסכנה גם אחותי, היא עוד לא יודעת את זה אבל לא הספקתי לעבור ב H&Mזאת אומרת עברתי ליד - וראיתי שיש דברים מאוד יפים בחלון, אבל לא יצא לי להכנס, הייתי עסוק בלחשוב על הוויטון שלי. לחשוב ולחזור לחנות ולחשוב ולחזור ולחשוב ולחשוב.

ואחר כך עברתי ליד החנות של tumi וראיתי בחלון בדיוק את אותו תיק שראיתי אז בלוס אנג'לס - ואפילו היה עליו 20% הנחה - זאת אומרת שהוא יצא רק 3,000 ש"ח - שזה כבר ממש שליש מהוויטון - ומצד שני זה 3,000 ש"ח - לא עדיף כבר להוסיף עוד שישיה ושזהו?

האמת היא שזה לא הכסף - גם זאת שהייתה איתי אחרי השעות שהיא בילתה בוויטון היום, כבר הבינה בדיוק את הצרכים שלי ואמרה מארקס - זה התיק שאתה צריך - הוא בדיוק פרקטי לך - כי באמת הטומי פשוט מיועד לכל זה - יש לו מקום מעולה ללפטופ, יש לו תאי אחסון נוחים, הכל נראה בו מאוד נח, יש בו המון מקום - אבל כמו שהיא אמרה אנחנו סנובים מדי - זה לא הווטיון - וכשחושבים על זה באמת חוץ מלטיסה שאז צריך יותר מקום - הווטיון הוא באמת הדבר הנכון, כאילו אני לא מדמיין את עצמי מסתובב אחרי שעות העבודה עם הטומי הזה. ובכל זאת...

אוף קשים הם החיים.

יאללה, יש לי טיסה לתפוס.
נכתב על ידי , 5/5/2009 22:18   בקטגוריות המשבר הכלכלי, לבטים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



BREAKING NEWS


השער המדובר של הוג של מאי סוף סוף כאן.

ההפתעה? אנה על השער, נטשה בקצה (!!!) לארה סטון במיקום ממש לא רע.

הצפוי? ג'ורדאן דאן נהנית מהבחירה של אובאמה לנשיאות.

חסרה? ג'יזל, או שהיא כבר מעל זה??? איפה לילי??? איפה סאשה???




מקור תמונה: jezebel.com
נכתב על ידי , 14/4/2009 23:41   בקטגוריות דוגמניות, ידע כללי והעשרה, המשבר הכלכלי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגרסה של קארל למיתון


אני רואה שכל הקוראות שלי בחופש מביה"ס (יכול להיות משהו פתאטי יותר מלכתוב לקהל יעד של נערות בנות 16+-??????) אז במיוחד בשבילכן אני טורח ומעדכן שוב.

כנראה שקארל מתעקש לשדר עסקים כרגיל ואף יותר, אחת לכמה זמן הוא יוצא בהצהרות שעכשיו במיתון זה הזמן לצניעות - כמו הבית שלו בורמונט שהוא מאוד בסיסי, ושנשים צריכות עכשיו להשקיע רק בתכשיטי יהלומים גדולים וכו' כי חבל לבזבז כסף על סתם תכשיטים ועוד ועוד ועוד

אז הפעם הוא החליטבמה שהוא הפעם הראשונה למיטב שכרוני - אם כי גם יכול להיות שאני טועה - ואז בבקשה תקנו אותי - ששתי בנות יככבו בקמפיין הקרוב - זוכרים שהבטחתי להפסיק עם הקמפיינים לקיץ? אז הנה אנחנו כבר בקמפיין לחורף.

בקמפיין הקרוב יככבו פרייה והיידי הזאת - שלדעתי היא סתמית לחלוטין, אולי הצרוף של עוד בחורה הוא הרסה של קארל של לא להודות בטעות של הליהוק שלה. היא נורא משעממת אותי. פרייה לעומת זאת....




pic: my.opera.com
נכתב על ידי , 2/4/2009 17:07   בקטגוריות Chanel, דוגמניות, המשבר הכלכלי  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיט, את הסקירות של מי אני אקרא עכשיו


כשכל הצוות של ML שאני אוהב התפטר???

המשבר הזה גובה קורבנות שלא יאמנו.

אבל בווג הצרפתי עניינים כרגיל, גיליון ספיישל שמוקדש כולו לשאנל, כמה הפקות אופנה שזה לא יתואר - ובחיים לא הייתם יכולים לראות בשום מקום פרט לווג הצרפתי, תודה לאל שקארין רוטפילד שם.

קבלו את אדיטה - עד היום לא שמתי לב אליה, אבל חיפוש קצר מעלה שהיא גם משתתפת בקמפיין החדש של קלווין קליין ג'ינס, זה שצילם סטיבן מייזל, בקיצור צריך לשים לב טוב טוב אליה.

כמו שאתם רואים יש לה יתרון בולט.




צילום: דמרשלייר - אם אני לא טועה.

אה כן, וגם כתבה שקארל צילם, עם אווה וקלאודיה.





אה כן, ועוד כתבה אחת עם דאריה, שהיא בזמן האחרון גם ככה נראית כל כך מדהים כאילו אין גבול כמה מדהים בחורה אחת יכולה להראות, צילמו אינז ווידו (אני מסתבך מאוד עם השמות ההולנדים שלהם). סטיילינג קארין, כל החלצות טי שירט הן אמריקן אפארל שהצוות של הווג הדפיס עליהן את הסמל של שאנל.




ואם זה לא מספיק אז היא גם נראית משהים בפרסומת של בלמיין:



לא מצאתי תמונה יותר גדולה, אבל גם ככה רואים כמה שהיא מדהימה, טוב ונחזור לווג הצרפתי.

על השער עשו מחווה לשער ישן של הווג האיטלקי עם קירסטן מקנאמי, אני לא בטוח שאיריס עשויה מהחומרים שמהם עשויות נערות שער, אבל אולי זה רק עניין של זמן עד שאני אתרגל אליה. בכל מקרה גליון מדהים. French Team Rules!!!







 


נכתב על ידי , 24/3/2009 20:17   בקטגוריות Chanel, המשבר הכלכלי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



i wish...


הייתי מת לעבוד בגוף שאחראי על הרכישות האלה וניהול הנכסים האלה, זאת נראית לי חוויה של פעם בחיים והזדמנות של פעם בחיים, אז אם למישהו מהקוראים יש קשרים בממשל האמריקאי....

וגם יש לי את הידע והיכולת, באמת. זה רק שמישהו ייתן לי את ההזדמנות, אני כבר אעשה את השאר.
נכתב על ידי , 23/3/2009 23:59   בקטגוריות המשבר הכלכלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarcs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marcs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)