לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

life in plastic


כינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

my precious is finally mine





סוף סוף עשיתי את מה שהייתי צריך לעשות מזמן - מצד שני בגלל שכבר כל כך הרגשתי שזה שלי - אני לא ממש מרגיש קניתי משהו חדש.
נכתב על ידי , 5/6/2009 20:33   בקטגוריות סתם, נעלים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסיבה לכבוד משהו של קלווין קליין בלה בלה בלה...







אני יש לי את הניקולס לרודארטה - אז bye bitches



ואני כל כך מנותקת מהמציאות שאלוהים ישמור



אני יודע שאני מכוער - אבל אני הבן של אנה so u can all fucking suck my .....



אני יודע שאני מכוער - אבל מישל לובשת אותי, אז  who the fuck gives a damn



 אני לא רק יפה - תראו אותי, יש לי קיום עצמאי בלי קארל



אני המצאתי את האדום של הלמטה של הנעל - זה נותן לי את הזכות להתלבש כמו גלידה אם אני רוצה.



כל התמונות style.com
נכתב על ידי , 3/6/2009 15:34   בקטגוריות סתם  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Leighton Got Game!


הבחורה הזאת תגידו מה שלא תגידו - יש לה אומץ ויש לה סטייל (וכנראה שיש לה סטייליסט טוב!) אבל בסופו של דבר היא בוחרת את הבחירות שלה (או לפחות את הסטייליסט) ולבחורה יש רומץ - וכנראה גם אובססיה לבריאן אטווד.

ועל זה נאמר ??? Who the Fuck is Emilio de la Morena

אני בטוח שאנחנו עוד נשמע עליו.






תמונות: justjared.com ו emiliodelamorena.com











נכתב על ידי , 2/6/2009 20:38   בקטגוריות Gossip Girl, נעלים, סתם  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



GG - you can run - but you can not hide!


כמה שניסיתי - כמה שרציתי זה לא יוצא לי מהראש.

מאש כל החלומות של בלייר על אודרי - כל פעם שאני רואה תמונה של אודרי, אני קודם כל חושב על בלייר - קצת כמו הזנב מקשקש בכלב, לא?

אז קבלו את אודרי הפבורן פוגשת את LOUIS XV; - איך אומרים אצלנו? מיליון בנות היו הורגות בשביל הכיסא הזה, והאמת היא שאני מדמיין אותו מושלם בחדר של בלייר, ולא רק זה, אפיו גם אצלי בבית, בקטע פופ ארט שכזה (שמתאים כבר קצת לכריות שבכר יש לי והעלתי את התמונות שלהן בעבר) בכל מקרה נראה לי שזה דורש לצבוע את כל הקירות בבית לצבעים אחרים מלבן - הכיסא הזה. וגם אין לי מושג איך בדיוק שולחים כזה דבר...







ועוד כרית של חתול קטן וחמוד - שגרם לי להתגעגע לחתול המקורי והחמוד ביותר.




נכתב על ידי , 31/5/2009 16:17   בקטגוריות Gossip Girl, לבטים, סתם  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



follow-up nail polish of the summer


בהתחלה חשבתי שאולי טעינו כש ב style.com הכתירו את שני הצבעים הבאים כצבעים של הקיץ:




אבל נראה לי שהם סתם התלהבו מזה שזאת מהדורה מיוחדת של הצבעים האלה, ואז בא החיזוק לדעה שלי.

פעם אחת בבלוג הזה

ופעם שנייה כאן - אם כי זה נראה טיפה פחות מדי ורוד - אבל אני מניח שזה רק בגלל התאורה.




note to self:

לא ייאמן התהומות שהבלוג הזה הדרדר אליהן, כאילו פוסט נוסף על לאק לציפורנים? מה יוצא לי מזה?


נכתב על ידי , 25/5/2009 21:56   בקטגוריות גאדג'טים, אקטואליה קשה, סתם  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לה לה-לה לה-לה-לה-לה לה-לה


אני עוד לא בדיוק הבנתי מה זה thecobrasnake.com לא הבנתי מי בדיוק עומד מאחורי זה, לא הבנתי בדיוק מה הם עושים, לפעמים יש להם תמונות מדהימות ממסיבות לפעמים סתמיות, אבל בשיטוט אקראי באתר הבנתי שהם איכשהו קשורים למיקי אבלון. 


וזה לקח אותי ממש אחורה בזמן.


אחורה לתקופה שהוא כל הזמן היה על הקו, ורגע אחד הייתה לו פגישה עם מפיק העל ואשתו, זה היה כבר לפני שנים - ופגישה ביוניברסל - ושם הוא ראה את הפוסטרים של מיקי אבלון ושאל מי זה - אמרו לו שזה הדבר הגדול הבא - ההימור של יוניברסל. וזה היה בסניף שלהם בלוס אנג'לס - לא באיזה קקמאיקה משרד שלהם. 


הוא חזר משם עם הדיסק וכל הזמן שמענו את הדיסק - האמת? דיסק מעולה.


אבל מה, מיקי אבלון לא נהיה מה שחבו שהוא יהיה, ואותו כנ"ל קרה גם עם החברה ההיא אם כי לרגע אחד קצר זה היה נראה כאילו זה הדבר - אבל בסוף בגלל החלטה אחת של אדיוט כסיל אחד זה לא, את הנזק של מטומטם אחד גם 1000 חכמים לא יוכלו לתקן. 


נכתב על ידי , 21/5/2009 22:22   בקטגוריות The Hills, להיט בראש, סתם, כשלונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יכולתי לעשות עם זה כלום


טוב הפעם היא פשוט שמינה שמינה שמינה.

שאף אחד לא יעיז אפילו על עלחשוב לכתוב לי בתגובות - היא לא שמינה - מה זה בחורה קצת נשית אז היא שמינה?

מי שלא אנורקסית, אז היא שמינה?

אתה אוהב גופות, וכל שאר הפנינים המקסימות שלכם - הפעם חברים - הבחורה היא שמינה.

אין שום דרך אחרת להסתכל על זה. אני לא יודע מה עובר עליה - אבל הבחורה שמינה.

תראו איך היא נראית - ומי הסטייליסט שלה - גדי משהו, לא? הגדי הזה, שאלוהים יעזור לו, כי לדעתי הוא הולך ישר לגהנום אם הוא אחראי לדבר הזה. בטטה בסקיני.

עינב בובליל כבר נראית בעלת מודעות אופנתית מול הזוועה הזאת.




מרוק תמונה ynet.co.il

ובתזמון מושלם ממש - אליס העלתה תמונות שלה עם הירוק הזה שדיברנו עליו





נכתב על ידי , 18/5/2009 15:02   בקטגוריות סתם  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarcs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marcs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)