לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

life in plastic


כינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

מסיבה לכבוד משהו של קלווין קליין בלה בלה בלה...







אני יש לי את הניקולס לרודארטה - אז bye bitches



ואני כל כך מנותקת מהמציאות שאלוהים ישמור



אני יודע שאני מכוער - אבל אני הבן של אנה so u can all fucking suck my .....



אני יודע שאני מכוער - אבל מישל לובשת אותי, אז  who the fuck gives a damn



 אני לא רק יפה - תראו אותי, יש לי קיום עצמאי בלי קארל



אני המצאתי את האדום של הלמטה של הנעל - זה נותן לי את הזכות להתלבש כמו גלידה אם אני רוצה.



כל התמונות style.com
נכתב על ידי , 3/6/2009 15:34   בקטגוריות סתם  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Leighton Got Game!


הבחורה הזאת תגידו מה שלא תגידו - יש לה אומץ ויש לה סטייל (וכנראה שיש לה סטייליסט טוב!) אבל בסופו של דבר היא בוחרת את הבחירות שלה (או לפחות את הסטייליסט) ולבחורה יש רומץ - וכנראה גם אובססיה לבריאן אטווד.

ועל זה נאמר ??? Who the Fuck is Emilio de la Morena

אני בטוח שאנחנו עוד נשמע עליו.






תמונות: justjared.com ו emiliodelamorena.com











נכתב על ידי , 2/6/2009 20:38   בקטגוריות Gossip Girl, נעלים, סתם  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Curse of the American Vogue


הייתי צריך לדעת איך שראיתי את הכתבת פרופיל על נדאל + תמונות של ברוס וובר - שזה הסוף של המשחק שלו - אותו דבר היה עם פדרר איך שהוא קיבל כתבה הווג האמריקאי הוא התחיל להפסיד אחרי כזה רצצף של נחוהות שלא היה שני לו בעולם הטניס.

האהבה של אנה - חונקת.

ואני שנוסע לי לגמר של הרלאן גארוס - לראשונה בחיי, דווקא החלקי נפל המזל של לא לראות את נדאל בגמר - לראשונה מזה אני לא יודע כמה שנים, נדאל לא מגיע לגמר על חימר. לפחות שפדרר יגיע - אם אני בסוף אצטרך לראות את השוודי הזה מול עוד אנונימי אחד, אני פשוט אמות.





ואגב באותו גליון היה גם תמונה (מאוד דומה לזאת, לא מצאי סריקה של המדוייקת וחבל - כי בווג ריטשו למירקה את הצורה ככה שאפשר לחשוב שהיא אפילו לא בהריון :)
של פדרר ומירקה מהחתונה, ודווקא פדרר ב"ה שוב על הגל וב"ה גם ינצח את הרולאן גארוס. אמן.





נכתב על ידי , 1/6/2009 23:54   בקטגוריות ידע כללי והעשרה, כשלונות, אקטואליה קשה, פעילות גופנית  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך שראיתי את הקליפ הזה ישר חשבתי על התערוכה שראיתי אז - בטייט


וכבר אז אהבתי מאוד את התערוכה - זה גרם לי לעשות כל מיני דברים - המשך יבוא.





מישהו מקהל הקוראים האינטלגנטי שלי יודע באיזה תערוכה מדובר? או שזה רק בראש שלי?
נכתב על ידי , 1/6/2009 17:10   בקטגוריות ידע כללי והעשרה, מסתורין  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה תמונות ששמרתי ועוד לא יצא להעלות, אבל הגיע הזמן


חלק רלוונטיות, חלק לא, אבל בכל זאת - הגיע הזמן לנקיון, אז קבלו עירבוביה של גוסיפ, קארין ונטאשה אחת.

דודה בלייק ליבלי - לבושה מהשוק ברמלה - עם נעלים של לבוטין - נראית כמו עבוsדת סטיילינג של מוקי בוגנים. ומיסטר דן האמפרי עם סנטר אחד יותר מדי.



the name is bass - chulk bass

צ'אק עם הנערה הענייה מברוקלין, ככה זה כשעושים סדרה עם יותר מדי אנשים צעירים - הם בסוף הופכים לזוגות.



התמונות עד כאן היו לקוחות מה popsuger.com

אני לא זוכר אם זה fashinologie.com; או ה nymag.com אבל מישהו מהם עשה אוסף של תמונות מקאן של קארין בהן היא מפירה את כל החוקים שלה לגבי עצמה - שטוח, מיני וכו'... אז קבלו.

התמונה הזאת מצחיקה אותי במיוחד כל כך צרפתייה - ועל זה נאמר גם הצרפתייה הכי טובה...



בתמונה הזאת היא דווקא עומדת בכל הכללים (שימו לב שהיא ממחזרת את הנעלים מלמעלה!!!) אבל זאת לא הסיבה ששמתי אותה, שימו לב לקולקצייה החדשה של פוצ'י - אני לא זוכר איך קוראים למעצב החדש שם - אבל קארין סימנה אותו, וזה אומר שנראה עוד הרבה, פה היא בשימלה שהוא עיצב לה במיוחד.



וסתם נטשה פולי בקאן - ככה סתם שנכנס לפרופרציות איך בחורה יפה באמת נראית.



זהו, עד הניקיון הבא.

נכתב על ידי , 1/6/2009 11:09   בקטגוריות אקטואליה קשה, דוגמניות, Gossip Girl  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarcs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marcs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)