לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- - - - - - - - - - - - - - -

- - -

Avatarכינוי:  Studio Bottnos.*

בת: 14



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

הממ.. לא ידעתי בדיוק איפה לשים את זה..


היי ! קוראים לי איטאל, אני בת 15 וקצת משדרות.

אני שותפה בלוג הזה יחד עם עלמה. (:

בגלל שלעלמה יש הרבה לחץ בזמן האחרון אני יוסיף פוסטים וכפתורים

והיא תוסיף כשיהיה לה זמן.

 

שיהיה לכולם שנה טובה ומדהימה, באיחור קל.

2010

ממתקים. ע"י איטאל.

     כפתורים ג'ונאס ע"י עלמה.

כפתורים פרחים ע"י עלמה.

 

נכתב על ידי Studio Bottnos.* , 7/1/2010 14:07  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStudio Bottnos.* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Studio Bottnos.* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)