לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוגייה אסורה


אני לא יכולה להאמין באל שרוצה שבחים כל הזמן... יהיה טוב (בעזרת השם)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

...


 

 

האם אתה...

מעשן? לא

על סמים? לא 

קורא עיתון? לא (אופס)

מתפלל? לפעמים (:

הולך לבית הכנסת? משתדלת לבוא לאוהל כמה שיותר

מדבר עם זרים? תלוי איזה

ישן עם בובות פרווה? כן

יוצא לטיול בגשם? לא. איכס.

מדבר עם אנשים אף על פי שאתה שונא אותם? לא.

נוהג? שיעור 11

אוהב לנסוע מהר? לא יודעת אם אוהבת אבל זה איכשהוא תמיד מגיע למצב כזה...

אוהבת את הקול שלך? יש לי קול של ילדה בת 6  

 

האם אי-פעם...

פגעת בעצמך? אני לא חושבת שזה פגיעה

יצאת מהמדינה? כן

אכלת משהו שגורם לאנשים אחרים להקיא? תמנון?

היית מאוהב? כן (ועדיין)

היית על סמים? לא

שחית בעירום? (איזה שאלון נחמד)

היה לך מקרה חירום רפואי? לא.

עברת ניתוח? לא.

ברחת מהבית? לא.

חטפת מכות? לא בזמן האחרון וזה תמיד מתוך "אהבה"

החטפת מכות למישהו? לא בזמן האחרון

התחילו איתך? כן

ישנת מחוץ לבית? 

כן.נשארת ערה כל הלילה? כן 50 שעות בלי שינה (:

לא אכלת יום שלם?

כן דיברת בטלפון כל הלילה? כמעט כל הלילה

ישנת עם מישהו מהמין השני בלי סקס? כן

ישנת כל היום? מלא פעמים

הרגת מישו? (שאלון ארוך) (חחח...סתם)

חשבת שאתה משתגע? שלשום (ואתמול בערב)

נישקת מישהו מאותו מין? לא

בגדו בך?

לא היה לך חלום שהתגשם? כמה (:

עברת על החוק? לא

הרגת חיה בטעות? אוגר... ונראה לי שזהו. זה היה בטעות.

סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות? לא

הייתה לך התמוטטות עצבים? לא נראה לי

קפצת בנג'י? לא

היה לך חלום שחזר כמה פעמים? די הרבה.

 

האם את מאמין...

באסטרולוגיה? יותר מדי...

בקסם? לא

באלוהים? כן 

בשטן? לא

בסנטה קלאוס? אם הייתי נוצרייה בטח הייתי האדם היחיד שהגיע לגיל 60 ועדיין מאמין בסנטה

ברוחות? לא סגורה על זה עדיין

בפיות? כן

במזל? כן

באהבה ממבט ראשון? כן

באמונה המסורתית של גן-עדן וגהנום? לא

אתה חושב שלאלוהים יש מין? לא

מי האדם שיודע הכי הרבה עליך? תומר אני מניחה

מה העצה הכי טובה שמישהו נתן לך? "מה את מתרגשת מכל דבר?" (אמא, לפני שעה) אם זה עצה...

מה הבדיחה הפנימית האהובה עליך? בדיחה פנימית? אני לא יודעת מה זה ממש... ואני לא זוכרת בדיחות אז ככה שאין לי בדיחה אהובה. אבל בדיחות זה נחמד 

 

מי החבר שלך...

(הורדתי בחלק הזה כמה שאלות שהתשובה שלהן חוזרת על עצמה... תנחשו בעצמכם מהי)

הכי מצחיק? עמרי

הכי מוזר? נטע. אבל היא מיוחדת, זה מוזר בצורה הכי טובה שאפשר (:

הזמר הכי טוב? ליהי

עם מי את מדברת הכי הרבה בטלפון? עם יולי ונטע 

מי מקשיב לבעיות שלך? כולם.

האם אתה תמיד מרגיש שמבינים אותך? לפני שעתיים בטלפון עם נטע.  

האם אתה סומך על אנשים בקלות? משתדלת לא אבל נוטה לכן... לא מרצון אני פשוט ממש נאיבית.

בבית של מי היית אחרון?תומר

האם החברים שלך מכירים אותך? כן

האם אתה מתייחס לאהבה כאל טעות? לא

 

מי היה האדם האחרון...

שרצית להרוג? מה??? לא היה כזה!

שצחקת עליו? נווו אוף היה יום אחד וממש הרגשתי רע אחרי זה... לא זוכרת

שהלכת איתו לקניות? ויקי ואחותה

שאכזב אותך? צליל

שגרם לך לבכות? לא רוצה לדבר על זה.

ששימח אותך? אמא

שראית איתו סרט? אתמול אצל תומר עם חבורת הבנים וחברה של איתמר. והיום בבוקר עם בטהובן.

שדיברת איתו בטלפון? סיוון

שראית? אמא

מה אתה לובש כרגע? so called פיג'מה. סתם טרנינג.

באיזה חלק בגוף אתה נוגע ברגע? קצת כואבת לי הגבה. שונאת כשזה קורה. אני מנסה להחזיק אותה איכשהוא

איך אתה מרגיש כרגע בחמש מלים: אני רוצה לעשות משו היום/ אוף אוף אוף אוף אוף

האם אתה מדבר עם מישהו אונליין כרגע? רונית

האם אתה מדבר עם מישהו בטלפון כרגע? לא

האם אתה מקשיב למוסיקה כרגע? editors-munich

האם אתה חושב שהמין השני חושב שאתה נראה טוב? אני לא יודעת. מקווה שכן P:

 

 

 


נראה לי מכאן ניתן להסיק שאני פשוט ילדה יותר מדי טובה. בעע.

 

בכלל בזמן האחרון החיים שלי כ"כ משעממים זה לא נורמלי.

חייבת לעשות משו. השיגעון הספיק להראות סימנים.

 

מי שרוצה לתרום עצמו לבילוי נעים אחה"צ/ערב שייצור קשר. כל תרומה תתקבל בברכה.

 

 

נכתב על ידי , 21/1/2006 13:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נו כבר


אוף

אין לי סיבה אחת

אין לי סיבה.

 

נכתב על ידי , 1/1/2006 19:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 157717418 

תמונה




3,854
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לForbidden Muffin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Forbidden Muffin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)