לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

אז ככה..


צ'קד הכריחה אותי לעדכן את הבלוג
אז צ'קד אני מעדכנת אותו ואומרת לפני כולם
אני אוהבת אותך! D:

ראית מה זה??פוסט שלם רקקקק בשבילך!!
תודי שאת מתרגשת!! (:

מתה עליך!
3>
נכתב על ידי -NoyB- , 29/10/2009 19:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה עצבים!


אחד הימים המגעילים ביותר שהיו לי!
אם צ'קד לא הייתה איתי כל היום הייתי משתגעת.
כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי.
נ מ א ס לי.
הלוואי ויכולתי לדבר איתה עכשיו.. :(

אין לי כוח לבי"ס!!!!!פשוט איייייייייין!!!!!!!!!!!!!!
נכתב על ידי -NoyB- , 27/10/2009 21:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בבית


שוב.
שוב הברזתי מבי"ס.
בקצב הזה יהיו לי מיליון חיסורים וזה יהיה רק לרעתי.
אבל אני כלכך מיואשת כבר!אין לי סבלנות לשבת בכיתה פאקינג 8-9 שעות וללמוד.
בסופו של דבר אני גם ככה לומדת הכל בסוף לבד,אז למה להתאמץ ולבוא לבי"ס??
הלוואי שהיו מבינים אותי והיו מביאים לי פטור או משהו..

היום ת"א!
בחיים לא חשבתי שאני אהיה כלכך הרבה בתל אביב..לא סבלתי את העיר הזאת פשוט!!לא הייתי מסוגלת להיות בה
ובחודש האחרון אני כל שבוע שם!היום זה יהיה הפעם השנייה שאני שם השבוע!
אשכרה התחלתי לאהוב את תל אביב..הזוי!


ירדתי 2 קילו D:
נכתב על ידי -NoyB- , 27/10/2009 11:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  -NoyB-

בת: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-NoyB- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -NoyB- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)