לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  my factory - בפוסט ל"ג בעומר (:

גיל: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

הודעה פרישה קטנה : \


אני לא מאמינה שנכנסים לכאן כבר ,
אז אני לא אחפור כי במילא אף אחד לא קורא את זה ,
אני ? [ עתליה ] פורשת ....
הלימודים ? הלחץ ? גדולים מאוד ומשפיעים עליי !
יש לי בשבוע הקרוב 5 מבחנים !
בהיסטוריה , אני בכלל לא שולטת ,
ומכיוון שנכשלתי במבחן הקודם - ההורים שלי לוחצים עליי .
גם לא נראלי שענת תמשיך לעדכן כאן ,
אלה בבלוג החדש שלה :
[ ובכוונה קישרתי , כנסו ותראו את ההשקעה ]
אולי אכנס פה ושם ל - my factory , לענות לתגובות ....
אבל גם לא נראלי שיהיה כאן תגובות נוספות !
בכל אופן , אם ענת תמשיך לעדכן כאן ,
הפוסט הבא יהיה פוסט חתימות !
וענת אם את קוראת את זה :
רק תדעי שנהנתי לנהל איתך את הבלוג ,
למשך הזמן הקצר הזה [ שבועיים ? ] ...
ואת אחלה בנאדם !
תודה אחרונה היא לגולשים ולמנויים ,
אתם נהדרים - וחיממתם לי את ה - 3> מהתגובות שהגבתן ,
ומהתמיכה שהפגנתן ! 
בהצלחה בהמשך הדרך ,
ובאמת שנהנתי להיות כאן ,
עתליה

עריכה של ענת 
אני באמת מזדהה עם עתליה ,
למרות שזהו , כמעט נגמר הלחץ ..
ויש רק כמה מבחנים בודדים לקראת תיכון ,
ויהיה לי יותר זמן להיות פה , אין לי חשק להשקיע בבלוג הזה יותר .
השקעתי את הנשמה שלי בבלוג הזה , ולא רק אני
גם ליעד ועתליה השותפות שהיו פה תמכו ועשו הכל כדי שהבלוג יצליח .
אבל זאת היתה תקופה טובה .. עכשיו ? בקושי 10 תגובות יש .
אין לי חשק לענות גם למי שהגיב , המנויים פוחתים מיום ליום ..
אז אנחנו קורעים את התחת ואתם בקושי מגיבים ?
קשה להגיד תגובה קטנה כדי שתעלה לנו תמצב רוח ?
אכזבתם מאוד ..נראה לי שאני לוקחת הפסקה קטנה ( או גדולה >:) מהבלוג .
שיחזור לי החשק אני יעשה ספיישל חזרה ..
בינתיים אני בבלוג שלי רומן כמו שעתליה אמרה למעלה .
עתליה -
אני מאוד מאוד נהנתי לנהל איתך :)
את השקעת , תמכת והיית שותפה מושלמת 
תמיד תוכלי לחזור , אם את רוצה גם לקחת רק הפסקה . 
- הבלוג נשאר פתוח מסיבה אחת - שיעזור לכם ! .
אם , במקרה אני יראה באיזה בלוג משו שאני \ עתליה \ ליעד הכנו ..
אני אסגור את הבלוג . -
♥♥♥♥♥♥
נכתב על ידי my factory - בפוסט ל"ג בעומר (: , 29/5/2010 11:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלו בלו בלו אני דג 3: ב-31/5/2010 20:45
 



פוסט 16 - פוסט שבועות+הודעה


ספיישל שבועות
החלק של עתליה
כפתורים
   
   
   
   
שלטי חג שבועות שמח
על רקע שקוף
* כאשר אתם שמים את המשפט על רקע אחר ( לא לבן ) יהיה עיגול לבן מסביב לכתב ובשאר יהיה רקע *








החלק של ענת 
שלטי חג שמח




















מבצע :
הפרס הוא חתימה -תגידו מה לכתוב .
ח
ג

ש
ב
ו
ע
ו
ת

ש
מ
ח

הודעה :
עד לכאן הפוסט , נכון שהוא ממש קטן ולא מושקע
אבל אין לנו כמעט זמן .
וגם אתם לא מעודדים , מ80-90 תגובות ירדנו ל40
מ2-3 מנויים לשבוע ירדנו לפחות מנויים .
לא מספיק שמנויים לא נרשמים גם יש מנויים שמבטלים מנוי..
והכניסות ? שלא נדבר על הכניסות .
מ40-70 כניסות ליום ירדנו לפחות מ20 .
וגם זה במקרה הטוב .
ואולי זה בגללנו , בגלל שלא עידכנו שבועיים שלוש .
אבל אני לפחות - ענת בתקופה ממש עמוסה ,
אנין לי זמן לכלום , אני בכיתה ט' .
בין מפמ"ר למפמ"ר ,למבחן ,לעבודות ,
לחזרות של טקס סיום , לתגבורים עד 4 5 בבצפר ,
לחברות אני עוד נכנסת פעם ביום לבלוג .
וזה לא קל לי ללמוד עד 5 בבצפר , לחזור וישר להספיק ללמוד
למבחן הקרוב \ למפמ"ר \לעבודה . 
ועכשיו , בחופש הזה .. שכולכם נהנים מהחופש ,
אני צריכה לחרוש למפמר במתמטיקה יום שישי .
וזה המבחן שקובע לי את הבגרויות , והוא ממש לא יהיה קל !
אז ככה שאני - ענת מתלבטת אם לקחת הפסקה מהבלוג .
מתלבטת בין לקחת הפסקה מהבלוג לבין להישאר ולעדכן פעם ב.. 
בכל אופן , פוסט הבא - פוסט חתימות !
עוד לא סגור אם חלק מהחתימות יהיו למנויים או שכל החתימות יהיו אך ורק למנויים .
חג שמח ונעים לכולם . ((:
הצוות


נכתב על ידי my factory - בפוסט ל"ג בעומר (: , 18/5/2010 12:13  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Polyvore Competition &#9829; ב-22/6/2010 23:43
 



לדף הבא
דפים:  

8,434
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy factory - בפוסט ל"ג בעומר (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my factory - בפוסט ל"ג בעומר (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)