לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love is in the air



כינוי:  Lola love

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009


הכל מסביב בינוני, מי אני? אנונימי אני.
מה אני? בינונימי.

"מגיע לך מזל-טוב, יש כבר תאריך?
מי זה, אולי במקרה מישהו ששנינו מכירים?"
"לא, למדנו יחד באוניברסיטה,
הוא ממש מקסים וגם עשר במיטה!"
"אז מה, האהבה פורחת וכל החרא זה?"
"בחייך, אהבה זה לילדות בנות שבע עשרה..............
 
אז זהו, נכון, אהבה זה באמת לילדות בנות שבע עשרה. ואני ילדה בת שבע עשרה טיפוסית ומאוהבת עד מעל הראש....
אין מה לעשות! פשוט ילדה מטומטמת, אבל נתמודד. לכל אחד יש ת'מגבלה שלו, המגבלה שלי היא שאני מאוהבת באחת החברים הכי טובים שלי שהוא במקרה גם חייל כמעט בן עשרים, והוא במקרה קרבי אז גם לראות אותו זה לא לעיתים קרובות. בקיצור, דפוקה, מה לעשות?
אבל אל תיכנסו לדיכאון יחד איתי זה בסדר, אני בסדר, החברה הכי טובה שלי חולה, החבר הכי טוב שלי בגדנ"ע ומי שאני מאוהבת בו כמו ילדה מטומטמת לא יודע שאני מאוהבת בו למרות שדיברנו עכשיו שעה וחצי בטלפון. יש!!!!!! החיים פשוט מושלמים!!!
 
                                                                                                                                                   love <3
נכתב על ידי Lola love , 2/11/2009 20:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLola love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lola love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)