לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לסבית, פמיניסטית ואנרכיסטית. חלומו של כל גבר או מה?


זה לא בלוג, זו בלוגה!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

אותו הדבר תמיד


לפעמים בלונדינית, לפעמים שחורה. בפעם אחת בחיים אפילו ג'ינג'ית.

אפילו את, כמו כולן- החלקה בשיער, הפרעת אכילה, נשיות שיכולה להרוג אותי ומבט חם.

יכולתי לטוס אלייך, לגואה, במחשבות שלי אני שם איתך משמן, זרוקה באיזו חושה חושה, מעשנת ומשחקת שש-בש. יכולתי להגיע, אפילו עם טבעת כמו איזה משוגעת ולהרוס את כל מה שאני מאמינה בו...

אבל לא, כולן אותו דבר. את ודנה וכל הבנות האלה שמתלהבות מכמה שאני שותה ומהחיוך ניקוטין הצהוב שלי.

הראש מסתובב ואני יורדת מבמה שאפילו כלב לא הסתכל עליה והן תופסות ממני. תופסות אותי ומנשקות בדיוק אותו הדבר.

ובכל זאת, משהו מושך אותי אלייך, עוד מאז, בקיבוץ כשהשמיים נפלו...

 

היא עזבה אותי וכבר ניסיתי הכל, אפילו יצאתי עם גבר והחלפתי 2 חברות. ועברו רק חודשיים, למען השם.

התחלתי לעשן בכמיות וחזרתי לשתות ולכתוב. ורע לי. וטוב לי.

ופתאום זה ברור- אתן כולן אותו הדבר. גם אני.

גם גברים.

כולם.

כולנו.

בדיוק אותו הדבר.

אפילו את.

נכתב על ידי עוד לסבית , 20/1/2011 00:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  עוד לסבית

בת: 33

ICQ: 289141308 




36,006
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לסבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לסבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)