לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

City Night



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

אחרי מלא זמן שלא עידכנתי.


טוב אז ככה, למי שהעמיק וקרא חלק מהפוסטים שלי - הידיד הזה? אנחנו ביחד כבר 3 חודשים.
הכל סבבה אבל משהו נהרס. וכל פעם שאני מנסה לדבר איתו על זה הוא אומר שאני מתייחסת לזה כאילו אנחנו נשואים 20 שנה.
חוץ מזה הכל בסדר.
מבחנים, שוב, לחץ וכאלה. עשינו חיסון היום, ההרגשה פשוט נוראית עכשיו. כואבת לי כל היד, אני עושה הכל רק עם יד אחת, יש לי סחרחורת וכאב ראש. תופעות לוואי כנראה. שיחררו אותנו היום ב1 ולא ב3 כי הרבה ילדים הרגישו פשוט חרא כמוני ואפילו יותר גרוע.
ההשארה היכתה בי ואני כותבת סיפור על גרמנים נאהבים. משו נחמד כזה.

אבא חזר מלאס וגאס, קיבלתי הרבה מאוד בגדים יפים. (:
כל-כך התגעגעתי לאבא.

XXX

פרחים מונחים על המצבה, כל-כך הרבה צבעים... ביום כזה אפור. והרוח נושבת בשמלתי השחורה בעודי עומדת ומסתכלת על המצבה שלך.
עזבת מוקדם כל-כך... היית כל-כך צעיר... אהבתי אותך. אבל לכל סיפור יש סוף - והסוף הזה היה מוקדם מדי.
תמיד אהבתי אותך.
נכתב על ידי , 16/3/2010 19:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,602

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לValVal the Rawr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ValVal the Rawr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)