לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Only know you've been high when you're feeling low

Avatarכינוי:  מרי__פופינס

בת: 29

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

זה היה זה נגמר ...


זה היה זה נגמר אבל יש הרגשה שהסוף הוא תמיד התחלה חדשה :) 

לא לפחד לסיים משהו שלא טוב לך איתו,לא לפחד להכשל,לא לפחד לנסות,לחלום,לאהוב,להיפגע,לראות,לשמוע,להבין,לדעת,לגעת,להכאיב,לשבור,לפרק,להרכיב,לתת,לקחת,לשנוא,לבכות,לצחוק,להפתרע,לדבר שטויות,לעשות שטויות ..

אם נפחד .. לא יקרה כלום, חלק מטעויות הם לימוד לחיים,ללמד אותנו להמשך מילא .. זה יגמר אחרי שנעשה ! 

חיים פעם אחת אם נפחד מכל דבר .. לא שווה לחיות אנחנו כאן לסיבוב אחד .. 

וגם אם אנחנו טועים וגורמים קשר עם אדם שאנחנו אוהבים .. זה כואב זה יכאב אבל בסוף זה ישתחרר גם זה יעבור כמו כל דבר שעובר בחיים :) 

נכתב על ידי מרי__פופינס , 10/1/2014 18:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא בטוחה ..


שבועיים,ויום יום מחשבות,בלבולים ..

פתאום אני לא בטוחה אם אני יכולה לקרוא לזה אהבה .. אני לא יודעת אם אני אוהבת 

זה מפחיד אותי כי זה קורה לי שוב,שמישהו מרגיש אליי משהו אנחנו יחד .. והכל חולף

אין לי רגשות כלפיו אני פתאום לא רוצה אותו ואין לי בעיה לגמור את זה אבל כאן אני מפחדת לגמור את זה 

אבל לא טוב לי עם זה שאני איתו כי אולי אני סתם עוד אגרום לו לפתח ציפיות ופתאום לאכזב

לא רוצה לשבור לב כמו שעשו לי,אני לא אחת כזו שברתי כמה בלי כוונה רעה .. לא התכוונתי לזה באמת שלא ! 

ואני לא רוצה לשבור עוד אחד,לא רוצה לעשות את הדבר הרע הזה שעשו לי למי שלא מגיע .. 

הוא קצת אחרת ואמרו לי אל תהיי איתו הוא לא בשבילך אולי גם זה פתאום חלק מהחשש הזה מהפחד מהלא רוצה פתאום 

לא רוצה לזרוק משהו שבניתי לפח כ"כ מהר .. אבל ניסתי שבועיים וזה כ"כ אחרת ממה שזה היה בהתחלה 

הרי אם אתה אוהב בן אדם אתה תרצה להיות איתו כל דקה .. כל רגע שיש לך לא תהיה עייף שהוא יגיד לך שהוא רוצה שתפגשו 

אתה לא תהיה אדיש אתה לא תגיד לו מחר אני עייף .. או אני עסוק הרי לא תחפש תירוצים כדי לא להיפגש

לא תנסה להתחמק ממישהו שאתה אוהב לא ככה ? 

 

נכתב על ידי מרי__פופינס , 3/1/2014 17:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





909
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרי__פופינס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרי__פופינס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)