לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרפר עיצובים ועזרה..



כינוי: 

בת: 26

ICQ: 356421579 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

פוסט חמישי-כפתורים עיווותים החלפת שלטים מישחקונים ועוד...


                                                           היי! קודם כל שבת שלום! החלטתי לעשות עוד פוסט אבל קודם כל כמה דברים להגיד 

                                                 יש כאלה שחושבים שאני מעצבת לא יפה ואני לא יודעת לעצב,בסדר התחלתי לא מיזמן! אבל אם תגיבו 

                                        לי שאני לא יודעת לעצב זה לא ממש יעזור תוכלו אולי לתת לי טיפים איך לעשות יותר טוב..אבל אם אתם לא אוהבים

                                                     את מה שאני מעצבת בעיה שלכם אתם לא חייבים להגיב על זה!

                                                             ואני לא פראיירית אני מחזירה! ודבר שני  אני משקיע! תגיבו יותר!

 טוב אז הכנתי לכם ביסים לכפתורים של הילארי דאף

בבקשה אם אתם לוקחים לשים קרדיט

 

חלק מהם יצאו קצת יותר גדולים... אבל לא נורא

 

והנה כפתורים שעשיתי

של וונסה לא להעתיק

ואם לוקחים בבקשה קרדיט

חלק מהם יצאו מכוערים....XD

טוב הנה חתימה להשלמה:

1.

2.

3.

4.

5.

תגידו לי אם ליתוב משהו בקטן כמו שאני כתבתי או רק את השם...

טוב לגבי העיוותים הייתה רק אחת שפתרה עיוות אחד והיא:

אלמוגי

והנה עוד עיוותים:

הפרס?חתימה

 

פיתרון:

הפותר:

 

פיתרון:

 

פיתרון:  

הפותר:

טוב והכנתי רק אחד כזה אבל תזהו של מי העיניים...

הפרס:חתימה

הפותר:  

פיתרון:

הכנתי מישחקונים של כמה יש:  

הפותר:

פיתרון:

   

פיתרון:

הפותר:

    

פיתרון:

הפותר:

הכנתי מבצע

הפרס לזוכה  כפתור לינקוק

טוב והכנתי החלפת שלטים!  

הנה השלט שלי:

אין לשחק אם הגודל ולשים אני קישור!  

שלכם:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=545531  

וזהו עד כאן מקווה שתגיבו

נכתב על ידי , 24/10/2009 15:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט-3


                                                                                       (קרדיט למנגו עיצובים שעשו את השלום הזה!)

                היי טוב אז בפוסט הקודם לא היו כל כך הרבה תגובות ורק שתדעו שזה ממש מעליב!

                לא רק שאני התחלתי לעצב וכל זה אז אני מיתאמצת ומנסה לעשות הכל כמה שיותר טוב אבל אתם פשוט חושבים

           אויש היא מתחילה ולא תצליח אז לא צריך להיכנס ולהגיב..אבל אם לא תגיבו אני לא אצליח!

                       

 טוב אז היום יש פוסט מושקע בהחלט!

הנה הפרס של המבצע ושוב רק אחת נירשמה וזו אותה ילדה!

אנה תודה שאת נירשמת הנה הפרס שלך:

והנה עוד מבצע הפעם אם 3 מקומות ורק זוכה אחד!

הפרס:כפתור לינקוק

1.פנוי

  

2.פנוי

 

3.פנוי

 

 הפרסים של העיוותים:

לאנה:

ולנגה וניקול:ביקשתן משהו שונה וניסיתי לעשות כמה שיותר דומה אבל עשיתי בימקום בורדו אדום..

מקווה שאהבתן...

טוב והנה עוד עיוותיםף

זה האחד שלא פתרו...

 פיתרון:זאק אפרון

 פותר:אלמוגי

 פיתרון:

 פותר:

 פיתרון:

 פותר:

כל אחד יכול ליפתור רק אחד!

טוב אז אם אף אחד לא מבקש עיצוב אז עשיתי עיצוב להשלמה:

הנה הרשימה:

הנה הלוגו

והנה האיקון:

וזהו עד 2 השלמות:

ממש השקעתי ככה שמקווה שתזמינו!

אם אתם רוצים להזמין תיכתבו מה ליכתוב בלוגו  ומה ליכתוב ברשימות וגם אם תירצו תגידו אם לעשות חתימה או לא

ואם אתם תיצטרכו שלט למשהו של הבלוג שלכם (כמו שלט לינקוק)תיכתבו לי מה ליכתוב

1. החיים של אנוש-ביקשת את העיצוב יותר מהר אז העלתי אותו בפוסט הזה!

הלוגו:

הרשימות:

מפריד:

והאיקון:

רקע:

התאמת צבעים:

אם לא הבנת משהו תישאלי ובבקשה שימי את השלט הזה ברשימות 

טוב אז עשיתי כמה כפתורים של אשלי טיסדייל והנה הם:

האמת עשיתי 2 

נו אז מה דעתכם?!

הנה החתימה מהפוסט הקודם:



טוב והנה 2 חתימות להשלמה:

בעיברית:

  

1.

2.

3.

4.

5.

ובאנגלת

 

1.  

2.

3.

4.

5.

וזהו

טוב אני מקווה שתגיבו בבקשה זה ממש מעליב אני מאוד משקיע! 

נכתב על ידי , 11/10/2009 13:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כולם על הזין שלייי..! ב-5/2/2011 15:05
 



פוסט שני!


 

 

                                                                                

           שלום אנשים! אז בפוסט הראשון לא היו הרבה תגובות טוב מה לעשות...

                אז....מקווה שתהנו בפוסט הזה!

 

       אני אתן לכם טיפ קטן איך להתאים בגדיםף

            אז....אם יש לכם חולצה לבית הספר בצבע אדום לדוגמא ויש לכם נעלי אולסטאר או בובה או כל נעלה אדומה...

                    אז אל תחשבו אפליו על מיכנס\שורט\חצאית אדום\ה אפשר לילבוש מיכנס לבן

          או....שחור (טייץ הכי עדיף)כי צריך שיהיה צבע  שישבור את הצבע האחר...

                ואם לבשתם משהו צהוב..(אוברול...)אז אני אישית אוהבת להתאים כמה שיותר את הגומיות והסיקות...

      ביגלל זה אני  מעדיפה ליקנוות קליפסים לבננה או כל דבר אחר לא בצבע אחד אלא צבעוני...

           וזהו.....מקווה שעזרתיXD

 

טוב אז  לא ממש נירשמו למבצע..ככה שיש מנצחת אחד ויחידה ולא היא:

 

תחרות דולמייקר ישרא דול!

טוב אז תודה שנירשמת ומקווה שירשמו יותר...

הנה מבצע חדש:

3  זוכים הפרס חתימה        

 

1.פנוי

2.פנוי

3.תפוב ע'י אנה

4.פנוי

5.פנוי

6.פנוי

7.פנוי

8.פנוי

 

 החתימות להשלמה:בעיברית

 

1.

2.באנגלית:

הנה עוד חתימה להשלמה:

הפעם גם עד 5:

1.אנה3>

2.

3.

4.

5.

אם יהיה ביקוש אוסיף עוד..מקומות

 

טוב הנה עיוותים הפרס:חתימה

קל:

                                  פיתרון:בריטני ספירס

הפותרת:ניקול ונוגה 3>

קל

 

 פיתרון:

  פותרת:

בינוני

פיתרון:אבריל לבין

פותרת:תחרות דולמיקר ישרא דול

 

לא לישכוח כל אחד יכול ליפתור רק עיוות אחד!

טוב אז הנה כמה רקעים תוצרת אישית!

אז בבקשה מישלוקח שישים קרדיט ואם

אתם רואים שמישהו לקח ולא שם קרדיט תיכתבו לי!

 

הכנתי  לא מיזמן אני יודעת לא משהו אבל את האמת הם מאוד חמודים!

טוב אז אני סיימתי לבינתיים את התפקיד שלי ועכשיו תורכם אז קדימה להגיב!

 

אני לא זוכרת איזה בלוג עשה לי את זה

אז מי שעה עשה את זה שיכתוב לי ואני אשים קרדיט

נכתב על ידי , 2/10/2009 14:16  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תחרות הדוליז - נגה וניקול =] ב-5/10/2009 10:20
 





582

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרפר עיצובים ועזרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרפר עיצובים ועזרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)