זה סיפור קטן ולא ממש חשוב על איך חברה גדולה וחזקה מתייחסת ללקוחותיה,
ביום ראשון בבוקר בשעה 8:01 בבוקר קיבלתי SMS מסלקום
לא אביא לכאן את המסרון המפורט,( וההערות בסוגריים הן שלי ) אומר רק שהתבשרתי בו שעלי להסדיר את חובי לסלקום (איזה חוב לעזזאל,יש לי הוראת קבע) תוך 10 ימים, אי הסדרת החוב תגרור ניתוק הקו ואמצעים משפטיים ובימים הקרובים ינתנו לי שרותים במתכונת מצוצמצת. (רגע,מה מהמהירות,למה ישר לאיים,עד לפני רגע בכלל לא ידעתי שיש לי חוב ,תנו רגע לדבר עם הבנק לברר מה קרה)
האמת נבהלתי,עד לאותו SMS שילמתי את כל החשבונות,לא אחרתי באף תשלום ולא חזר מעולם קודם תשלום ששולם בהוראת קבע.
ב8:04 התקשרתי לסלקום,כשהמתנתי לנציג השרות עם המוזיקה המונוטונית וההודעות שמחוררות לך את המוח כבר פינזתי על זה שמישהו גנב את זהותי בצורה כלשהיא ואולי רכש טלפון סלולרי על שמי ומחייב אותי במשהו שאני לא יודע עליו.
אבל מהר מאוד התברר העניין,מסתבר שהגעתי לתקרת האשראי (לגייס ילד לצבא מסתבר שעולה המון כסף,גם אם מישהו יגיד לי שלא צריך לקנות כמעט כלום והצבא מספק הכל,אומר לו שהיום חודש אחרי שהילד כבר נמצא בצבא, אני יכול לומר שהצבא לא מספק את כל צרכיו של חייל ואגב אין לי טענות לצבא אבל הייתי שמח לו היה מתאפשר לפרוס את הקניה על פני חודשיים שלושה ולא לקנות הכל בשבוע שלפני הגיוס,אבל זה עניין לפוסט אחר כבר.
בקיצור עברתי את תקרת האשראי והבנק החזיר חיוב אחד גדול (סלקום) כדי לאפשר לקבל חיובים קטנים יותר וזה הגיוני,רק הייתי שמח לו היו טורחים לידע אותי ובכך למנוע ממני עוגמת נפש.
אבל כמו שאני לא מצפה הרבה מבנקים כך צריך להתייחס גם לחברות סלולר,רק שהחברה הסלולרית הנחמדה שלי לא הסתפקה בלשלוח רק אלי את המסרוןף
היא שלחה את המסרון לבן שלי שהיה ברכבת בדרכו לצבא
והיא שלחה את המסרון לבת שלי שהייתה באוטובוס בדרכה לצבא שלה ולבן הצעיר שלי שנסע על אופניו לבית ספרו
למה בשם שמיים צריכה החברה הסלולרית שלי ליידע גם את ילדיי? הם יודעים שאני משלם את החשבונות,מה הם חשבו,שילדיי ילחצו עלי בטרוף לשלם את החוב האבוד ? כאילו לאיזה צורך היה צריך להטריד את הילדים?
אחרי ששילמתי את החוב מכרטיס אשראי אחר וקיבלתי אישור ששילמתי,רציתי לצלצל אליהם ולומר להם שהם גרמו לי עוגמת נפש בזה שהם שלחו מסרונים מאיימים כאלה גם לילדיי
אבל אחכ חשבתי שזה לא ממש יועיל,אני אדבר עם אחד מאנשי השרות,הוא ישמע באמפטיה,יהנהן בראשו,אולי יצחק בליבו מהתמימות ויעבור לטלפון הבא.
אגב אני חושב שמה שהבנק עשה בלי להודיע לי זה קטע מסריח וברור לי שלחברה הסלולרית כמו לכל מי שנותן לי שרות צריך לשלם בזמן,אבל תקלות קורות,
זה לא שכל שני וחמישי חוזרות הוראות קבע שלי,זו פעם ראשונה ראבק,אין ניסוח יותר ידידותי למשתמש כשזה קורה בפעם הראשונה? ולמה הכרחי רשימות התפוצה האלה? מה זה נותן?
בקיצור אנשי השרות יגידו שהמחשב שולח אוטומטית הודעות לחייבים,אבל אני מניח שמישהו מזין את המחשב ואותו מישהו יכול להזין את המחשב ככה שההודעות שלו לחייבים שזו להם הפעם הראשונה יהיו קצת יותר אנושיים או נסכם על פחות מאיימים,אבל זו כנראה בקשה גדולה מידי.
זה סיפור קטן,אולי נאיבי משהו,אבל זו הדרך שלי למחות,לכתוב את הסיפור הקטן הזה בבלוג שלי,שאנשים ידעו
אני סיימתי,תיהיו טובים