לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"בלי מוזה אני מתחילה לגווע.... האם כול חיי שעונים על הבזקי השראה"

כינוי: 

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2007


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

היו היה פעם יצור.

זה לא שהוא החשיב את עצמו ליצור ,גם שאר היצורים לא החשיבו אותו ליצור אבל הם גם לא החשיבו את עצמם ליצורים.

ליצור היה שם כמו לכולם.

הייתה לו גם אישיות.

 ליצורים יש תכונות טובות ורעות משולבות זו בזו כמו יין ויאנג במין צורה מרושלת-מושלמת כזאת,

שרק אופי של יצורים יכול להיות.

אבל ליצור שלנו היה פגם ביין ויאנג של האופי שלו ,היו לו רגשות שהוא לא ידע אך לבטא.

"אך לומדים לבטא אהבה?"

"האם יש איזה מורה מיוחד שמלמד אותך אך לכעוס נכון ובצורה שתוציא את הכעס החוצה?"

" יש ספר שמסבירים בו מתי אתה צריך לבכות? ו מתי צריך לחייך?"

 

אלו היו השאלות שהיצור שאל את עצמו כול יום לפניי השינה.

 

"האם אתה נחשב לנורמלי אם אתה לא יודע אך לבטא את הרגשות האלו"- הייתה השאלה הגדולה יותר הדאיגה אותו

 

הוא צפה בשאר היצורים לבדוק אך הם לומדים לבטא רגשות.

היצור לא הצליח להבין ניראה שכול שאר היצורים ידעו כבר מאז שהם נולדו לבטא את כול הרגשות

של יין ויאנג של אופיים.

 

"האם רק אני נולדתי פגום? ,האם אני היחידי שצריך ללמוד רגשות?- היצור הרגיש.

הוא לא הבין.

 

הוא לא סיפר לאף אחד על הסוד הקטן שלו, שהוא כול כך טיפש שהוא לא יודע לעשות דברים שיצורים שרק נולדו יודעים לעשות אותם.

היצור שלנו למד לעמיד פנים ,הוא חיקה את מה שראה יצור אחר עושה בסיטואציה שדומה לזו בה הוא נמצא.

 

היצור שלנו למד מה הם רגשות מזוייפים ,הוא הניחש הם כמו האמיתיים ,אבל רק מבחוץ מבפנים הם היו חלולים והוא יכול למלא אותם מבפנים בכול רגש אחר שהוא ידע לבטא.

 

היצור שלנו גדל ,ממשיך את חיו בעזרת אותו הטריק של הרגשות המזוייפים ,עד שבמקום יצור אחד בגוף אחד,

נהיה שני יצורים בגוף יצור אחד.

היצור כלפי חוץ שהיה בנוייה מאופי של יין ויאנג מושלם אך מזוייף,

והיצור שפנים שהיה בעל אופי של יין ויאנג פגומים.

 

היצור שלנו המשיך לחיות כך את חייו עד סוף ימיו.

הסוף.

 

זה סיפור מוכר ,כול אחד מכיר אותו.

כול אחד מכיר אותו אבל בצורה אחרת.

בעולם יש אנשים שדומים ליצור שלנו.

אולי לא לגמריי אבל בחלק.

אם יש מוסר השכל מהסיפור רק הם יכולים לראות אותו.

או שלא.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

יש שביתה ביום רביעי ייאיי

המורה למחשבים חולה ומחר אנחנו מתחילים מ11 ולומדים רק ארבע שעות ייאיי

אכשיו היה לי זמן לעשות את האתר

ייאיי

 

טוב אנוכי במצב רוח דיי טוב

כפי שאתם רואים

 

היום חדווה ביקשה מימני לכתוב לה על עשר דברים שטובים בבית הספר שלנו (ככול הניראה לפירסום בית הספר כדי שיבואו יותר תלמידים)

הצלחתי למצוא תשע דברים

טיוי קרא אותם והתפקע מצחוק או אמר שחלק מהדברים שכתבתי

שיש אותם בווריאציה הרבה יותר טובה בבתי ספר אחרים.

התחלתי לשאות אנשים בכיתה שלי מה טוב בבית סיפרינו כדי למצוא את מ'ס עשר החסר

 

"פבל מה טוב בבית הספר שלנו"

"שום דבר"

"נוו חייב להיות לפחות משהוא אחד טוב"

"אני יכול להבריז בחופשיות"

"אני לא חושבת שאני יכולה לכתוב את זה"

 

"יוני מה טוב בבית הספר שלנו"

~יוני חושב~

צחי: בבתי ספר אחרים כאשר שואלים מה טוב התלמידים יכולים להגיד ישר לפחות משהוא אחד"

~יוני ממשיך לחושב~

~והוא חושב~

"אני יכול להגיד לך מה רע בו"

 

"צחי מה טוב בבית הספר לנו?"

" אין פה שום דבר טוב"

"משהוא...?"

"אני פה ,זה דבר טוב"

"כן אני כתוב ' בבית סיפרינו יש צחי ,בואו בהמונכם'"

"כן ,ואחרי זה כול התלמידים יבואו עליינו כי אני פה"

 

"מיכאל איגור ,מה טוב בבית הספר שלנו"

"כלום"

"נו משהוא אחד "

"שום דבר לא טוב פה"

"אז למה אתם לומדים פה?"

".........."

 

 

בסוף הגאולה באה לסרגיי

כמובן שגם הוא בהתחלה אמר שאין דבר טוב בבית סיפרינו

אבל כאשר שאלתי למה הוא לומד פה אם הבית הספר כול כך רע

הוא אמר שזה בגלל שיש פה אפשרות לבגרות מוקדמת

 

הגעתי למסקנה רוב התלמידים בכיתה שלי כניראה לומדים פה נגד רצונם

או שלא קיבלו אותם לשום מקום אחר

_________________________________________-

 

 

איגור:"ויטלי אתה במגעים אינטימים עם הפוסטרים שלך"

טיוי:"אני לא במגעים עם הפוסטרים שלי ,חוץ מאשר עם פוסטר אוקראינה"

אני:" מה יש על פוסטר אוקראינה שלך!?"

איגור"אה..כן יש לו פוסטר ענקי כזה של מפת אוקראינה"

אני" והוא במגעים איתו?! XD"

טיוי" נוו כן"

איגור "במגעים אינטימים XD , הוא גומר עליו כול יום"

 

_________________________________________

 

 היום השיעור חופשי ניסיתי לצייר את פבל מהכיתה שלי בסגנון אנימה

הוא יצא לי אנורקסי מדי

אם זרועות שמנמנות מדי

ופחות מדי שרירים

כאשר פבל גילה שהציור שלי אמור להיות הוא

הוא אמר שזה לא הוא

ושבבקשה לא הנסה לצייר אותו

 

בוריס ביקש שאני הצייר אותו גבוה בלונדיני וסקסי

אבל זה היה בצחוק

כי בוריס אולי גבוה אבל הוא בהחלט לא בלונדיני ובכלל לא סקסי

 

 

_______________________________________________________________

 

 

שמחה עשה ראפ בשיעור

ואחרי זה ניסה לצרוח כמו במטאל

אמרתי לו שהוא היה ראפר מוצלח

כי הוא שר ראפ טוב

אבל הוא ניסה להרוג אותי

לך תבין מטאליסטים

 

_______________________________-

 

 

JIMMY

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 8/10/2007 20:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,840
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומניקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומניקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)