לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קצת לפני הסתיו




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2012


פסח

וכמה זמן לא הייתי פה, ואלוהים כמה שהתבגרתי

ואולי גם אתם

כן אני בסדר

מחר אני נוסעת לשלושה ימים אם המשפחה שלי אותה אני מתיימרת לאהוב

והם אותי מתיימרים לאהוב בחזרה

והכל בסדר באמת

ובתכלס אין על מצה עם שוקולד

 

http://www.youtube.com/watch?v=PceC1uFvUd0

נכתב על ידי שבלולה , 7/4/2012 21:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  שבלולה

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשבלולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שבלולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)