לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדרך לגיהנום צרופה בכוונת טובות


חיי החרא , או הלפעמים קצת פחות מחרא .

Avatarכינוי:  DoMo

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

תשובות לשאלון השבועי


1. מה הגיע קודם? הביצה או התרנגולת?
כנראה שהתרנגולת ובמהלך ההתפתחות האיבלוציונית היא התחילה להתיל ביצים ... חחחח סתם , מאיפה לי ?!

2. כשאשר חבריכם אומר לכם שהוא שקרן, הוא משקר או דובר אמת?
שאלה קשה O:
אהההה אהההה , כנראה שדווקא בפעם ההיא הוא אומר אמת (?!)

3. אתם בדרך-כלל מתחילים לאכול קרמבו מהעוגייה או מהקצפת?
מהקצפת כמובן D:
מה אני נראית לכם ??? מוזרה ?!

4. כשאתם סוגרים את המקרר איך יודעים שהאור באמת כבה?
משתילים מצלמות בפנים ??

5. כשאתם מדליקים את האור בחדר חשוך - לאן נעלם החושך?
הוא .... נעלם עם הרוח XD

6. אם עכבר קטן הוא עכברון, ומחשב קטן זה מחשבון - איך אומרים סבא קטן? סבון?
חה חה , מאד מצחיק

7. מי נותן דואר לדוור?
המכונה

8. מי נותן לדוור שנותן דואר לדוור את הדואר?
דוור אחר ??!

9. האם אתם באמת מאמינים שניתן ליצור שעון מתפוחי אדמה?
אהההההההה , נקסט ?

10.האם בובספוג יצליח לדעתכם ללמוד לנהוג לפני שהמורה לנהיגה תעבור לאיגוסלביה?
נתעלם מזה שלא ראיתי ... אני מניחה שאם יש תשאלה הזאת אז לא .

11. כלב או חתול?
שניהם , כל חיה היא עולם בפני עצמה וכולם מושלמים ...

12. yes או hot?
תלוי , להוט יש הוט VOD וליס יש סדרות הרבה יותר טובות וגם יס מקס אז .... לאדעת

נכתב על ידי DoMo , 22/11/2009 17:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזועזעת


אני וחברות שלי עושות עבודה באקטואליה , ובאמת שאני מזועזעת .
הקופים המסכנים , והחתולים .... כשראיתי זאת כל מה שחשבתי עליו היה הכלבה שלי ... היה הכלבים והחתולים , והחיות של חברות שלי ושל בני משפחה שלי ....
אם התמונות שם , והדברים האחרים לא משפיעים עליך , תחשבו שהיו עושים את זה לכם , שהייתם כמו הקוף שם ... למשל
זה פשוט נורא
http://www.isav.org.il/drupal/
נכתב על ידי DoMo , 22/11/2009 17:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נו באמת


http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=637291
זה מה שנקרא עיצובים מדהימים , הלוואי שהייתי כמוהם >:
חחח סתם , אבל זה בלוג ממש חמוד D;



ולעניין , עוד משו שמח בלעדיו . היום בערב ... מלאמלא משפחה וחברים של ההורים לכבוד היומולדת של אבא שלי , ואני קבעתי בכלל ללכת לסרט עם חברים שלי שאני מקווה שלא יגרום לי לצאת מוקדם כי אז יכעסו עליי וזה ....
גאדמט !! תכלס ? היום הזה די חרא ... אני נשארתי עד אחת בכיתה ואיזה חצי כיתה הלכה ב12 , ש' כועסת .. אני מכירה אותה מכיתה ד' ובחיים לא ראיתי אותה ככה , המורה לשל"ח בכלל הוריד לי תמצב רוח ... ובאמת שזה כלום .


זה שיר די ישן , אחד הגרועים שלי וכמעט כל הזמן חוזר הפזמון . הוא על מישהו שחשוב לי , שבעצם הוא הכל בשבילי ... נראה לי אפשר להבין בערך מה קרה בשיר ...
סתם רציתי לפרסם אותו .
I need someone to save me
someone to save me away from here.
Life is a nightmare without you
I need you by my side today


I love you, I need. I now you now.
I miss you, I want you …. Here, with me.
To hag you, to see you – where ever you be.
You watch me over, always with me.


Someone, south you – kill you there.
In the place you belived at.
You were proud, and happy, a life full of good.
And he south.


I love you, I need you. I now you now.
I miss you, I want you …. Here, with me.
To hag you, to see you – where ever I be.
You watch me over, always with me.


But I will keep in your way.
I will continue until the end.
'Cause I miss you.
I miss you so much.


I love you, I need. I now you now.
I miss you, I want you …. Here, with me.
To hag you, to see you – where ever you be.
You watch me over, always with me.


תגיבו (:
נכתב על ידי DoMo , 20/11/2009 13:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

82
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoMo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DoMo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)