לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"How Does It Feel In My Arms?"


אלוהים היא אישה.

Avatarכינוי:  יאנילולה

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

קוראים לזה סטראו לאב


 

 

Can I get to your soul"
Can you get to my thoughts
Can you promise we won't let go
All the things that I need
All the things that you need
You can make it feel so real.
Cause you can't deny
You've blown my mind
When I touch your body
I feel I'm loosing control
Cause you can't deny
You've blown my mind
When I see you baby
"I just don't wanna let go

...

 

מה יותר מזה?

בפסח מתחילים לחפש דירה חדשה, בתקווה שאבא באמת יעמוד במילה. אין דבר שאני יותר מצפה לו מאשר זה, כל הבית הזה מחטט לי בלב ובנשמה ובמחשבות, כאילו אסור שיהיו לי, לפעמים אני רוצה כל כך לגור לבד או בזוג אבל פשוט

פשוט אני צריכה את הפינה השקטה שלי בבית.

לא יכולה להשאיר פתק שסתם שרבטתי בו דברים בלי שום משמעות בלי שישאלו אותי למה ככה ומה זה אומר. בינתים היעד הראשון זה למצוא עבודה לאחר הצהריים, שיהיה לי איפה להשקיע ולהיות קצת רחוקה מהבית.

 

 

"I'll try to make the things right
I need you more than air when I'm not with you
Please don't ask me why, just kiss me this time
My only dream is about you and I"

 

 

נכתב על ידי יאנילולה , 17/12/2009 12:40  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,149
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאנילולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאנילולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)