לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its Freaking Simple

This, is Life...

Avatarכינוי:  Steven Hyde

בן: 52





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

אני מכור...


אני מכור לדקסמול קידס O.ם

זה כזה טעים!

פעם שהייתי קטן הייתי לוקח לפעמים סתם..

עכשיו אני כבר שולט בזה...

אבל נגיד כואב לי הראש..

אני לוקח את זה..

אפילו שזה רק לילדים וזה לא משפיע עלי..

אז אני פשוט לוקח כמה..

XP

נכתב על ידי Steven Hyde , 11/12/2009 17:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Steven Hyde ב-24/12/2009 22:55
 



אני לא מאמין!!


אני לא מאמין שזה קרה!!

ואתם?

נכתב על ידי Steven Hyde , 9/12/2009 20:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





623
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSteven Hyde אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Steven Hyde ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)