לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Alerion



Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

DDDD:




נאמנאמ , היי *-*
היום היה יום ממש כיפי בבצפר ;)
עשו לי חיסון :\ וכואבת לי היד
אבל בכל זאת היה כיף *-*
ואז בהפסקה , למדתי בקטנה להיסטוריה אבל אז ראיתי את שרית , מתן , גל ודני *_________*  ואז הלכתי להגיד שלום והם צחקו על זה שפחדתתי מהחיסון XD
ומתן איבד תפרסה שהוא היה צריך להביא לי :\ וגל נגע כל שנייה ביד שלי ועשה לי כואב D: אבל היה מצחיק ..
ואז מתן הביא לי חיבוק *_______________* כפרעליו (L)
ואז , היה לי מבחן , הלך בסדר כזה .. לא נראלי אני אכשל D:
ואז היה שיעור כימיה , והמורה שלי כזה מטריד ומלחיץ T_T
הוא מתחיל לצעוק ואז ללחוש , וכל שניה הוא אומר ארבעים בצורה מלחיצה רצח :S והוא אומר לנו מייייייייייים , כמה יודים ? 
וכל היום הוא מעשן S: 
ואז היה עוד הפסקה D:
הסתובבתי עם עדן ולשם הכפרות שלי (H) ואז ראיתי שוב פעם את מתן. 
ועדיין כאבה לי היד ד.ד 
ואז הוא הביא לי חיבוק כי היה לי קר רצח D:
ואז דיברנו כזה ..
ואז המשכנו בלימודים :\
יום ראשון הייתי עצובה רצח :( 
אבל אביבוש הנשמה הזה (LLLLLLLLLLLLLLLLL) העלה לי תמצב רוח *-*
וגם איתיוש הכפרע 333333>
אז היומיים האחרונים היו מעולים DD:
וזהו XD
 

יש קצת תמונות D:






-

דאנדי שכואבת לה היד כולכך 
(HHH)

נכתב על ידי , 8/12/2009 16:07  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדאנדי (HHH) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דאנדי (HHH) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)