לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פוטובלונד


בלוג תמונות וכאלה.

כינוי:  Lilachinka

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

ייאוש


נמאס לי מהבלוג הזה

נמאס לי מזה שכל פעם כואב לי חלק אחר בגוף ומונע ממני לתפקד כמו בנאדם נורמלי

נמאס לי להקליד רק בשתי אצבעות

נמאס לי לצלם חתולים, לקרוא ספרים, לראות סרטים מטומטמים על המחשב

נמאס לי להעמיד פנים שיש לי מה לעשות

נמאס לי ממך וממך וממך וממך וממך ומכולכם

נמאס לי שמצפים ממני לדברים

נמאס לי שכולם מעמידים פנים שאכפת להם ממני למרות שזה לא באמת ככה

נמאס לי שאני לא עושה שום דבר כדי לשנות את זה

נמאס לי להתעקש ולמצוא תירוצים לכל דבר

נמאס לי להיות תמיד שונה מאחרים

נמאס לי לפחד מהעתיד

נמאס לי להיות אני

 

אני פשוט גוש מנוון, חסר תקווה, וכבר איבדתי את עצמי לגמרי, וגם זה נמאס לי.

אני רוצה להיות כמוכם אבל אני לא רוצה להיות כמוכם.

אני בעצם לא יודעת מה אני רוצה

אני רוצה שיפסיק להימאס לי

נכתב על ידי Lilachinka , 1/7/2010 13:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,389
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLilachinka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lilachinka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)