לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חיים וגבינה ;)

Avatarכינוי: 

בן: 28

MSN:  בקרוב

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

מחר יום ראשון, מצב רוח דיכאון


מחר יום ראשון, מחר מבחנון

מבחנון עם השלכות גדולות על התעודה..

ערבית בעעעע

 

מצפה ל 60 +

 

בהצלחה לי (?)

 

לילה טוב O_0

נכתב על ידי , 2/1/2010 18:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה טובה (?) !


בעקבות הפוסט הקודם היום, כבר קשה לי לאמר את זה..

אבל אני מרגיש צורך, חייב לאמר..

שנה טובה לכולם, אני מקווה שאיך שהתחלנו את השנה זה לא סימן להמשך שלה..

 

להתראות 2009..

שלום

 

2010

נכתב על ידי , 1/1/2010 22:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שקורה פה במדינה..


פשוט לא יאומן, אני מפחד לפתוח את ערוץ 22, או ערוץ 10 כשמגיעה השעה 20:00 בערב.

לאן הגענו?

 

שני אחים, חוטפים ילד - אונסים אותו, ורוצחים אותו? האם יש לאנשים מספיק בושה לעשות דבר כזה?

להתעלל בילד חסר אונים? להיות גיבורים על חלשים?

אבא שמסלק את אישתו ובתו הגדולה מהבית, ומכה למוות את ביתו הקטנה - בת השמונה חודשים?

ככה זה צריך להיראות? ככה הדור שלנו צריך לגדול?

 

אני בעצם רק ילד, אני לא יודע כלום.

אולי לכולם הייתה ילדות כזאת? ילדות של פשעים, ורציחות.

 

ראש עיר שמואשם בפשעים חמורים (לחיאני), התעללויות בבתי-ספר..

פשוט בושה.

 

חוץ מכל הדברים הללו - יש עוד כמה דברים שפריעים לי.

הם מפריעים לי, אבל אני לא יכול לשנות אותם.

במקום לנסות לפעול למען חברה בטוח יותר (פאק אני נשמע כמו איזה ראש ממשלה ><), אני צריך לבלות את זמני בהכנת שיעורי בית,

למידה למבחנים, ודיכאון על מה שאין לי.

 

אני לא רוצה לחיות בחברה חומרנית כמו זאת, חברה שאני חלק ממנה.

אני מודה - אני חומרני - כמו כולם, וחבל.

 

זהו פרקתי.

לילה טוב, מקווה שאתם נהנים מארץ נהדרת כמוני (:

 

*כותב לאוויר - אין תגובות, אין צפיות, חיים בזבל..

נכתב על ידי , 1/1/2010 21:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLife&Cheese אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Life&Cheese ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)