לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


If you're gonna jump then jump far

כינוי:  Red heart.

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009


אני:

קודם הייתי בעזריאלי

אני:

היה כיף

אני:

ואז ברגע של חולשה התקשרתי אלייה

אני:

ומאז נהרס לי היום חחחחח

ידיד:

OMG ביום ראשון את מתגייסת?

אני:

שני

אני:

קיצר, התקשרתי אלייה והיא לא ענתה [כמובןןןןןןןןןן]

אני:

אחרי כמה דקות היא שלחה לי הודעה "היי לך! מה נשמע?;) "

אני:

שאלתי "אני בעזריאלי, רוצה להיפגש?"

אני:

ואז היא ענתה "לא יכולה. תהני :P"

אני:ומאז רציתי לדפוק את הראש ליד כל קיר שעברתי לידו

אני:

אני שונאת את התחושה שהיא גורמת לי להרגיש

אני:

היא גורמת לי לרחם על עצמי

ידיד:

חחחחח

אני:

לשנוא את האהבה שלי אלייה

אני:

גורמת לי להרגיש מסכנה כזאת

אני:

איכסה

ידיד:

בעע

אני:

ואז הבנתי שיותר אני לא אדבר איתה

אני:

חוץ מאשר מזל טוב ביום ההולדת שלה וזהו

אני:

לא משנה כמה זה יהיה קשה...

אני:

וזה יהיה קשה.

 

 

קשה לי. כואב לי.

נכתב על ידי Red heart. , 21/1/2009 21:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן שלא מת ב-28/1/2009 16:48
 



מבט מהצד


אנחנו מסתכלים על החיים שלנו עוברים.

דקה אחרי דקה, יום אחרי יום ושנה אחרי שנה.

הזמן בורח לנו מבין האצבעות, הוא פשוט עובר מהר מידי.

כל אחד בונה לעצמו אופי ומשתנה במשך הזמן, בהתאם לחברה.

אבל מה עושה מישהו שחיי הרבה שנים עם אופי שהוא אוהב ואז ביום אחד הוא מבין שוואלה, זה לא זה?

מבחינתו, האופי שלו מושלם. אבל הדברים שקורים לו בדרך מוכיחים לו בדיוק ההפך.

אבל העולם צריך להבין שקשה לו להשתנות.

הוא רוצה לשמור על התמימות החמודה הזו שיש לו, על הרצון הטוב שלו לעזור לאנשים תמיד, על האופטימיות שחסר לזרים מסביב.

הוא רוצה לשמור על הרצון לעזור, לשנות, לתת ולתרום.

מצד שני הוא שואל את עצמו 'למה לי בכלל?' העולם לא מחזיר לו טובה.

אז הוא חושב להתעטף בחומה אחת גדולה שתסתיר אותו מהעולם, שתעזור לו להיות חסין.

הוא רוצה להפוך להיות אדיש יותר, מגעיל יותר, קריר יותר.

כי נמאס לו שהוא מחייך לעולם והעולם דוקר אותו בגב.

התמימות הזו שלו צריכה להיפסק והאהבה שפורצת ממנו כל הזמן לעולם גם כן.

הקרע בלב שלו רק הולך ומחריף. הוא לא יודע לאיזו דרך לפנות, הוא לא יודע מה לעזאזל לעשות.

ולי אישית נמאס לכתוב על עצמי ככה.

אז אני אגיד פשוט שנמאס לי כי תמיד אני נפגעת בסוף ותמיד לי כואב ותמיד אני חושבת איפה אני טעיתי ומה אני צריכה לשנות בעצמי.

אמרתי לעצמי מיליון פעם שעכשיו אני אשתנה אבל מיליון פעם איכזבתי את עצמי כשראיתי שלא הצלחתי במה שרציתי.

זה נמאס לי. להציב לעצמי מטרות ולא לעמוד בהן.

אני מקווה לצאת לדרך חדשה, כי בכל זאת... אני באמת לפני דרך חדשה.

אני מקווה שהפעם באמת אצליח להשתנות כי פשוט נמאס לי.

נכתב על ידי Red heart. , 15/1/2009 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הלוואי והיית יכולה לשמוע את הצרחה שהלב שלי צורח.

אני מתגעגעת אלייך.

מתגעגעת לחיוך,

מתגעגעת למבטים,

מתגעגעת למגע,

מתגעגעת לדברים הקטנים,

מתגעגעת לשקט לשלווה שגרמת לי להרגיש,

מתגעגעת לקום בבוקר ולראות אותך לצידי,

מתגעגעת לכירבולים שלנו,

מתגעגעת לנשיקות שלנו,

מתגעגעת לפרפרים בבטן שגרמת לי,

מתגעגעת לבית שלך,

מתגעגעת אפילו לאמא שלך!!

פשוט...

מתגעגעת להכל.

איך פתאום הכל השתנה?

אני מרגישה כל כך אשמה.

רק רוצה אותך בחזרה...

נכתב על ידי Red heart. , 14/1/2009 11:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

14,558
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRed heart. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Red heart. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)