לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-

כינוי:  בר | All About Me

גיל: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2019

נפרדנו כך ;(


היוש.

אז ככה נראה הסוף?

חצי צינית כי די מאוחר ואני חסרת שעות שינה, אבל אין טיימינג טוב מזה. אני צודקת? *צרצרים*

רגע לפני שאני הולכת לגבות חלק ניכר או מעט, החלטתי לכתוב פוסט פרידה. לא ידוע אם הבלוגייה הנפלאה הזאת, שהייתה חסרה לי בתקופה שירדה מהחיפוש בגוגל, עוד תשוב לעצמה. אם כן, זהו רק עדכון (משמעותי אמנם) ואם כפי שחושבת ומבינה אז זה יהיה הפוסט האחרון לבלוג הזה שאיתי מגיל 12 בערך? תקופות יפות עברתי איתו. הייתי שותפה גם לבלוגים אחרים. הקשורים לעיצוב ועזרים לבלוגרים. אחד שלי. אחד בשיתוף. היה גם עוד בלוג אחד מסכן שזכה לחוסר תשומת לב מצדי (כי מי לא פתח בלוג חסר משמעות במהלך ימיו בישרא?) ובלוג תחרויות. למדתי הרבה. נהניתי הרבה. עיצבתי. יצרתי קשרים. מילאתי חורים בחופשים הגדולים. התגייסתי. השתחררתי. ישראבלוג תמיד תמיד היה. ואני תמיד אהבתי לחזור ולכתוב. דבקתי בבלוג האישי הזה. הבנתי שזה מה שהכי אוהבת. והכי יודעת לעשות. מודה על כל התקופה המהממת הזאת. ובגלל זה, ארצה לגבות לי חלק מהמידע הקיים, ולא להשאירו בזיכרון בלבד (לומדת מטעויות עבר... טיפו, מישהו? חחח)

 

ואחרי מילות הפרידה המרגשות, אעדכן במצבי:

אפשר להגיד שאני מסמנת וי על דברים די גדולים ומשמעותיים בחיי.

קודם כל, עובדת בעבודה עם אנשים טובים, ומתחילה ללמוד מסחר באונליין דרך העבודה, כן, מרוויחה ידע וגם משלמים לי על זה. אז מתחיל להיות מעניין. הכל התחיל בעבודה זמנית דרך חבר של אבא.

דבר שני, אחרי 21 שנים שרגלי לא דרכה מחוץ לארץ... כן כן... איטליה על הפרק! ו.... בודפשט! בהפרש של חודשיים. באמת שהתגשמות חלום חחח מבטיחה לצלם הרבהה ובעיקר להנות מהתרבות, מהרגע, ומהנופים :)

דבר שלישי, התחלתי לרקוד (רמה סבירה בשבילי) והעזתי להחליט להופיע עם הקבוצה. פעם אחרונה שרקדתי מקצועי היה מחול בגיל שש או שבע. פשוט רציתי לרקוד ומצאתי הזדמנות שווה :)

וזהו.. לגבי לימודים עוד אין החלטה. עוד תבוא בהמשך. ורק אז אעשה פסיכומטרי. כמובן שמעדיפה ללמוד כבר ב2020 אבל החיים מלאים בהפתעות. בכל מקרה, אעשה את מיטב יכולתי להבין מה אני רוצה ללמוד בחיים האלה :) אדריכלות? עיצוב פנים? פסיכולוגיה? או בכלל... משהו אחר?

 

ומה עם אהבה אתם שואלים? *שוב צרצרים*..

די מסובך האמת.. אבל ככה זה אהבה לא? עד שאמצא את האחד! כי אני קלישאתית כזו. 

 

עוד מספר שבועות בודדים, אחגוג 21, ואני יכולה להגיד שסימנתי הרבה וי לאחרונה, בעיקר שהבנתי שהתבגרתי גם נפשית, ולא רק חיצונית (טוב רק לפני שבוע מישהי חשבה שאני ילדה קטנה.. בנוהל). צעירה בנפש, בחוץ אבל כבר טיפה יותר בוגרת במחשבה. טוב חוץ מרגעים מסויימים, אבל זאת אני ואני אף פעם לא אשתנה. בשביל שום דבר ואף אחד :) אה, ועוד אמשיך לסמן וי בחודשים הקרובים על עוד דברים גדולים שהתבשלו לי בפנים כמה הרבה מאוד זמן..

 

ובינתיים, אמשיך לחיות את החיים, וגם אתם, בצורה הכי טובה שלכם, ותזכרו להיות טובים זה לזה ולהיות אחד בשביל האחר.

 

מה שלמדתי מהתקופה האחרונה הזאת הוא שצריך לקפוץ על הזדמנויות שוות בשתי הידיים. להעריך כל דבר קטן שנקרה בדרך. ושכל דבר טוב בא בזמן שלו, עם עבודה, תכנון וסבלנות.

 

שיהיה לכם לילה טוב, תודה לכל מי שאי פעם קרא פה, תודה למי שהשאיר תגובה או סתם העלה חיוך. תודה לכם, לאנשים שנהניתי לקרוא אצלם, לאלה שתמיד חזרתי, ולאלה שנקרו בדרך.

 

בהצלחה ובאהבה!

בר.

 

 

איי קאנט בליב איט. פיס אנד לוב. ביי ישרא, נעמת לי מאוד!

יש שאומרים שהאנשים הם אלה שעושים את כל החוויה. אני מסכימה מאוד. תודה :)

נכתב על ידי בר | All About Me , 30/5/2019 23:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: בלוגי בנות , אופנה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבר | All About Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בר | All About Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)