לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Magical Unicorn

בן: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

משעמם לי D=


הו שלום (:

נימנימ, היום הייתי אצל ור אחרי בצפר,

היה משא חיפוש מפרך אחרי ורד והבית שלה XD

עשינו המון המון שטויות ,ושמעתי את השירים ההזויים שאח שלה מקליט עם חברים שלו.

ור סיפרה אותי ועשתה לי החלקה *-*                  וווייי אני מאושר ^_^"

אחר כך לקחתי מונית, והגעתי לפארק, שם חיכתה לי מילי {[ איזה עומס =O ]} והיא באה,

עכשיו היא פה, רוצה לדסקס על אורלנדו בלום, וחושבת שאני חברה טובה שלה,

כשאני סתם אח שלה T^T   ~ היא רוצה להלביש אותי בשמלות ולאפר אותי S:

כי אני קטן ממנה ש11 חודשים ו27 יום, אוף. : '(

אני לא אוהב שמלות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


עד כאן, דן הקטן, ששונא שמלות D ;

נכתב על ידי Magical Unicorn , 12/5/2010 17:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימי חמישי.


אוף, עוד פעם, יום חמישי מתקרב, והעבירה הדכאונית של לימודים עד 6 בערב, מתחילה מחדש.

בבית הספר, עד 2 ועשרים ; שיעור פרטי באנגלית מ- 15:00 עד- 16:00. ועוד אחד, במת' מ- 17:00 עד- 18:30.

וזה מוזר, כאילו, זה העתיד שלי, הבנתי את זה, אני רחוק מהבית, הבנתי את זה, אני אמור להיות מאושר.

אולי המקום הזה באמת חשוב לי?, הרי, אני מעדיף לימודים בהרבה מלהישאר לבד בבית,

למרות שהתקופה הזו מדהימה, אני חייב לציין, אבל... משהו קצת מפריע לי, אולי זה רק בגלל המת'?,

אולי רק בגלל האנגלית?, אני לא יודע... בזמן האחרון אני נשאר אחרי בית-ספר כמה שיותר מחוץ לבית,

אבל, משהו מפריע לי, משהו בלב אומר לי שהמקום הזה קורא לי איכשהו, המקום הזה, שאני קורא לו כלא,

הבית שלי. וכן, אני יודע שזה נורא דפוק, שהבית שלי הוא "כלא", ושהבית שלי הוא "גיהנום", אבל מה שקורה פה.

זה כבר משהו אחר, רק בגלל האווירה המזוינת זהו בבית הדפוק הזה, אני פוחד להיכנס לכאן.

אני חי בג'ונגל, למרות, שאני אוהב את כולם. אני לא יודע כבר מה לעשות, עזרה? חיבוק עצוב

נכתב על ידי Magical Unicorn , 5/5/2010 16:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,070
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMagical Unicorn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Magical Unicorn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)