לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על חודו של קול


ביקורות הגיגים ובעיקר.. לכתוב משהו.. גם אם זה לא ממש מעניין

כינוי: 

בן: 38

ICQ: 166708116 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

אידיאולוגיה - לא מעל החוק - מכתב לח"כ אלדד


מכתב ששלחתי לח"כ אלדד מהאיחוד הלאומי - בעקבות עלייתו להתנחלות בית אל והסיוע שלו בבניית מבנה שנהרס מפני שנבנה לאחר החלטת ההקפאה - יש להוסיף שההריסה לוותה בעימותים ופציעתם של מתנחלים ושוטרים

חבר הכנסת אלדד שלום,
היום, כאשר חזרתי מן העבודה ופתחתי את אתרי החדשות באינטרנט ראיתי את הידיעה לפיה סייעת לבנות מבנה בבית-אל שנהרס מפני שנבנה בניגוד להקפאה שהוכרזה בהתנחלויות.
נחרדתי לקרוא את הידיעה.. בעיקר בגלל אותו עיקרון החוק בישראל.
אני אדם שומר חוק.. מעולם לא חשבתי לגנוב - אפילו לא לשקר - למרות שאם אינני טועה שקר איננו נוגד לחוק אבל.. הוא לא מוסרי.
השאיפה שלי, כאדם שאוהב את המדינה היא שננהג כולנו ע"פ חוק - גם אם אנו לא אוהבים לכבד אותו, גם אם הוא נראה לנו טפשי - הרי שאם מישהו שם למעלה במשכן הכנסת החליט החלטה מסויימת - יש לכבד אותה - גם אם היא פוגעת בי.

הימים הללו הם ימים לא קלים - בכל מקום אליו אני הולך אני רואה אנשים שפופים מאז אירועי המשט.
אני גר בעמק יזרעאל ואני מכיר שניים מפצועי המשט - יש לומר שלקח לי שבוע להעלות חיוך על השפתיים, הרגשתי כאילו המשט פגע בי.
כמו כן - גם אני נפגעתי מח"כ חנין אשר הייתה על משט. גם אני בדיעה שלא ייתכן שחברת הכנסת תתן יד להתחזקות ארגון הטרור החמאס אשר פועל להשמדת המדינה.
כפי שכל אדם שמסייע בעקיפין לרצח צריך להיענש - כך ייענש זה שמסייע לרוצחים.
טענות הח"כים מהסיעות הערביות שעומדים מאחורי פעולות כאלו או אחרות סביב האידיאולוגיה שלהם לא מתקבלת על הדעת הרי שאידיאולוגיה היא לא מעל החוק!
וכאן נכנסת הזדעזעותי ממעשיך.
היד שנתת בבניית הבית בהתנחלות - זה שנהרס אחרי שעבר על החלטות ממשלה, החלטות ההקפאה - תהיה צודקת או לא צודקת - החלטה דמוקרטית היא שוות ערך למעשה ח"כ חנין
גם האידיאולוגיה שלך היא לא מעל החוק.. גם אתה צריך לכבד את החוק ואת החלטות הממשלה אם אתה מעוניין לחיות במדינה דמוקרטית.
כיצד נוכל להגן על המדינה שלנו, לבוא בטענות לאלו שרוצים לסדוק את החוסן שלה.. אם אתה נותן יד לסדקים מהעבר השני של האידיאולוגיה.

הייתי שמח לשמוע התייחסות עניינית ממך לדבריי.. מפני שכואב לי לראות אתכם - חברי הכנסת - אשר אמורים מעל הכל להנהיג, לתת דוגמה ומופת לנו האזרחים, אתם צריכים להעביר לנו את המסר שנוכל לסמוך על החלטותיכם - ואתם בעצמכם אינכם מכבדים את החלטות הממשלה בה אתם יושבים. אם תמשיכו בדרך זו - כל הסדקים יהיו לפריצתו של סכר ועוד נעבור לנקודת האל חזור.

אם אתה שואל את עצמך לפעמים למה תמיד ישנה תדמית רעה על חברי הכנסת - אז דע שלא צריך להשליך את התדמית על שחיתויות שנשמעות בתקשורת - אלא גם על מעשים כמו שעשית.. מעשים שלא מוסיפים כבוד.
אין לי כל דבר רע בבנייה בהתנחלות - אלא כנגד מעשה שמכוון כנגד החלטות ממשלה ופוגע בדרך מסויימת שהוחלטה בצורה דמוקרטית בצמרת השלטון.

טל רז
בית לחם הגלילית

נכתב על ידי , 11/6/2010 21:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





67,846
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל (וזה לא קיצר של טלפון) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל (וזה לא קיצר של טלפון) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)