לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טל נגד העולם


כינוי: 

בת: 40

ICQ: 178275058  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2004

יפפפפפפפפצצצצצייייייייייייייייי



אנשים שמנהלים יחסים תקינים עם המשריצים גורמים לי לרצות לפלוט עליהם ערימה גדולה של קיא.


אצלי בבית היחסים נעים בתוך מעגל בלתי נגמר.
אני נחמדה ומשתדל לתקשר איתה.
היא מתחילה להתפס לאשליית אימא-בת שיושבות בסלון מורטות אחת לשנייה שיער עודף ומעלות דיונים בנושאים מהותיים כמו מהו משכך הכאבים היעיל ביותר נגד כאבי מחזור,
אנחנו מפתחות שיחה נעימה וקלילה, עד כמה שאפשר לנהל שיחה קלילה עם בנאדם שנלחץ למשמע מילים כמו 'עיקול', 'עיקור' ו'הריון בגיל העשרה'.

 

עכשיו בדרך כלל מגיעה הטעות שלי.
אני נסחפת לעבר עוד בדיחה חסרת טעם ("אימא תרגישי, יש לי גוש בשד!").
ואז הכיף נגמר. ואז אני מקבלת הרצאה מקיפה של 4 שעות על למה זה לא מצחיק לצחוק על סרטן/להעמיד פנים שאני נחנקת/לספר בארוחה משפחתית שרזיתי כי התחלתי להקיא אחרי כל ארוחה.

ואז אני מתעצבנת.
ואז אני לא נחמדה.
ואז יחסינו שבים למסלול הבריא של תקשורת לקויה.

 

לפעמים נדמה כאילו נולדנו לאכזב את ההורים שלנו.

נכתב על ידי , 19/8/2004 20:27  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



59,494
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל נגד העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל נגד העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)