לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is me


"...I give my heart and my soul to you"

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

תגליות


הייתי אצל מארי לא מזמן יחד עם אקווה.

הייתה לנו שיחת בנות ענקית^^

גיליתי כמה דברים:

 

-לעולם לא לשפוך על חתול את שאריות הקולה שלך.

הוא לא יאהב את זה..

-לא לזרוק משהו על הרצפה בסביבת שוטר.

הוא יכול לתת לך קנס.

-אל תכנס לבלוגים שהכותרת שלהם היא

"לא להיכנס". הם יודעים על מה הם מדברים...

-אני, עצמי ואנוכי זה לא אותו דבר למרות הכול.

-ים זה דבר נחמד, כל עוד זה לא מרטיב אותך עד העצמות,

ואז שלושה בנים רצים אחרייך וקוראים "איזו מתוקה!".

אין שום הגיון בזה, אבל זה מה שקרה למארי..

נכתב על ידי , 14/1/2010 20:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלות והמשכים


חברה חדשה-מארי.

אני מניחה שהפעם הראשונה שדיברנו

הייתה דווקא בבלוג שלה,

כשהגבתי על השיר של טאטו שהיא שמה.

מי ידע שעוד ניפגש במציאות?

טוב..

אקווה וגיא הכירו לי אותה.

חברה נהדרת.

~~...~~...~~...~~

 

דין כ"כ מתוק..

אני כל כך אוהבת את הנשיקות שלנו33333>

אבל אני מפחדת..

אם הוא ירצה לזרוק אותי?

חבר ראשון זה לא קל...

אם כך, עדיף להנות מכל רגע שאנחנו יחד.

הרי מה הסיכויים שנחזיק עד החתונה ומעבר לכך?

(תראו אותי, כבר חושבת על חתונה)

נכתב על ידי , 12/1/2010 19:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

271

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^^Ema אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^^Ema ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)