לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Controlled Exposition



Avatarכינוי:  אליסה בארץ הפלאות.

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011


געגוע זה הדבר הראשון שגורם לי לבכות. והנה היום אני והחברה הכי טובה שלי דיברנו על געגועים לכמה דברים ותנחשו מה... בכיתי :)

 

אנסטסיה: אני מתגעגעת לכ"כ הרבה דברים.

אני: באלי לבכות

אני: ממש יופי הנה אני בוכה

אנסטסיה: גם לי בא

אנסטסיה: אבל אני מחזיקה את עצמי

אנסטסיה: למה את בוכה?

אני: בגלל הריבים המזויינים האלה עם ההורים שלי כי עכשיו גם אבא שלי הצטרף לריב והוא ממש לא בצד שלי בריב הזה. ואני מתגעגעת לפאקינג החופש הגדול המושלם שהיה לנו. ואני מתגעגעת לאנשים הכי מדהימים בעולם שהכרנו שבחיים לא יהיו כאלה בעיר המסריחה הזאתי. בקיצור אני מתגעגעת לתקופה זהההההההב שעברנו.

אנסטסיה: חחחחח שתהי לי בריאה, כולי עם דמעות בגללך:)

 

בקיצור אני מתגעגעת לכ"כ הרבה דברים. 

סטנדרטי

נכתב על ידי אליסה בארץ הפלאות. , 7/9/2011 21:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,074
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאליסה בארץ הפלאות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אליסה בארץ הפלאות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)