לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והעיר הגדולה


הגיגים והגיגות במוחה של בת 20 משוגעת בתוך כל הבלאגן המוזר הזה שנקרא חיים.

כינוי:  Pink_Lady

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

היי אינטרנט, זאת אני


והחלטתי לכתוב בלוג. כן כן, גם אני אמרתי את זה לעצמי. מה, משעמם לך? נוסטלגיה לגיל 13? איזה זעם יש שם בפנים שכל כך בוער בך לכתוב בלוג פתאום? לכי תצאי עם חברים שלך, שבת בערב.

אז כן, אני באמת יכולה ברגע זה לשבת עם חברות ולאכול פיצה בחתול הירוק. או, שאני יכולה לשבת ולכתוב בלוג! כמה סוציאלי מצדי, אין לי מילים לתאר.

אז גילוי נאות- אני בת 20, וזאת לא הפעם הראשונה שאני כותבת בלוג. למעשה, זאת אפילו לא הפעם הראשונה שאני כותבת בבלוג הזה פוסט, ממש תחת המספר הזה. הסיבה שבגינה אתם לא יכולים לראות את כל הפוסטים שנכתבו פה, זו בדיוק הסיבה שבגינה לא תראו לאף אדם שאתם מכירים היום את הפלייליסט שלכם מגיל 13. ולכן גם אני אמנע מלחשוף אתכם לתהפוכות הנפש של הטינייג'רית הזועמת שהייתי בעבר.

 

קצת עלי, אם תהיתם, שיהיה קצת בקגראונד לכל שמחת החיים שאתם עתידים לראות כאן- בציניות וגם לא.

כאמור, גילי הוא 20 אביבים, אני גרה בתל אביב, אני סמולנית בס'- זאת אומרת שאני מאמינה בזכויות אדם (ההמצאה המזעזעת הזאת של הדמוקרטיה), ופמיניסטית זועמת. אני יודעת שמגיע לי איזה משהו שמאחלים לסמולניות פמיניסטיות מיוחדות שכמותי.

אבל לפני שאתן/ם משתלחות במקלדת שלכן בזעם בל יתואר על דעותי הפוליטיות והחברתיות, חכו.

בנוסף לזה, אני גם רוסיה, גם לסבית, יש לי שיער ורוד (כולו, ממש), גם לא עשיתי צבא וגם יש לי שתי חתולות ואני גרה בצפון תל אביב.

ולא סתם, באזור שווה בצפון תל אביב ובדירה ממש מהממת, שעולה כמו כליה ובכל זאת אנחנו איכשהו משלמות ומסתדרות יופי.

וב"אנחנו" הכוונה היא לבת הזוג המהממת שלי שאיתי כבר שנתיים וחצי ויש לנו מערכת יחסים טובה ויציבה ומכבדת וכזאת של סרטים רומנטיים של סטרייטים והכל. (חוץ מזה שאנחנו לא סטרייטיות. לגבי ההטרונורמטיביות אין לי מה לאמר להגנתי, נפלתי.)

ולא רק זאת, אלא שהיא סטודנטית שנה א למשפטים באוניברסיטת תל אביב, ואני מעצבת בתחילת דרכי שעובדת במשרד פרסום. עם כסף והכל.

משלמים לי. כסף. ואפילו סבבה. 

 

אני לומדת במקביל עריכת וידאו ואפקטים במכללה, שבה אני גם מתרגלת כיתות אחרות של תוכנות גרפיות.

חלום חיי הוא להשתלט על העולם, או לפחות לשנות אותו. אם זה לא ילך אני גם סבבה עם לאמץ את כל חתולי העולם, להפוך לאמנית קרקס באקרובטיקה אווירית, לעשות תואר לא נחוץ במדעי הרוח או בעיצוב, לגור בברלין, לעבור לאוסטרליה, לטייל בכל אירופה, ללמוד עוד לפחות שלוש שפות,

לפתח את אובססיית עשיית הפלייליסטים שלי למקצוע, לעבור לטבעונות כי אני חושבת שזה יהפוך אותי לאישה טובה יותר ואת הקקי שלי לרך יותר, 

להקים משרד פרסום פמיניסטי חברתי שיעורר שינוי בעולם הפרסום להפוך לאנושי ומייצג יותר, להיות אמנית קונספט, לסיים לקרוא את כל הערכים בויקיפדיה, לראות שוב באפי ציידת הערפדים בפעם הראשונה, לכתוב משהו שישנה למישהו, שישעשע מישהו, ויגרום לי להרגיש כמו אדם עם משמעות.

ואם לסכם, אני בעיקר מרגישה שאני לא לחלוטין יודעת מה הכיוון שלי בחיים, ולמרות שכרגע יש לי די הכל (או לפחות מה שרציתי עד לפני כמה חודשים)

אני מרגישה שיש לי עוד כברת דרך לדבר הזה שנקרא חיים.

אז בינתיים אני פה, בתל אביב (הגשומה, לשם שינוי)

עושה את שלי, מתכננת את המעבר לברלין שאולי יקרה ואולי לא, ולא, זה לא המילקי שעושה לי את זה.

 

נכתב על ידי Pink_Lady , 1/11/2014 21:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





21,337
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , גאווה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPink_Lady אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pink_Lady ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)