לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגלריה הקטנה שלי


.צילום ציור ואמנות. -אני אתן ליצירות שלי לדבר בעד עצמן- זה כמו לבקש מאמן להסביר את יצירות האמנות שלו, או ממשורר את השירים שלו. זה מחטיא את העיקר. המשמעות נחשפת רק באמצעות החיפוש.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רמז+ניגוד=תמונת היום



מחפשת רמזים באפילה
מגששת
מוכנה לפעולה
מספקת
את עצמי בעשייה
מחברת
מילים לנטייה
משתפת 
נושמת נשימה
משחררת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 29/4/2014 23:08   בקטגוריות צילום  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Intsi ב-20/10/2014 10:12
 



פוסט חדש, בלוג חדש, מקום חדש


אני מתגעגעת אליכם.

באמת!


מקווה שתמשיכו לבקר אותי.

גם במקום חדש.





פושט חדש בבלוג חדש




אוהבת

(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 7/10/2013 09:46   בקטגוריות צילום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביי ישראבלוג



מסתמן שזה הולך להיות הפוסט האחרון שלי בישראבלוג.
עוברת לקהילת בלוגים אחרת...
אפרסם על זה בטח בפוסט בנפרד, כדי שתוכלו להמשיך לעקוב אחריי.(לעכוב?)
היו לי פה שנים רבות ויפות ונעימות.
מידי פעם בטח אפרסם משהו קטן.
כדי שבלוג לא יעלם מהעולם.
תודה לכולכם
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 17/9/2013 17:27   בקטגוריות צילום  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל עוז ב-24/9/2013 11:50
 



לא נכתב+תנועה=תמונת היום



עוד שיר שמעולם לא נכתב

לאוסף גדול שהולך ונחרב

ושוב פעם אני, זה ברור מאליו

שיר שנשמע ממש כמו קודמיו






כנראה זו אני, בדיוק כמו כולם

אין בי ייחוד, לא היה מעולם

ואם אנסה, ויהיה לשינה

הוא יברח, כמו כולם, לא יחזור חזרה.







לא יודעת לעצור.


אוהבת

(C) טל עוז

נכתב על ידי טל עוז , 17/8/2013 18:30   בקטגוריות צילום, שירים שלי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss. Camera ב-17/8/2013 18:41
 



אוגוסט+מחשבות=תמונת היום



האש בוערת מבפנים.
צריכה להספיק מליון דברים.
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 4/8/2013 10:57   בקטגוריות צילום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחנה קימאמה- תמונות


לשמחתי לפני מספר חודשים 

הגיע אליי מידע על מחנה קיץ בינלאומי בארץ.

"קימאמה".

 

מי ידע אז, שהיום "קימאמה" יהיה בשבילי שם נרדף למשפחה?

 

לרכז קבוצה של בני נוער, זה לא דבר קל, אבל הקבוצה הזו הייתה פשוט מדהימה!!

מנסה למצוא את המילים לסכם את השבועות האחרונים...

ואין לי.

ולכן, מזל שהתמונות יכולות לדבר במקומי.

 

 

 

 

 

 

 

אוהבת

(C) טל עוז

נכתב על ידי טל עוז , 14/7/2013 12:27   בקטגוריות צילום  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-20/7/2013 08:37
 



חוקי המשחק+כדור=תמונת היום





הכדור אצלי,

המהלך שלי.

אני בוחרת איך לפעול.

אבל אם אחר יתפוס  את הכדור?

אצטרך להלחם.

על המטרה שלי.

על השאיפות שלי.

בלי לפחד, אקח את הכדור חזרה.

לא אשמור עליו קרוב מידי, כדי שאוכל להתקדם.

אולי אקבל מכה בדרך, זה יכאב.

אבל הכדור יחזור אליי בסופו של דבר.

לרוץ, לא לפחד.

זה חלק מחוקי המשחק.



אוהבת

(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 24/6/2013 10:07   בקטגוריות צילום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מטוסי נייר.






מגיל קטן הרגשתי שאמא שלי יותר מגניבה ממני.

רק שהיא חולקת עליי.

לפעמים הייתי רוצה להיות כמוה.

יפה כל כך.

יודעת לדרוש.

מבינה סיטואציות.

נותנת עצות.

אמיצה כל כך.

כנה להחריד.

מחבקת.

תומכת.

זורקת מטוסי נייר לאוויר.




אוהבת

(C) טל עוז

נכתב על ידי טל עוז , 4/6/2013 18:36   בקטגוריות צילום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יופי+השתקפות=תמונת היום



מחפשת פרוייקט צילום חדש.
חשבתי על צילום של משפחות חד מיניות...
מישהו מכיר?
אשמח שתפנו אותם אליי(:
תודה!
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 10/5/2013 08:06   בקטגוריות צילום  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של my_sunrise ב-14/5/2013 15:12
 



אינסטגרם+תל אביב=תמונת היום



התמכרתי.
מה זה צילום בכלל?
אוהבת 
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 26/4/2013 09:30   בקטגוריות צילום  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ*גה ב-26/4/2013 20:42
 



לעוף+שדה=תמונת היום



לפעמים, אני כל כך רוצה לעוף מפה שזה כואב.
רוצה לקחת את אישתי, לעזוב הכל, ולהעלם.
אבל אז אני נזכרת, שאני לא גברת כהן מחדרה.
אני אפילו לא קרובה.
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 4/4/2013 11:50   בקטגוריות צילום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יחידה+תמונה=תמונת היום


כשה2 הופך ל1...
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 3/4/2013 12:27   בקטגוריות צילום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שופינג+בוסטון=תמונת היום



לפעמים, כל מה שעוזר לי זה לקנות חולצה חדשה.
או מכנסיים בסוף עונה.
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 17/3/2013 14:37   בקטגוריות צילום  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Intsi ב-21/3/2013 22:46
 



מבט+סוס=תמונת היום




סוס אמריקאי, מדבר סוסית או אנגלית?
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 5/3/2013 20:02   בקטגוריות צילום  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss. me ב-11/3/2013 13:24
 



חורף+שלג=תמונת היום


הרגשתי צורך עז
להשאיר אחריי עקבות
בחורף שנת 2013.
הבלוג שלי נזנח.
עוד אשוב.
מקווה.

אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 8/1/2013 19:47   בקטגוריות צילום  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לא במת ב-8/1/2013 22:32
 



ריקוד+גשם=תמונת היום




ביחד איתך לנצח ארצה
לכל מקום אליו אפנה
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 15/12/2012 15:52   בקטגוריות צילום  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Intsi ב-30/12/2012 15:56
 



טובעת+מוצפת=תמונת היום



מנסה לצוף, להשאר מעל המים.
לא לטבוע בOVER עשייה.
שבת של מנוחה.
בבקשה.
אוהבת (ומאוהבת)
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 9/11/2012 19:49   בקטגוריות צילום  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לא במת ב-9/11/2012 20:07
 



לא+ליפול=תמונת היום



אוחזת חזק חזק. רק שלא אפול.
יש מלא עומס. הידיים כואבות, הכתפיים,הראש.
רק לא ליפול.
עם חיוך על הפנים.
אני מסוגלת.
רק לנשום.
להתרכז.
להתארגן.
הכל בסדר.
הכל בסדר
הכל בסדר?
הכל?
בסדר?
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 6/11/2012 21:00   בקטגוריות צילום  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של autumn in NY ב-16/12/2012 00:33
 



הורים+שחור לבן=תמונת היום



לא ראיתי את ההורים כבר תקופה ארוכה...
אני מתגעגעת.
ככל שמתבגרים, ונעשים עסוקים יותר עם החיים, יכולים לעבור חודשים בין פגישה לפגישה.
מזל שיש סופי שבוע.
לא משנה כמה אגדל, לנצח אשאר הילדה הקטנה של אמא ואבא.

אתמול הופעתי בצוזמאן- היה מדהים!

וזו כתבה שעשו עליי בעיתון חדשות חיפה והצפון(:


טל עוז תערוכה חדשות חיפה והצפון


אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 17/10/2012 17:27   בקטגוריות צילום  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Intsi ב-25/10/2012 17:03
 



הקיץ+גווע=תמונת היום




הצילום צולם בחוף הסטודנטים...שזה קצת אירוני...בהקשר לפוסט הזה...

*זה היה קיץ מלא ביצירה*


הגעתי לשבוע האחרון של החופש...

בעוד שבוע אכנס עמוק אל תוך שנת הלימודים השנייה שלי.

-רק- עוד 3 שנים.

מצד אחד, מלאה בהתרגשות וציפיה, מחכה כבר ללמוד דברים חדשים,

מחכה שוב לאתגר את עצמי, מחכה שוב לתשומת הלב,

ממתינה בשקיקה ליצירה.

...

מצד שני, חוששת, מפחדת, מאויימת,משקשקת...

-מפחדת שלא אשמור על מגמת ההצלחה

-חוששת שלא אראה מספיק את בת הזוג שלי

-מאויימת משעות הלימוד הרבות

-משקשקת, כי אין לי כסף ואין לי זמן.

...


רגשות מעורבים,

פחד,

והקיץ שחולף,

הם מתכון בטוח

ללחץ...

*

אסור לי לשכוח לנשום.


*

אוהבת

(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 14/10/2012 10:02   בקטגוריות צילום  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מחפש אחר האהבה ב-14/10/2012 10:23
 




דפים:  
Avatarכינוי:  טל עוז

בת: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,037
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל עוז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל עוז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)