לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגלריה הקטנה שלי


.צילום ציור ואמנות. -אני אתן ליצירות שלי לדבר בעד עצמן- זה כמו לבקש מאמן להסביר את יצירות האמנות שלו, או ממשורר את השירים שלו. זה מחטיא את העיקר. המשמעות נחשפת רק באמצעות החיפוש.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לא נכתב+תנועה=תמונת היום



עוד שיר שמעולם לא נכתב

לאוסף גדול שהולך ונחרב

ושוב פעם אני, זה ברור מאליו

שיר שנשמע ממש כמו קודמיו






כנראה זו אני, בדיוק כמו כולם

אין בי ייחוד, לא היה מעולם

ואם אנסה, ויהיה לשינה

הוא יברח, כמו כולם, לא יחזור חזרה.







לא יודעת לעצור.


אוהבת

(C) טל עוז

נכתב על ידי טל עוז , 17/8/2013 18:30   בקטגוריות צילום, שירים שלי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss. Camera ב-17/8/2013 18:41
 



שיר שכתבתי ליום הזיכרון


הוא נשלח אל הצבא,
הוא חזר בתוך ארון קבורה.
והפרחים, ההספדים, לא נתנו תשובה, בכתה עוד אמא יקרה.
איך מבפנים אני צורח?
איך אלוהים אותך לוקח?
ועכשיו אני לבד, עוד חבר אבד.
נותר לי רק לבכות עכשיו.
והזמן עובר, אומרים לי לא לוותר, לעבור את המשבר...
ואתה חסר, ואתה חסר!
הוא.
\
http://youtu.be/Vew1MuE13ms
 
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 15/4/2013 11:33   בקטגוריות שירים שלי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבן ספיר ב-21/4/2013 00:01
 




 


תקופה ארוכה מאוד שלא כתבתי שירים.


לעיתים הגיעו מילים וחצאי משפטים...


שירים על קצה הלשון.


משהו כמו 8 שירים שנתקעו.


ואני ממש מרגישה שיש משהו שרוצה לצאת.


ואני מתחילה,


לוקחת גיטרה...


כותבת משפט


ונתקעת.


הכל נשמע אותו הדבר.


משעמם.


בנאלי.


ואז מפסיקה.


עוזבת.


מפחדת.


נכשלת.


איך כותבים שיר אהבה שהוא לא בנאלי?


ומה רע בבנאלי?


 


השיר האחרון שהתחלתי:


 


השעון מצלצל, מכבה ולשכוח


מנסה שוב את העיניים לפקוח


לכוס הקפה כבר אין מספיק כח


הגיע הבוקר מתפוצץ לי המוח


 


לספור את הדקות עד הרגע בו אשוב איתך להיות.


 


ואז זה נתקע.


 


זה מאוד מתסכל.









 


אבל אם בשירים עסקינן


http://youtu.be/xbGh9KQjPsk


 


 

נכתב על ידי טל עוז , 6/2/2013 21:12   בקטגוריות שירים שלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קאבר לבריטני ספירס מתוך הופעה



born to make you happy קאבר מתוך הופעה
זוכרים שהופעתי בסינקופה בחיפה לפני כמה חודשים?...
אז זה מתוך ההופעה(:
מקווה מאוד שתהנו!
http://youtu.be/610ScFSoEzs

ובעניין אחר-
קורה הרבה מאוד בחיים שלי בתקופה האחרונה, בגלל זה אני לא מעדכנת כל כך.
*אני אוטוטו חוזרת לשנה ב'...
*הייתה לי תערוכה, ואמן חיפאי מעניין ראה את התערוכה והחליט לעזור לי להתקדם...
אז לאט לאט קורים כל מיני דברים.
*בקרוב-אני מקווה- תהיה עליי כתבה בעיתון...^_^
*חוץ מזה אני עובדת על תוכנית רדיו לרדיו 106-של אורנים.
*ואני ממשיכה לצייר הרבה.
*וביום שלישי הקרוב יש הופעה שלי בצוזאמן בתל אביב...בשעה 22:00-אתם מוזמנים!
*ואז אני הולכת לצלם באירוע....
*ואז אני עוברת לאורנים....
*ואז אני מתחילה ללמוד!
אז...אני באמת עושה הרבה...חחח
ואתם בליבי(:
אוהבת
מתגעגעת...
ומעריכה!
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 12/10/2012 13:32   בקטגוריות שירים שלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר מקורי+מה נשתנה השנה


עוד חודש נותר
הזוי איך הזמן עבר
עוד חודש נשאר
ואני לא אותו דבר
מה נשתנה השנה?
אני תוהה...
זה זמן להזכר
למחשבות להתמסר
לא רוצה להתבגר
אני רוצה רק לזמר
מה נשתנה השנה?
זה זמן להחליט 
לראות מה הלב רוצה
זה זמן לזרום
להפסיק לשלאול כל כך הרבה
אולי אהיה אשת עסקים
עם תיק יפה
אולי היום אלך
אשב בשפת הים, אשתה קפה
מה נשתנה השנה?
נראה שכלום לא השתנה 
השנה.
אוהבת
(C) טל עוז
-היום הופעה בשעה 20:00 בזברה ברחוב מסדה, בשכונת הדר, בעיר חיפה, בצפון, בישראל....-
-יום ראשון הופעה בשעה 22:00, בצוזאמן,לילינבלום 25 בתל אביב...-
נתראה
נכתב על ידי טל עוז , 18/9/2012 11:18   בקטגוריות שירים שלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-22/9/2012 20:43
 



שיר מקורי-שבוע





הנה עוד שבוע....











 



http://youtu.be/-Zbwi_Eu5Wk





שיר ישן יחסית, שכתבתי כשהייתי בצבא...

ההקלטה מבאסת, כי...היא פשוט כזו...

מקווה שתאהבו(:







הנה עוד שבוע,מתחיל ממש עכשיו

לעבור בין אוטובוסים,בקרוב יהיה עוד קו

נראה שהשבוע זז נורא לאט. וממה שבנתיים עבר נורא מעט.


כל כך חסר לי לפעמים לנשום סתם באמצע השבוע.

אני ניסתי הרבה פעמים, ועדיין שום רגע רגוע.


הגעתי אל האמצע, מחר כבר רביעי

האנרגיות כבר נמוגו, אני צריכה קצת זמן שלי.


מחר אני בבית, אני שם עד יום ראשון

ארגיש קצת את החופש, אנצל אותו עד תום.



כל כך חסר לי לפעמים לנשום סתם באמצע השבוע.

אני ניסתי הרבה פעמים, ועדיין שום רגע רגוע.


בשבילי להיות בבית,

זה להתחבר קצת לעצמי.

לאגור מלא אנרגיות,

לפחות עד יום שני.



כל כך חסר לי לפעמים לנשום סתם באמצע השבוע.





**** אשמח אם תבואו להופעה שלי או בחיפה ב18.912 או בתל אביב ב23.9.12...******




אוהבת

(C) טל עוז

נכתב על ידי טל עוז , 11/9/2012 11:52   בקטגוריות שירים שלי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Intsi ב-16/9/2012 13:04
 



אהעהעהה הופעה בתלאביב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


יאלללההה! אני ממש מקווה לראות אתכם שם!(:
וזה שיר!
http://youtu.be/swhWEv_uUHs
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 26/8/2012 15:49   בקטגוריות שירים שלי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Intsi ב-27/8/2012 12:32
 



שיר מקורי-עבורה


מתוך הופעה בסינקופה
אני מזמינה אתכם לחפש אותי ביוטיוב...
-טל עוז-
אתם גם יכולים להירשם ולקבל עדכונים למייל(:
לצערי כאן אני לא נמצאת הרבה...
מבטיחה מבטיחה שאמשיך לעדכן מידי פעם.
אוהבת אתכם,
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 30/7/2012 20:25   בקטגוריות שירים שלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קאבר לשיר your the one that i want-מגריז


 







 


 מיכל (אהובתי) ואני אילתרנו לנו קאבר מיוחד במינו לשיר הזה(:


מקווה שתהנו כמו שאנחנו נהיננו.


 


 


מתגעגעת אליכם!


ואוהבת!


תכף חופשת קיץ,המבחנים יעברו.... ואחזור אליכם! אני מבטיחה!


מקווה שלא שכחתם אותי כבר.


 


(C) טל עוז

נכתב על ידי טל עוז , 17/6/2012 21:30   בקטגוריות שירים שלי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של noam :* ב-17/6/2012 21:39
 



ביצוע אקוסטי לג'קי של היהודים


 

קאבר מתוך ההופעה שלי בסינקופה ב22.4.12

היה לי ממש כיף(:

גם הקהל נהנה...

מקווה לעוד בקרוב.

 

 

 

אוהבת אתכם מלא!!

(C) טל עוז

נכתב על ידי טל עוז , 28/4/2012 14:25   בקטגוריות שירים שלי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-1/5/2012 14:48
 



איתי או בלעדיי=שיר מקורי שלי


**
*
אם אתם לא מצליחים לראות אז הנה לינק
**
*
אני נוטה להאמין שכולנו היינו במקום הזה.
הלא מודע הזה.
מה היא\הוא רוצה?
*
**
*
*
**
*
עוד כמה זמן תירצי להיות איתי או בלעדי?...
**
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 18/3/2012 18:02   בקטגוריות שירים שלי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Intsi ב-19/3/2012 21:41
 



טיפה+שיר=הרבה זמן עבר



אז בהחלט הרבה זמן לא העלתי לכאן שירים שלי...

גם בגלל שנדפק לי הערוץ ביוטיוב, (לכן עשיתי ערוץ חדש)

וגם בגלל שהמוזה לא באה לביקור.

וגם בגלל שלא היה לי ממש זמן להתעסק עם זה...


ועם כל התירוצים שכתובים כאן למעלה,

הנה, לכם...

שיר חורפי...

מעט מורבידי...

שנכתב שהשארה של בלוגרית, שנעלמו עקבותיה...


*












בחוץ ברקים רעמים וטיפה של מים

רעש את גופה עטף

יושבת חושבת כותבת כואבת ודוחה תהיות על הסף


לוגמת טיפה אחרונה

מבקבוק של יין

משרברטת מילים על הדף

בתחושה מרגישה כמו אישה נחושה שחלום חייה עף.


טיפה יחידה של תקווה בי נותרה

וגם היא מעצמה מתאדה

תוהה אם לה יש את התשובה

אבל היא בשלה.


היא פה כשיורדת טיפה מהעין


אבל לא כשהחדר מוצף.








אוהבת

(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 24/2/2012 12:25   בקטגוריות שירים שלי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירול ב-24/2/2012 14:58
 



להאמין=שיר שלי



מחזירים את גלעד!



ובנימה אופטימית זאת-


שיר שכתבתי,הקלטה מעפאנה לאללה...


אבל שיר שמדבר על אמונה.


ולא לוותר


http://youtu.be/SZhWQyT4G6A






להאמין-מילים+לחן+שירה+נגינה=טל עוז


מרגישה תקועה שום שיר לא כתבתי


כל המגירה ריקה


כבר למעלה מחצי שנה


ששום דבר לא זז


מי הצב ומי ארנב?




אותה המנגינה,אני לא מחדשת


ממש כמו בהתחלה


כבר למעלה מחצי שנה 


שדבר לא מתקדם


גם השיר הזה לא מעניין.



משפט על אהבה


גם שם אני נתקעת


לא יודעת מה רוצה


כבר למעלה מחצי שנה


שלא קיבלתי מין


זה לא קשה להאמין...



להאמין שאפשר


להאמין שמותר


להאמין


להאמין שכדאי


להאמין שאולי


להאמין



להאמין בעצמי.







תכלס, אני מצטערת על ההקלטה הגרועה.


אולי אעלה בהמשך עם הקלטה טובה יותר...

אוהבת

(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 12/10/2011 12:21   בקטגוריות שירים שלי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sunny ב-13/10/2011 00:56
 



תתחילי לדבר=שיר שלי











תתחילי לדבר-טל עוז


2008




אני לא מסוגלת כשאת לא מדברת


כמה שאני מנסה זה לא הולך


גם כשאני איתך זה לא בדיוק עובד 


זה לא שאני רוצה שניפרד






לשבור ת'מחסומים שעליינו מאיימים


לנסות את החיים לשנות במילים


אנלא מסוגלת יותר.


תתחילי לדבר.






רק אל תחשבי שכך אני מוותרת


פתאום הדברים בנינו משתפרים


עכשיו שאני איתך הכל פשוט זורם


אני ואת ביחד נילחם






נשברים המחסומים שעלינו מאימים


ובנתיים החיים משתפרים בעזרת מילים


מסתבר שאני מסוגלת ליותר


התחלנו לדבר.






מזל שאותך אני שומעת מדברת 


כי עלייך לעולם לא הייתי מוותרת.











אני חייבת להקליט כבר בצורה נורמאלית.

 

___________________________________________________________________________

עריכה5.10.11 12:05

ריגשתם(:






אוהבת


(C) טל עוז


נכתב על ידי טל עוז , 4/10/2011 01:13   בקטגוריות שירים שלי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל עוז ב-5/10/2011 12:43
 



מה נשתנה=שיר שלי


 

עוד חודש נותר הזוי איך הזמן עבר

נכתב על ידי טל עוז , 6/9/2011 08:45   בקטגוריות וידאו, שירים שלי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל עוז ב-7/9/2011 20:39
 



מחוזות נסתרים=שיר מקורי שלי


את השיר כתבתי ב2008...

 

כשעוד חשבתי שיבוא יום ויתהפכו היוצרות.

 

למרות שגם אז לא חשבתי.אולי קיוותי...

אולי רציתי?...

אבל ידעתי ש"אני לא באמת יודעת שום דבר".

 

ועודני...

לא יודעת שום דבר...

 

ככל שאני יודעת יותר,אני יודעת הרבה פחות.

 

*

 

מקדישה את השיר לכל אותם האנשים שממשיכים לחפש


 



 

מחוזות נסתרים-טל עוז

 

אני לא באמת יודעת שום דבר

לזרוק מילים גבוהות במשפטים זה דבר די קל

אני לא יודעת מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה

אבל יודעת שלחלום אני כבר יכולה

 

אני רוצה סירה לשוט למרחקים

רוצה בעל אוהב שמחבק וחמישה ילדים

אני רוצה למצוא אחד שיעשה לי טוב בפנים

אני רוצה לגלות מחוזות נסתרים

 

אני לא מנסה להתיימר

לנסות להראות לכולם שאני יודעת לדבר

אני לא יודעת מה לרשום כאן בהמשך השרה

 

אבל יודעת את המשך המנגינה

 

אני רוצה סירה לשוט לרחקים

רוצה בעל אוהב שמחבק וחמישה ילדים

אני רוצה למצוא אחד שיעשה לי טוב בפנים

אני רוצה לגלות מחוזות נסתרים

 

אני לא באמת יודעת שום דבר.


אוהבת

(C)טל עוז

נכתב על ידי טל עוז , 2/8/2011 11:36   בקטגוריות שירים שלי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-6/8/2011 15:03
 



נדמה שהתרגלתי=שיר שלי


 

 

השיר נכתב ב2007

והוקלט זמן מה אחרי...

 

מאז עברו הרבה מים בנהר,

ואת השיר אני עדיין אוהבת.

 


 

 

נדמה שהתרגלתי-טל עוז

 

לא רוצה להשאר לבד

אבל רוצה שתלכו

שלא תראו שאני שבירה

שלא תיראו שאני צריכה עזרה

 

עוד פעם נפלתי נדמה שהתרגלתי

שוב אני לבד,שוב אתה אחד.

 

אני רוצה עזרה

לא רוצה שתדעו

שלא תראו אותי נשברת

שלא תראו שאני מתבגרת

 

עוד פעם נפלתי נדמה שהתרגלתי

שוב אני לבד שוב אתה אחד.

 

אני צריכה עזרה

כבר לא איכפת לי שתדעו.


 

 

אוהבת

(C) טל עוז

 

 

 

 

נכתב על ידי טל עוז , 14/7/2011 10:25   בקטגוריות שירים שלי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוהבת ירוק ב-16/7/2011 14:50
 



איך+מוזיקה=שיר מקורי שלי


איך
מילים לחן שירה נגינה-טל עוז
איך יכולת לעשות ככה?
איך יכולת בלי לומר לי כלום?
איך יכולת פשוט להמשיך הלאה?
איך התגלת להיות אדם אטום.
איך זו אני שמרגישה שאני לא בסדר?
איך זו אני כותבת לך שיר עכשיו בחדר?
את הרי לא שווה את זה.
איך אני כבר לא לומדת?
איך שאני לא רוצה שוב להרדם.
איך זה כבר שנים אני עומדת?
איך אני כל כך רוצה להתקדם!
איך זו אני שמרגישה שאני לא בסדר?
איך זו אני כותבת לך שיר עכשיו בחדר?
את הרי לא שווה את זה.
היא הרי לא שווה את זה.

שיר שהוציא ממני הרבה מאוד אמוציות.
מקווה שאהבתם.
אוהבת
(C) טל עוז
נכתב על ידי טל עוז , 18/6/2011 12:38   בקטגוריות שירים שלי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל עוז ב-19/6/2011 14:30
 



תחילת הסתו=שיר שלי


 

 

http://www.youtube.com/watch?v=pDXxfzZUmZY

 

תחילת הסתיו-טל עוז

 

יש לי שערות להסיר

וחדרים לסדר 

וסודות להסתיר

ואת עצמי לאפר

 

אנשעים לעדכן ולהכין ת'הורים

לבשם את עצמי ולנקש עשבים

 

זה ברור לי שעשיתי

גם אם לא כל כך רציתי

אני יודעת שטיעתי כי עכשיו

הנה מגיע לו סוף השבוע

ככה זה תחילת הסתיו

 

יש לי מילים להוסיך ומשפטים לחבר

אקורדים לשים וסיפורים לספר

שירים לסיים תוך שני משפטים

אז נאמר משהו שנון לרצות את ההורים

 

זה ברור לי שעשיתי

גם אם לא כל כך רציתי

אני יודעת שטיעתי כי עכשיו

הנה מגיע לו סוף השבוע

ככה זה תחילת הסתיו

 

*

 

מקווה שנהנתם מהשיר(:

 

אוהבת

(C) טל עוז

 

נכתב על ידי טל עוז , 25/5/2011 08:40   בקטגוריות שירים שלי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירול ב-26/5/2011 08:56
 



שיר שכתבתי ליום הזכרון


 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Vew1MuE13ms

 


 

עוד אמא-טל עוז ואבירן אדרי

 

הוא נשלח אל הצבא

הוא חזר בתוך ארון קבורה

והפרחים ההספדים לא נתנו תשובה

בכתה עוד אמא יקרה

 

איך מבפנים אני צורח

איך אלוהים אותך לוקח

ועכשיו אני לבד

עוד חבר אבד

נותר לי רק לבכות עכשיו

 

והזמן עובר

אומרים לי לא לוותר

לעבור את המשבר

ואתה חסר

 


השיר נכתב בשנת 2009.

אני מקדישה אותו לסג"ם כרמי אילן

סגן משנה כרמי אילן נהרג בגיל 19 בתאונת טיסה ב 22/10/2008 כאשר היה חניך בקורס טיס יחד

איתו נהרג גם סרן מתן אסא שהיה בן 24 והיה מדריך בקורס טיס, יהי זכרם ברוך.

 


 

האמת היא שאני מרגישה שההקלטה מבזה מעט.

במידה ויש מישהו אי שם מאחורי המסך שיכול לעזור עם אולפן...ואנשים שיודעים לנגן יותר טוב ממני...

זה יהיה נהדר.

 

אוהבת

(C) טל עוז

נכתב על ידי טל עוז , 9/5/2011 11:54   בקטגוריות שירים שלי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל עוז ב-10/5/2011 22:44
 




דפים:  
Avatarכינוי:  טל עוז

בת: 34

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,037
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל עוז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל עוז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)