לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its my way or the high way...!


טוב תראו אין לי מספיק מקום לתאר....אז רוצים תכנסו, לא רוצים אל תכנסו אבבלל אם כבר נכנסתם, תגיבו=) בהצלחה....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

עידכנתייייי!


לחץ לחץ לחץ לחץ לחץ...

מתח מתח מתח מתח מתח...

 

זה מה שעובר עליי בשבועות האחרוניםםםם...!

הכל סובב סביב לחץ,בעיקר...כל הלחץ של המתכונות והבגרויות כבר הגיע לרמות מ-ט-ו-ר-פ-ו-ת...

אני מגיעה למצב שיום לפני בגרות אני מוצאת את עצמי כל הלילה ערה,במחשבות של איך אני יעבור את המבחן הזה ויעשה אותו הכי טוב שאני יכולה!!!!!

זה כבר פשוט מטורף..........וחכו הכל עוד בדרך...יש עוד הרבה מתכונות ובגרויות-זו רק ההתחלה של הכל...

 

מה אני אגיד לכם...רק שיעבור בהצלחה לכולנו....ושנסיים עם הכל כבר ואז החופש הגדול שלנו באמת יגיע...בעזרת השם!

 

חוץ מזה...מצטערת שלא עדכנתי הרבה זמן אבל אני בקושי נמצאת על המשחב,בכלל בבית!

שלא נדבר על זה שכבר נמאס לי כל הזמן שאני מגיעה הביתה לשבת וללמוד...חח

 

ועכשיו לדברים אחרים לגמרי...החיים מסביב...

אני מתגייסת ב18.2.2008(ב18 לפברואר למי שלא הבין...)וזה אומר שיש קצת זמן לעבוד קצת ולצאת לחופש...

אני כנראה אסע בספטמבר לחודש למשפחה בחו"ל...

נקווה שכן...

 

בנים-תאמינו לי שזה עם שאני אף פעם לא הבנתי ואני גם לא אבין אף פעם...

אבל בכל זאת את אותו אחד שהמחשבות שלי כל הזמן עליו...אני עוד איכשהו מבינה...קצת

הוא יודע שהוא באמת חשוב לי ושאני לא רוצה לאבד אותו בחיים...

ואני חייבת לו המון המון...!

השיר שכל הזמן מזכיר לי אותו...חח

oh you don't mean nothing at all to me

no you don't mean nothing at all on me

but you got what it takes to set me free

oh you could mean everything to me...

בקיצור אני מקווה שאני והוא נמשיך לדבר עוד הרבה הרבה זמן בעזרת השם...

 

זהו,אין לי כל-כך מה להגיד עוד...

אני אמשיך לעדכן ואני מקווה שבתדירות יותר גבוהה חח...איזה מילים

 

אוהבת אותכם

שירקי...                                            



נכתב על ידי , 12/5/2007 01:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34

ICQ: 281625632  




1,310

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe U girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the U girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)