לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג יספר על אימו ולסבית

כינוי: 

גיל: 94





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

funky


טוב. אז בוא נתחיל בכך שלי יש חצובה הרבה יותר סקסית משל מיכאל כי הוא... אפס!
אבל אני אוהבת אותו למרות זאת D:

ועכשיו נתחיל בסיפורנו.
הכל החל בליל קיץ אביבי[חשוב לציין] כנראה לח ומגעיל שהתקיים בביתה של חברתנו המקסימה שירוש.
שירוש בעלת האמצעים הדיגיטלים המשוכללים, רכשה וויייייייייי מה שנתן לי את ההזדמנות לבדוק את כישוריי בנהיגה כושלת.
רמז- הצלחתי D:
ואז לפתעעע! התיישב לידי בחור גבוה ויפה תואר ששלט בווי כמו ששלט היטלר בגרמניה.
כישוריו עם מריו הרשימו אותי וישר ליבי זעק וידע שזהו הגבר אשר אצטרך לבלות איתו את שארית חיי. [בכאב רב *אווץ' הוא צבט אותי כרגע* לאלאלא מה פתאום בנעימים!.אל.תכאיב.לי]
לאחר כמה וכמהההה מפגשים. אני ומר גבוה ושרמנטי התחלנו לגלות את ניצני אהבתנו זה לזו.
יצאנו לדייט הראשון שלנו במקס ברנר בו אהוביי קנה לי שוקו אמריקאי עם מרשמלוים קטנים קטנים שצפווו וזה היה מקסיםם! ופה! ידעתי שנית! שזהו הגבר שבלה בלה בלה בלה. 3>
[כנ"ל]

וכך! מצאנו עצמנו באזור הקפיטליסטי ליד הקולנוע בגבעתיים מחכים לכרטיסים ל"אינגלוריס באסטרדס", ובעקבות הייותנו קטינים מתוקים ופושטקים לא קיבלנו כרטיסים.
אבל זה סיפור לפעם אחרת D:
אבלללל יש עוד סיפור נוסף! שמתרחש בזמן הסיפור הזה.
ובו מיכהמיכ הגיש לי את קובייתו ההונגרית, ובעודנו מוקפים במניין של עוברי אורח וסתם חברים לא מעניינים מצאנו עצמנו נשואים כדת משה ופסטה מעופפת!
ומפה.. הכל כבר ידוע.
פרונגס ומיכוש נשואים באושר ועוני. הם אימצו הומלס תמים וחמוד שישב מול הסנטר וצפה במשחק כדורגל
ו................... המשך יבוא.
פות!

פרונגס ומיכ 3>
שיושב עכשיו לידי ונושך ומציק לי מדי פעם ^^
וזה כואב.
מאוד.
ומעצבן


אבלללללללללללל אני אוהבת אותו מלאא מלא מלא מלא ^^
והוא מעצבן

מיכאל האידיוט.
נכתב על ידי , 24/1/2010 21:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תראו, אנחנו מתוקים (:




נכתב על ידי , 22/1/2010 19:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכ ופרונגס 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכ ופרונגס 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)