לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהראש שלי החוצה


כל מה שעולה לי בראש... מזמן כבר רציתי להוציא את זה החוצה... לכתוב.. לראות אולי זה שווה משהו... אולי מישהו חושב כמוני? אולי מישהו מרגיש שהוא כמוני.. אולי אני כמו כולם, או שכולם כמוני... לדעתי הבלוג הזה, אם אני באמת אכתוב בו, הולך להיות הכי מוזר והזוי בעולם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2004

הרהורים... לא ברור על מה.


המקום נסגר עקב בעיות בתקציב....

נכתב על ידי , 21/10/2004 17:40  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור מוזר. שווה קריאה.


לפני כשבועיים נסעתי לירושלים... מקום שבהחלט אהוב עליי. המון זמן כבר לא הייתי שם ובמהלך הזמן הזה היכרתי כמה ירושלמים. הם רצו כבר לראות אותי אז החלטתי שאני משלים פערים, בא לירושלים ופוגש אותם. קבעתי איתם בעיר. בגלל המצב הבטחוני החלטתי ללכת ברגל מהתחנה המרכזית אל העיר. זאת לא פעם ראשונה שאני עושה את זה. אבל זאת פעם ראשונה שאני הולך את זה בחושך...

בדרך פניתי לאיזה רחוב שלא היו שם יותר מידי אנשים ומכוניות ומעבר לכביש ישב אדם מבוגר עם מקל הליכה ושקית בידו, מיד הוא צעק אליי: "אני נכה צה"ל, אתה יכול לעזור לי לפתוח את הדלת בבית?" מה אתם הייתם עושים? אז כמו רובכם, גם אני אמרתי לו: "מצטער, אבל אני מאוד ממהר [באמת מיהרתי...] אני לא יכול". מיד הוא אמר לי: "יאללה שתי דק' נו... אני נכה צה"ל". טוב, אני בנאדם, יש לי לב משום מה, אמרתי לו: "שניה, אני בא". חציתי את הכביש והלכתי לכיוונו. עכשיו אני אתאר לכם איך הבנאדם היה נראה: גבהו כמטר 60-65 גב כפוף, שיער מאפיר ארוך ונראה כמו מטאטא של מכשפות. פנים מלאות זיפים והעיניים הכי בולטות שראיתי בחיים שלי.

בחיים אני לא אשכח את המבט שלו. בכל אופן הוא נתן לי להחזיק את השקית והוביל אותי אל ביתו, מה אני אגיד לכם, רעדתי מפחד, לא יודע למה, אבל הייתה לי הרגשה ממש רעה בקשר למה שאני עושה, רציתי להניח את השקית, להסתובב לאחור ולברוח משם, אבל לא היה לי נעים. המשכתי. הוא צלע כל הדרך, ונאחז במקל ההליכה שלו. כל הדרך הוא מלמל שיש לו סחרחורת ורק שהוא אוכל ושותה אז הוא נרגע. והוא מלמל גם שאני אבוא לראות את המדים שלו את הכומתה שלו ואת צל"שים שלו.... וואטאוור [מזל שלא ביקש ממני ללטף את הקנה שלו... מצחיק? אותי זה לא כ"כ.. תכף תבינו למה.] ידעתי שאני לא הולך להישאר בשביל זה... הגענו לבית שלו והשכנה ממול ישבה במרפסת, את האמת הוא היה יכול לבקש עזרה ממנה ואני לא יודע למה הוא לא עשה את זה. הוא נתן לי את המפתחות לבית שלו, פתחתי את הסורגים ואחר כך את הדלת רב בריח. פתחתי לו את הדלת כדי שהוא יוכל להיכנס פנימה ובאתי להסתובב וללכת והוא קצת דחק אותי פנימה... זה קצת הבהיל אותי, הוא אמר לי תדליק את החשמל, הדלקתי. עכשיו עוד משהו, הבית שלו נראה כמו אחת הקומות הנטושות בתחנה המרכזית בתל אביב. הגובה של התקרה הוא 1.80, לא יותר, ריח מסריחח... של שתן ישר נכנס לי בפרצוף בשניה שפתחתי את הדלת. והיו שם גם כל מיני חתולי רחוב. זוועתי בטירוף. עכשיו המפתח נשאר בדלת. הוא ביקש ממני להדליק גם את האור שבפנים. פה כבר נעצרתי הסתכלתי על הדלת ראיתי שהוא אחז בה, והמפתחות עוד היו במנעול, ראיתי בראש שלי סיטואציה לא כל כך נעימה. אמרתי לו: "לא תודה, הנה עזרתי לך אבל עכשיו אני הולך, יום טוב להתראות". זהו פחות או יותר. זה קצת הפחיד אותי אבל העברתי את זה הלאה. יום אחרי זה קרה לי משהו יותר מפחיד. ליד המשביר שבעיר, ראיתי את אותו אדם. ואני לא אשכח. הבעיה היא, שהוא פתאום לא צלע, לא היה לו שום מקל הליכה, הוא הלך הליכה יחסית מהירה ממה שאני ראיתי יום קודם לכן. הסתכל לכיווני וזכר אותי, אני לא אשכח את המבט החודרני עם העניים הבולטות שלו, בתוכי ממש רעדתי. זה היה נוראי.

אתם מתארים לעצמכם מה היה יכול לקרות לי?

 

מסקנה. פשוט אמרו לא. תהיו חסרי לב חאנשים כאלו מפוקפקים. זה מה שאני אהיה. אחרת אני לא אחראי לתוצאות, מקווה שלמדתם משהו מטעות של אחר...

 

לילה טוב...

נכתב על ידי , 18/10/2004 01:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור האול סטאר.


אז החלטתי לכתוב את סיפור האול סטאר שלי. בסוף יש לי בעיה.

לפני משהו כמו שנה וחצי בתחילת כתה י"ב, עוד לפני שה"אול סטאר" נכנס לאופנה וכל בנאדם שלישי לבש אותם החלטתי שאני רוצה כאלו. שחורות, לא שום צבע אחר. בגלל שזה עוד לא היה באופנה לא היה ניתן כמעט להשיג את זה, לא באיזור שלי לפחות [מי שמכיר את רוב האוכלוסיה באשדוד גם יכול להבין למה] נסעתי לרחובות ירושלים תל אביב... אשדוד כמובן... תאמת מצאתי בירושלים בתחנה המרכזית, אבל אף פעם אין לי מספיק כסף בכיס ככה שלא יכולתי להרשות לעצמי להוציא עוד 100 שקל... הרי אני גם צריך לחזור הביתה. בכל אופן לקחו כמה חודשים טובים עד שמצאתי את הזוג המיועד. כמעט והתפשרתי על כחולות... אבל לא. לבסוף מצאתי את הזוג בקניון חדש שנפתח באשדוד [סי מול למי שמכיר] בקומה העליונה מצאתי חנות ספורט ותוך דקות יצאתי משם עם הנעליים בידיי.... או ברגליי... וואטאוור. יום אחרי זה נעלתי אותם לבית ספר... כולם התלהבו משום מה "איזה אול סטאר זונה" וואי איזה יפות" שחור זה הכי יפה" כל מיני כאלו...

הלכתי איתם לכל מקום... תמיד הם היו על הרגליים שלי. הייתי כל כך אובססיבי לגבי היופי שלהם ככה שממש ניקיתי את החצי עיגול הלבן שיש בחזית כל אול סטאר. עד שפשוט נמאס לי, לא נקיתי אותם ולא קשרתי את השרוכים... אהבתי את המראה הזה יותר. מרוב התלהבות החלטתי שאני רוצה עוד זוג. הלכתי וקניתי באותו מקום זוג כחול. שעלה כבר 130 ש"ח. כשיש לך שני אול סטאר,  קשה לבחור כל פעם מה לשים. לא יודע, אני מתוסבך כזה... עכשיו היה לי זוג נוסף מיותר, עד היום הן בקופסא ואני לא ממש שם אותם. זהו, סיפור דבילי אני יודע. בזבזתם 5 דק' לקרוא את זה. לא נורא. עכשיו אני אספר על הבעיה שלי. אחותי חזרה מהולייוד אחרי 11 חודשים שהיא גרה שם. והביאה שלושה זוגות אחד לאחותי ושנים, אחד לי אחד לאחי, היא אמרה לנו שכל אחד יבחר לו מה שמוצא חן בעיניו. הבעיה שלי ואחי יש את אותו הטעם. שנינו רצינו את אותו הזוג. יש תמונות של כל ה4 זוגות שנתקעתי איתם... השניים הראשונות אלו שני הזוגות שאחותי קנתה, השלישי זה הכחול והרביעי זה השחור. בקשר לשני הזוגות הראשונים, אני אוהב את הזוג השחור אדום [מה שאין בארץ לפחות ככה לי אמרו] והזוג הירוק צהוב אני פחות אוהב... את שני הצבעים האלו אין לי באף פריט לבוש. את האמת שגם אדום לא. אבל שחור יש בכמויות.

 

בכל אופן, מישהו מוכן לעזור לי להחליט באיזה זוג לבחור?[בין שני הזוגות הראשונים] ואם אני  בוחר בזוג שאחי בחר, איך לשכנע אותו לבחור את הזוג השני?

 

אני מודה מאוד לכל מי שקרא ... ויעזור לי.

 

לילה טוב.

  

נכתב על ידי , 16/10/2004 18:10  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 38

ICQ: 132650181  




306
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל/\/ סלאש \/\ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על /\/ סלאש \/\ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)