לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טיפשעשרה לטיפשעשרים


פתחתי את הבלוג שלי במקום יומן, ואני כותבת פה לעצמי... בגלל שאני בת 17 יכולים להיות דברים נורא שוליים בבלוג אבל זה השחרור שלי... לכתוב:) תהנו

כינוי:  baby lolita

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

אמנם אני לא מעכלת אבל היא אשכרה מתה...


ילדה... קוראים לה תם. כן כן תם בלי ו'. היא השנייה שהכרתי שקוראים לה ככה... היום גיליתי שהיא מתה....

היא מתה ביום שבת ב-11 בבוקר.

 

 היום בבוקר - יום שבת למעשה היא נפטרה.

מחר ההלוויה... אני לא מאמינה, שוב אני בבית קברות. יש משהו בשנה הזאת.. היא כל כך מקוללת!! פעם שלישית רק החודש!!!!!!!

 

אוףףף אני אתגעגע אלייך ילדה!!!!

היא אפילו לא הייתה בת 18... היא לא תהיה ביומולדת שלי :'(((((((((((((((((((((((((((((((((((

 

היא הייתה בת 17 שנים, 4 חודשים ו-9 ימים במותה.

זוכרת אותך תמיד באהבה...

 

שישמור אותך האל ויגשים משאלתך...

תישארי צעירה לנצח :'(

forever young

התבגרת וכל כך מהר והם אומרים שלא תהיי בת 17 יותר...

נתגעגע...

שלום לתמימות...

 

 

 

* החלטתי למחוק את כל הפרטים מתוך כבוד.....

סורי

נכתב על ידי baby lolita , 1/5/2005 03:57  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbaby lolita אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על baby lolita ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)