לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.



Avatarכינוי:  WHORE;

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

התקעקעתי.


התחדשתי לי בקעקוע גדול וחדש היום (:

שלישי לאוסף.

משהו מגניב כזה של עוגן ופרחים.

יופי. עכשיו כל מי שמכיר אותי יזהה אותי?! זדיינו.

 

קמתי בבוקר, גיליתי שפספסתי שעה אחת מסכנה שהייתה לי בביתספר.

התארגנתי, עליתי לאוטו ועפתי לרכבת.

הגעתי לתל אביב ולקחתי אוטובוס למר בחור.

עליתי אליו לדירה המגניבה ביותר ושיחקנו במחשב.

שאר המשחקים לא ממש חשובים לכאן.. אבל היה כיף. פאק. כלכך כיף.

מהדירה יצאנו אל סטודיו קטן וחמוד בדרום תל אביב.

נתתי להם את הציור החמדמד שמצאתי באינטרנט ויאללה לעבודה D:

שעתיים ישבנו שם. צחוקים, קצת כאב ובעיקר המון המון כיף.

 

יום מדהים עבר על כוחותינו (:

ונקווה שיהיו עוד כאלה.

 

דחו לי את הגיוס לאוקטובר. ככה ש.. נוספו להם 3 חודשים של חופש D:

אצא לי לקרוע את העיר ;)

 

יאללה ביי.

אל תשכחו להשתמש בוזלין.



נכתב על ידי WHORE; , 26/5/2010 23:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחייכת.


אז.... דיברתי עם מר בחור מיום שישי.

הבהרנו דברים.

הכל בסדר עכשיו (:

דיברנו אתמול שוב, שעתיים ומשהו.

השיחות שלנו פשוט מרתקות אותי! שיחות נפש כאלה.

הוא מרתק אותי. אני בקושי מדברת. והוא בנאדם מדהים והכל.

הוא לא מבין למה הוא פתאום כלכך חשוב לי ולמה בא לי עליו כזה.

למרות שהבנאדם זיין אחושרמוטה. הוא אמר שאנחנו לא נשכב. כנראה אף פעם.

זה בסדר. הוא בנאדם מדהים בפני עצמו ואני שמחה שאת זה אני לא מפסידה.

 

בכלל.. אחרי שאני והאקס קבענו לא לדבר שבועיים.. הוא שלח סמס באמצע הלילה.

שאל איך הולך איתי. כתבתי שמסתדרת ומה איתו. הוא על הפנים.

מצד אחד אני אוהבת אותו, רוצה להיות איתו, מרגישה איתו הכי טוב ונוח בעולם. פאקינג רוצה להתחתן איתו ולחיות את כל החיים איתו!

אבל מצד שני, אני בגיל כזה של סקרנות. מחפשת אקשן כל הזמן, ריגושים, בא לי ככה וככה. רוצה הכל מהכל.

להתנסות, לטעות, לגלות דברים חדשים.

 

אולי כל מה שאני צריכה זה לשכב עם מישהו אחר - מסקרנות.

ולחזור לאקס - מאהבה.

 

אני לא יודעת.

 

אני כנראה רואה את מר בחור ביום רביעי. אני אדבר איתו על זה פנים אל פנים.

הוא באמת עוזר לי להגיע להחלטות.

אני פאקינג יושבת עם חיוך ענק מאוזן לאוזן שאני מדברת איתו (:

הוא גורם לי לנשוך את השפתיים שאני יושבת מול המחשב וקוראת את כל מה שהוא כותב לי!

הבנאדם מרגש. אבל.. אין כמו האהבה והתשוקה הזאת שיש לי בלב אל האקס.

 

אני חושבת שאני אקח עוד כמה ימים לבד..

שאם כבר אני והאקס נחזור. זה רק שהוא יחזור מהבסיס, פנים מול פנים.

גם ככה אני מקבלת מחזור בסופ"ש הזה ואין לי מתי לשכב עם מישהו...


 

יאללה רביעי בבוקר קעקוע.

האקס יהרוג אותי חחחחחח הוא כל הזמן אמר שאני לא צריכה עוד קעקוע.

נכתב על ידי WHORE; , 25/5/2010 09:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Sex with the ex


יום שישי הייתי במסיבה, אמרתי לידיד אחד לבוא בשבילי להגיד לי שלום.

היינו ביחד כל הערב.. וואלה. זרמנו רצח.

עשינו כמעט הכל. באמת שהיה לילה אחד הטובים.

לא שכבנו, אני עוד לא מוכנה לזה, ללכת לשכב עם מישהו אחר אחרי שנתיים עם בנאדם אחד. והוא יודע את זה.

הוא החזיק את עצמו חזק חזק ולא שכבנו.

 

היה כלכך טוב שזכרתי את הבנאדם רק לטובה. רציתי לראות אותו שוב.

אתמול דיברתי איתו רגיל כזה וקבענו להיפגש יום רביעי בתל אביב. הוא אמר שיש לו יום חופש.

סבבה, זרמה השיחה והכל. ואז לא ידעתי מה להגיד.

פתאום משום מקום יצא שאמרתי לו ששכבתי עם האקס בשבת באוטו.

הוא שאל למה אמרתי לו את זה ואמרתי שלא יודעת וסתם אני מרגישה מפגרת שאמרתי את זה.

הוא אמר שבשבת יצאתי מפגרת ואז נהיה מגעיל כזה אלי :\

פתאום אמר שהוא חייב לזוז ויום רביעי הוא עובד ואני אמצא מישהו אחר שיקח אותי לאן שרציתי.

לא הבנתי למה הוא נעלב כלכך :\

הבנאדם הוא חתיכת פלייר! הוא היה עם כלכך הרבה בנות והוא יכול להשיג כל אחת.

מה הוא נעלב? באמת. אני לא מבינה.

 

קיצור, השארתי לו הודעה היום שלא התכוונתי להגיד את מה שאמרתי וזה היה סתם כי הרגשתי נוח לספר לו דברים.

כתבתי שאני עדיין רוצה לראות אותו.

 

ובקשר לאקס..

מאז הפרידה ביום שלישי הוא לא ענה לי לטלפונים וסמסים.. אני הייתי על הפנים.

אבל ממש ממש על הפנים.

איכשהו יום שישי בבוקר הייתה פעם אחרונה שהתקשרתי אליו ואז נרגעתי קצת, בערב מסיבה.

יום וחצי לא כתבתי לו ולא התקשרתי. המשכתי הלאה. הייתי עם מישהו בשישי.

פתאום בשבת בערב הוא שולח לי הודעה אם בא לי להיפגש בביתקפה. סבבה. נפגשנו.

ישבנו לדבר.. כמה התגעגענו. מה עבר עלינו.

אחרי הבית קפה ולא רצינו לחזור הביתה.. הוא התגעגע ורצה סקס.

וואלה. גם אני. אם כבר לא עשיתי כמה שבועות ואם כבר אני רווקה. ואם כבר אני לא רוצה ללכת לעשות עם סתם אחד. אז למה לא לעשות עם האקס?

זרמנו לנו ליער ועשינו באוטו. היה מדהים. באמאשלי.

ככה נפרדנו לנו כל אחד לדרכו. הוא חזר בראשון לבסיס ואני לעיסוקי היומיום שלי, בית ולימודים.

קבענו שלא נדבר עד שהוא יחזור הביתה עוד שבועיים ואז נצא לאכול איפושהו ונדבר על כל מה שהיה במשך השבועיים.

ידידים.

יהיה טוב.

לפחות אנחנו ביחסים טובים עכשיו. עדיין טוב לנו ביחד.

ואולי יקח לו זמן לסלוח לי.

ואולי אני זאת שלא התבגרה וסתם מחפשת תשוקה, אקשן וריגושים חדשים.

 

 

רק שמר בחור מיום שישי יענה לי.

בא לי עליו.

ממש ממש בא לי עליו.

יש לו זין ענק.

 

 

השבוע עושה עוד קעקוע (:

נכתב על ידי WHORE; , 24/5/2010 19:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רווקה.


אז נהנתי יותר מידי בל"ג בעומר. עשיתי שטויות.

זה דפק לי את המערכת יחסים הכי טובה שהייתה לי בחיים.

הכל נגמר לפני כמה ימים אחרי שנתיים מדהימות ביחד.

 

יהיה טוב.

אני אמשיך הלאה. צריכה להיות חזקה.

לשמור על עצמי.

לא ליפול.

 

עמוק בלב לקוות שהוא יבין שהוא לא יכול לחיות בלעדיי.

שיסלח לי. שיחזור אלי.

 

כי אני אוהבת אותו.

נכתב על ידי WHORE; , 21/5/2010 12:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,017

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWHORE; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WHORE; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)