לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i'm running free yeah, i'm running free



Avatarכינוי:  prowler

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

שלום לכל החארות אי שם. אתם יודעים מי אתם.


חוסר אמפתיה? אי רגישות? חישוב קר של עלות תועלת?

שלום.

היה לי חלום שכל הבנות שאי פעם פגעתי בהן מוצאות אחת את השניה ומעמידות אותי למשפט.

כולן עומדות אחת ליד השניה בשורה ואומרות מה עשיתי להן. כל דבר, מקטן לגדול.

והן צודקות.

אני מרגיש כמו ילד שנכנס לכביש (מערכות יחסים) כשהוא לא יודע לנהוג, והוא רק מתנגש ופוגע בכל מי שמסביבו.

ואולי לא אלמד לעולם.

אני יודע איך לגרום להן להרגיש טוב, לרצות להיות איתי, אבל בשלב מסויים אני נשבר ולא יכול יותר.

 

אמרתי לה שזה לא יילך, בלי לפרט יותר. היה לנו כייף ונחמד במשך כחודש. אתמול אמרתי על לה משהו שמפריע לי (כי לפי כל המומחים לדבר אסור לשמור דברים בבטן), ואז זה התגלגל לכעס, האשמות, ריב ברמה שלא מתאימה לקשר בשלב כזה. אז ברחתי משם אחרי שהשתיקה התחילה להיות מעיקה והיום סיימתי את זה. אבל זאת לא הסיבה העיקרית שסיימתי את זה. הסיבה היא שאחרי הריב הזה רק חשבתי כמה האקסית היתה בחורה זהב ואפילו לריב איתה היה נחמד ולמה לעזעזל פגעתי בה.

נכתב על ידי prowler , 6/7/2014 22:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





260

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לprowler אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על prowler ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)