לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.


.

כינוי:  helplessly hoping

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

מרץ 2008


אתמול פתחתי מגירות ישנות שנעלתי מזמן. הוצאתי מסמכים מהתחנה, מספרי טלפון, שמות שאני כבר לא זוכרת אל מי הם מקשרים.

אחר כך נכנסתי לאינטרנט והתחלתי לחפש מה הם כתבו עליי באותה תקופה.

נזכרתי שאפילו אז, לא קראתי עליי כל כך הרבה. אני חושבת שבמקרה נתקלתי בכתבה אחת וחשבתי לי, איזה יופי, חיי מוצגים לראווה לעיניי העולם ואשתו. ואז רצתי להקיא, כי לא אהבתי את מה שהיא סיפרה.

ואתמול, ככה סתם... ואולי לא. אולי לא סתם. זו הפעם הראשונה בשנה וחצי האחרונות שאני מוכנה לדבר על הדברים האלה. אולי בגלל זה. אולי אני מחפשת תשובות, אם כי אני עוד לא בטוחה שמצאתי שאלות.

 

מצחיק. כשאותי השליכו אל תוך הסיוט הזה, ובעל כורחי נאלצתי לעמוד מול ההמון הזה, לא אמרתי כלום.

קיבלתי בהבנה את המבטים שהיו אליי, את העובדה שקראו לי שקרנית ומניפולטיבית. זה היה בסדר.

כשכולם קמו להגן עליו כי הוא כזה אדם מדהים ומוכשר ואהוב, והרי לא ייתכן שהוא מסוגל לעשות דברים כאלה, אני ישבתי בצד ושתקתי. כי הבנתי אותם.

כי גם אני אהבתי אותו, עד שכבר לא.

כשאותו הם היו הולכים לבקר במעצר, ולי הם לא היו מסתכלים בעיניים, כעסתי. אבל לא מספיק בשביל להוריד את החיוך מהפנים. לא מספיק בשביל להפסיק לשחק אותה, שהכול בסדר אצלי, שאני מתמודדת כמו ילדה גדולה, שאני לא צריכה עזרה.

 

ואז יום אחד זה נגמר.

הוא הודה.

אף אחד מעולם לא בא להתנצל בפניי.

וכנראה שזה מגיע לי.

נכתב על ידי helplessly hoping , 20/3/2010 10:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבועיים לפני.


לפני שאני עוזבת.

אני לא מתרגשת. מה שמפחיד אותי הוא לא איך יהיה שם, אלא מה אני משאירה מאחוריי.

רגע לפני שאני מסיימת, אני פתאום חרדה שאני לא מוכנה.

אני לא אדם שקיימת בו החרטה, כמו לרבים שהכרתי. אבל משום מה בשבועות האחרונים אני מוצאת את עצמי חושבת על "מה היה אם..."

אני לא כזאת, אני מבטיחה. גם אותי זה מפתיע.

פתאום בא לי להיות אחרת. מחוץ לגוף הזה, מחוץ לחיים האלה שבניתי לי.

לפעמים מתחשק לי לברוח.

עכשיו מתחשק לי נורא.

נכתב על ידי helplessly hoping , 9/3/2010 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhelplessly hoping אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על helplessly hoping ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)