לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


I'm not scared, I'm outta here
כינוי:  Electrolite

בן: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2016


אתמול בלילה חזרתי ברגל מאסף, ובדיוק כמו שמתואר בפוסט האחרון שלי לפני שנה (פחות שלושה ימים), הייתי מסטול ומדוכדך. למעשה הייתי יותר מסתם מדוכדך, הייתי במצב של עצב מעורר דאגה וחרדה (לפחות את הדאגה והחרדה שלי). בזמן ההליכה אמרתי לעצמי - החל ממחר אתה מפסיק לגמרי לעשן סיגריה פה וסיגריה שם (כי את רוב הסיגריות כבר זנחתי לפני חודשיים), אתה יוצא לרוץ ואתה לוקח הפסקה מהסמים, הם עושים אותך פחדן ופגיע ומלא שנאה עצמית. 

 

פה היו עוד משפטים אבל הם נמחקו וזה בסדר גמור, כי לא היה בהם שום ערך.

נכתב על ידי Electrolite , 14/11/2016 21:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





47,919

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElectrolite אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Electrolite ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)