לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שרון כוסית אש.



Avatarכינוי:  Shirla

בת: 30

ICQ: 298141904 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

סבתא עליזה היקרה!


סבתא עליזה שלום, וברוכה הבאה לבלוג שלי.
תתגאי בי, תראי מה אני עושה בשביל כסף.
איפה תמצאי נכדה יותר מדהימה ממני?
רק בת 16, ויודעת לבשל טוב יותר מהמון מבוגרים. אני יודעת להכין שקשוקה!!
ואני גם יודעת להכין... שקשוקה. וזהו. רק שקשוקה, אבל זה יותר טוב מכלום.

אולי אני קצת שוויצרית, אבל מי יעריך אותי אם לא אני?

חוץ מזה שאני נכדה כמעט מושלמת
גם שכל לא חסר לי, בלי לצאת יותר מיידי שחצנית, יש לי בלי עין הרע ציונים מעולים!
תלמידה חכמה כזאת, כל אמא הייתה רוצה וכל סבתא הייתה רוצה
5 יחידות מתמטיקה, 5 יחידות אנגלית.

אז סבתא עליזה מותק שלי.
אל תשכחי מי הנכדה המושלמת, המון חיבוקים ונשיקות, ומי יתן וכל יום יהיה לך חיוך על הפנים מלחשוב עליי. :)






אני לא מאמינה מה אני עושה בשביל 250 שקל.
נכתב על ידי Shirla , 15/12/2009 19:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קינקי ב-1/3/2012 13:11
 





12,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShirla אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shirla ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)