לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני , החיים שלי ואתם שמגיבים 3>



כינוי: 

מין: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

מעדכנת :)


שלווום [=

אז בעצם אני מעדכנת היום בבוקר כי אתמול לה היה לי כוח . אז מה אתמול ?

אמ .. היה רגייל לגממרייD:

ז"א .. השתעממתי ברמוות מטורפות אז

התחלתי לדבר עם שחר במצלמה . D:

וא"ח התקשרנו לשרית והיה צחוקים X D

אחרי שניתקננו לה .. היה משעמם ..

מאוד . מאוד מאוד . אז הלכתי מהמחשב

ולא הייתי עליו הרבה זמן חחח . 

א"ח חזרתי למחשב . ושוווב ~ היה לי משעמם

אז החלטתי לעדכן את אונייל . בקיצור אתמול סיימתי

את הפוסט שיהיה אחרי הפוסט חזרה .

והתחלתי לטייל בין בלוגים ולהגיב ( מה רע ?) א"ח החלטתי שאני צריכה לפתוח דואר חדש

בגלל שהפייס מציף לי הכל.  אז פתחתי

ונרשמתי איתו למנויים כמעט בכל בלוג לעיצובים D:

אחרי שנרשמתי אני אישרתי הכל . א"ח

דיברתי עם מעיין ( מבלוג המעריצים לאוהב אותך איסה ) והיא לימדה אותי להכין אנימציות יאיא !! D:

אז בפוסט הבא באונייל יעלו אנימציות עקומות שהכנתי

טוב לא ממש עקומות .. אלא כאלו של מתחילים(;

זה ממש קל !!! , בכל מיקרה .. א"ח התחלתי לדבר עם אלן מפונור

ודיברנו ודיברנו ושלחתי לה מדריך וידאו שניסיתי לעשות

והצליח לי ! א"ח התחלתי לשלוח לה טקסטורות ^.^"

היא הייתה צריכה חחחח . טוב . לבסוף היא הלכה

כי אחותה רצתה על המחשב..  ואז דנה שואלת אותי : " איך עושים אנימציה ? " והסברתי לה.  בסוף פתחתי כל קליפ וצילמתי אותו

אבל לא ערכתי בתכנה השניה .. אז היום אני צריכה לערוך הכל חחח X D

בסוף היה כבר כמעט 1 בלילה ואמא נדנדה שנלך ליישון . אז לא הלכתי לישון

הלכתי להתקלח וא"ח הלכתי לשיון

וואי. איזה יום היה .. מ ש ע מ ם   ! : O

טוב .. נקווה שהיו יהיה יותר טוב (:

אני לא חושבת שמחר אני אעדכן בבוקר .. אולי כשאחזור מבצפר D:

וגם אספר על היום וגם על מחר בבצפר חחח

חוווווו'ש 3>

נכתב על ידי , 17/4/2010 09:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)