לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חי יהוה אל חי אלוהי העברים בבלוג הזה יש הכל בכל מכל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

בצורת


חי יהוה אל חי אלוהי העברים

 

בצורת

 

 

כל המדע המודרני, החדשנות, ופריצות הדרך המדהימות לרע  ולטוב, לא יכולים למנוע בצורת.

 

הבצורת היא אחת מדרכיו של יהוה אל חי אלוהי העברים להודיע לעם העברי, כי בגלל שהעם הפר את הברית ונטש את תורתו, יהוה אל חי אלוהי העברים מסתיר את פניו ממנו.

 

כה אמר יהוה אל חי אלוהי העברים מפי משה עבדו:

 

בספר ויקרא פרק כו פסוקים יח-כ "   ואם-עד-אלה לא תשמעו, לי:  ויספתי לייסרה אתכם, שבע על-חטאותיכם. ושברתי, את-גאון עוזכם, ונתתי את-שמיכם כברזל, ואת-ארצכם כנחושה.   ותם לריק, כוחכם; ולא-תיתן ארצכם, את-יבולה, ועץ הארץ, לא ייתן פרייו. "

 

ובספר דברים פרק כח פסוק טו " והיה, אם-לא תשמע בקול יהוה אלוהיך, לשמור לעשות את-כל-מצוותיו וחוקותיו, אשר אנוכי מצווך היום, ובאו עליך כל-הקללות האלה, והשיגוך. "

 

פרק כח פסוקים כג-כד " והיו שמיך אשר על-ראשך, נחושת,  והארץ אשר-תחתיך, ברזל. ייתן יהוה את-מטר ארצך, אבק, ועפר מן-השמיים יירד עליך, עד הישמדך.    

 

צא היום מביתך או השקף מבעד לחלון וראה, שמיך אשר על-ראשך, נחושת,  והארץ אשר-תחתיך, ברזל, אין גשם אין מים, ובאין מים האדמה אשר תחתיך ברזל.

 

חורף ללא גשם, הימים חמים, חמים מאוד, קיץ בחורף, והלילות צונני אביב, ועקרים ממטר.

 

וכמו אליהו הנביא הגלעדי אני קורא לנביאיי, התמונות, הכשף הלחשים, מעלי האוב היידעונים, להרבנים,  ולמדענים, קראו בכל גדול לאלוהיכם, כל הקוראים לאלוהיהם, אלוקים, או ה', המעדיפים ארמית על פני השפה העברית שבה דיבר יהוה אל חי לעם העברי מתוך האש ביום הקהל ואומרים בארמית סייע דשמיא, אני קורא: " כנסו עצרת, הרבו תפילה, הכריזו צום ותענית, לבשו שק ושימו עפר על ראשכם, הדליקו נרות רבים, וקראו בקול רם אנא אלוקים הושיע נא ", והאלוקים לא יושיע לכם כי פניתם לכתובת הלא הנכונה, יהוה אל חי אלוהי העברים לא עונה כאשר קוראים לו אלוקים, כי כך יהוה אל חי אלוהי העברים אמר למשה במעמד הסנה הבוער בסיני: ספר שמות פסוק  טו " ויאמר עוד אלוהים אל-משה, כה-תאמר אל-בני ישראל, יהוה אלוהי אבותיכם אלוהי אברהם אלוהי יצחק ואלוהי יעקוב, שלחני אליכם, זה-שמי לעולם, וזה זכרי לדור דור.".

 

יהוה. זה שמי לעולם זה זכרי לדור דור.

"בכל-המקום אשר אזכיר את-שמי, אבוא אליך ובירכתיך. " אבל אם אתה קורא ליהוה, אלוקים, במקום לקרוא לו יהוה כאשר ציווה לך, יהוה איננו שומע לך, כי אתה עובר על המצווה אשר ציווך, לקרוא לאלוהים יהוה, ויהוה מסתיר פניו ממך.

והגדילו עוד הרבנים ותופשי התורה אשר אינם יודעים את יהוה וקוראים לאלוהיהם יקוק, במקום לקרוא לאלוהים יהוה.

 

 

ויש המאמינים כי למדע האנושי יש תשובה, ולמדע יש פתרון לכל בעיה, שימשיכו להאמין, ושיוכיחו זאת בכך שיורידו גשם, נדבות, ואם לא, וידמו.

 

על פניו נראה שהכנרת גוועת, גם מאגרי המים אשר מתחת לקרקע גוועים, ומה תשתו, במה תשקו את אדמתכם, במה תבשלו, במה תכבסו, ובמה תרחצו?

 

ספר בראשית פרק א יום שני לבריאה פסוקים ו- ח " ויאמר אלוהים, יהי רקיע בתוך המים, ויהי מבדיל, בין מים למים. ויעש אלוהים, את-הרקיע, ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע, ובין המים אשר מעל לרקיע; ויהי-כן.".

 

יהוה אל חי אלוהי העברים רקע רקיע במים, והבדיל בין מים למים, בין המים אשר על האדמה, ובתוך האדמה, ובין המים שבשמים, ברצונו יהוה סוגר את אוצרו הטוב את השמים ולא ותן גשם מים, וברצונו פותח את ארובות השמים ומן השמים יורד שפע של גשם, שפע של מים, שפע של חיים.

 

אם בחוקות יהוה אל חי אלוהי העברים שנתן ביד משה עבדו יהוה ייתן יהוה לכם חינם גשמי ברכה ושפע מים, ואם לא תלכו בחוקות יהוה אל חי אלוהי העברים, מצאו לכם מים, מאשר תמצאו, ויהוה  אל חי אלוהי העברים לא ייתן לכם גשם,       

" והיו שמיך אשר על-ראשך, נחושת,  והארץ אשר-תחתיך, ברזל. ייתן יהוה את-מטר ארצך, אבק, ועפר מן-השמיים יירד עליך, עד הישמדך.".

 

אלה הדברים אשר אמר יהוה אל חי אלוהי העברים אדון כל הארץ, ביד משה עבדו, ספר דברים פרק יא פסוקים יג- יז: " והיה, אם-שמוע תשמעו אל-מצוותיי, אשר אנוכי מצווה אתכם, היום לאהבה את-יהוה אלוהיכם, ולעובדו, בכל-לבבכם, ובכל-נפשכם. ונתתי מטר-ארצכם בעיתו, יורה ומלקוש; ואספת דגנך, ותירושך ויצהרך. ונתתי עשב בשדך, לבהמתך, ואכלת, ושבעת הישמרו לכם, פן יפתה לבבכם וסרתם, ועבדתם אלוהים אחרים, והשתחוויתם, להם.  וחרה אף-יהוה בכם, ועצר את-השמיים ולא-יהיה מטר, והאדמה, לא תיתן את-יבולה, ואבדתם מהרה, מעל הארץ הטובה, אשר יהוה, נותן לכם ".

 

 

אפרים העברי

 

    

 

       

 

 

נכתב על ידי אפרים העברי , 21/1/2011 12:44   בקטגוריות איום, ארץ אבותנו, ארץ -ישראל, ארצי, ארץ, השמדה, התפלת מים, גשם, יהוה אחד, יהוה אל חי אלוהי העברים, כעס וחרון, מולדת, מים, משה עבד יהוה, נבואה, עצירת גשמים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כי האדם עץ השדה , לבוא מפניך במצור ?


חי יהוה אל חי אלוהי העברים

 

כה אמר יהוה אל חי אלוהי העברים

 

ספר ויקרא יט

כג וכי תבואו אל הארץ, ונטעתם כל עץ מאכל וערלתם עורלתו, את פרייו; שלוש שנים, יהיה לכם ערלים לא ייאכל.  כד ובשנה, הרביעית, יהיה, כל-פרייו קודש הילולים, ליהוה.  כה ובשנה החמישית, תאכלו את-פרייו, להוסיף לכם, תבואתו, אני, יהוה אלוהיכם.

 

כה אמר משה הנביא עבד יהוה אל חי אלוהי העברים

דברים כ

יט כי תצור אל עיר ימים רבים להילחם עליה לתופשה, לא תשחית את עצה לנדוח עליו גרזן, כי ממנו תאכל, ואותו לא תכרות. כי האדם עץ השדה, לבוא מפניך במצור. כ רק עץ אשר תדע, כי לא עץ מאכל הוא אותו תשחית, וכרת, ובנית מצור, על העיר אשר היא עושה עימך מלחמה עד רדתה. 

 

 

אפרים העברי

נכתב על ידי אפרים העברי , 21/1/2011 12:35   בקטגוריות עץ השדה, עצים, עץ, אהבת הארץ, איכות הסביבה, ארץ אבותנו, ארץ -ישראל, ארצי, ארץ  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חי יהוה אל חי אלוהי העברים

 

מפלגת העבודה לאן?

 

אחרי מלחמת העולם השנייה, חיפש השלטון הפולני מקור להכנסות, ולאחר הרבה ועדות וישיבות, התקבלה החלטה, והוקם בוורשה המבנה המפואר של בית הזונות הממשלתי.

 

 העיצוב בחדרים היה בסגנון בתי הזונות הצרפתים, עם ספות קטיפה, כורסאות מפוארות למנוחה, בכל חדר הייתה מיטת אפריון מפוארת, וחדר אמבטיה מפנק.

 

אחר כך בחרה ועדה מיוחדת את הזונות, הקריטריון לעבודה היה ותק, ונאמנות למפלגה הקומוניסטית.

 

אחרי שנה של פעילות הועדה בדקה את ההכנסות, אבל לא היו כאלה היו רק הפסדים קשים, הועדה ישבה על המדוכה, והחליטה שיש להחליף את השיש במבואה והמראות, וכך היה.

 

חלפה שנה נוספת ושוב הראה המאזן הפסד, שוב התכנסה הועדה והחליטה שיש להחליף את הריהוט, וכך היה.

 

חלפה שנה נוספת ושוב הראה המאזן הפסד, שוב התכנסה הועדה והחליטה שיש להחליף את הוילונות וכך היה.

 

חלפה שנה נוספת ושוב הראה המאזן הפסד, שוב התכנסה הועדה והחליטה שיש להחליף את האמבטיות וכך היה.

 

חלפה שנה נוספת ושוב הראה המאזן הפסד, שוב התכנסה הועדה והחליטה שיש לשכור מומחה מחו"ל ארכיטקט של בתי זונות, וכך היה הועדה הזמינה את  מתכנן בתי זונות צרפתי רב מוניטין.

 

המומחה בדק את כל ההתנהלות של בית הזונות, וקבע חד משמעית כי יש רק פתרון אחד צריך להחליף את הזונות.

 

מפלגת העבודה תקועה שנים רבות בהפסד, ואם היא רוצה להרוויח, שתחליף קודם את הזונות.

נכתב על ידי אפרים העברי , 18/1/2011 12:24   בקטגוריות אהוד ברק, אזהרה, אקטואליה, בושה, דעת הקהל, זונה,, חכי"ם, כישלון, ממשלה, העבודה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אפרים העברי

מין: זכר




3,867
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , סקס ויצרים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרים העברי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרים העברי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)