לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~ Navy H&D ~


בלוג עזרה ועיצובים , רובו בתוצרת אישית . כאן לעזרתכם :)

Avatarכינוי: 

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

אז היי לכם !!


 

עריכה ( 25.9 ~ 17:20 ) :
היי לכולם !! ~ היום אני טסה !!!!!!
אחזור בעוד שבועיים ואני מבטיחה ( !! ) שברגע שאשלים את החומר ,
אתחיל לעבוד על אחד הפוסטים הכי מושקעים שנראו בבלוג :)
תודה רבה לכל התומכים בתגובות .. אענה למי שלא עניתי כשאחזור .
חג שמח וחופשה נעימה וכולם :)

 

 

 

 

 

~~

 

 

 

 

 

 

 

 

בטח שמתם לב , או שלא - שכבר לא עדכנתי שבועיים וחצי .
בשבועיים וחצי האלה הייתי עסוקה כמו שאף פעם לא הייתי .
הייה לי מבחן קיץ לדוברי אנגלית , והייתי צריכה להכין 12 פרקים עם שאלות על ספר באנגלית מתקדמת , וגם להתכונן על כל החומר מהשנה .
חוץ מזה - הייתה לי עבודה ענקית לחופש במתמטיקה - הבעייה היא שאני גרועה במתמטיקה ,
ולא סתם - אני לא זוכרת את כ-ל החומר שלמדתי שנה שעברה .
התחלתי כתה ח' , בטח יהיו פה הרבה חבר'ה שיגידו "רק כתה ח' ?? אני בגיל הזה ניהלתי 30 בלוגים " .
אז אולי לחלקכם זה נראה קל , אבל זה לא . אני לומדת 40 שעות בשבוע , גומרת כל יום בשעה 14:15 או ב-15:00 ,
ובואו נגיד ככה - בזמני הפנוי אני לא אוהבת להכין ש"ב .
כך שאת העומס בלימודים אתם מבינים .

חוץ מזה - בעוד מספר שבועות אני טסה לחו"ל , לשבועיים .
בשבועיים האלה יהיו לי כל כך הרבה דברים להשלים , שאפילו לנשום לא יהיה לי זמן .

עוד משהו - קצת עבר לי החשק . אני מרגישה שלא מעריכים מספיק מה שאני עושה ,
בסדר - כותבים " בלוג יפה , מהמם " וכ'ו .. אבל זה לא אמיתי , רואים את זה , במיוחד כשכותבים מוזמנ/ת אליי .
כמובן שיהיו כמה שיגידו " אבל גם את עושה את זה " . אז בואו אסביר לכם -
אני החלטתי השנה להיות בן אדם מפרגן , אפילו אם יש לי משהו רע להגיד - אני לא אומרת .
אני בחיים לא נכנסתי לבלוג רק כדי לפרסם , אני תמיד כותבת תגובה אמיתית וכנה בנוגע לבלוג .
ברוב הפעמים אני אפילו לא מבקשת שייכנסו אליי - רק כשיש פוסטים בלי הרבה תגובות או כניסות .
דבר שני - חלק מהבלוגרים המצליחים לוקחים את "ההצלחה" שלהם בצורה שאני אישית לא אוהבת ,
הם לא מגיבים לתגובות , לא נכנסים אף לבלוגים אחרים או מגיבים ( מילה טובה בהחלט תעודד פה ושם ) .
אותי אישית זה קצת מעצבן - בבקשה לא לבוא אליי בטענות . אנשים נכנסים לבלוגים שלכם כי הם מצליחים - בדרך כלל כדי לקבל טיפים או קצת מילות עידוד או כדי להעזר בבלוגים שלכם , קחו את זה בחשבון .


מצטערת מאוד על החפירה - פשוט כבר נמאס לי לעבור על הדברים האלה בשתיקה , יש דברים שמכעיסים אותי כל כך !!
אם הכעסתי , פגעתי , או עיצבנתי מישהו , אני מצטערת , זאת לא הכוונה כמובן .

אני רק רוצה להגיד עוד משהו אחד - הבלוג ל-א נסגר , בסך הכול אני רוצה קצת זמן לראות מה קורה איתי בזמן הקרוב ,
ולא , זה לא נקרא הקפאה , פשוט קחו את זה כ- "חוסר עדכונים לזמן קצר " אני מבטיחה לחזור .
אני מקווה שמשהו כאן נגע בכם , ואם קראתם את הכל , אז כל הכבוד .

אוהבת מאוד מאוד מאוד , ניצן .




* תגובות נאצה ו- "את בת 13 מה את מבינה מהחיים שלך " לא ייתקבלו , או פשוט יימחקו .

נכתב על ידי , 5/9/2010 17:39  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של alisoshi ב-22/9/2011 17:59
 





6,626

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNavy ~ Help&Design אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Navy ~ Help&Design ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)